Exile cycles hot rod

Ik vond toch eigenlijk die bike van scotty (???) die australier dus de meest gave die er bij stond.
En dan vooral om al het vakwerk, damn die kerel heeft gouden handen.


Tsja ook die vond ik mooier dan die van de winnaar.... Maarja Amerikanen he... |(
 
Ik vond toch eigenlijk die bike van scotty (???) die australier dus de meest gave die er bij stond.
En dan vooral om al het vakwerk, damn die kerel heeft gouden handen.

Helemaal mee eens maar vind het alleen jammer dat je dan niets meer van het frame ziet.
Vandaar zal mijn keuze altijd voor iets meer basic zijn.
 
Geen plaatje van m'n eigen motor maar ik heb een oude afgeragde beemer, 2 oldskool 4 takt crossers een off road en nog een zijspan en een total-loss beemer.
En smaken verschillen natuurlijk en ik vindt dat ding dus niet mooi, maar jij vindt alles mooi als er maar een HD blok inzit :?

Nee, ik vind bijna alles mooi waar een verbrandingsmotor in zit.
En als ik iets niet mooi vind, dan zeg ik dat gewoon 1 keer, maar ga me er niet aan lopen ergeren. Ik snap niet waarom je je zo opwind.
 
Voor alle duidelijkheid wat een ongelooflijk kloteding echt ALLES is er lelijk aan.
Ik stop liever met motorrijden dan dat ik op dit gedrocht zou moeten rijden.
Wat heeft die Exit voor pilletjes geslikt tijdens het bouwen :?
Zelfs voor de remmen kan ie niks origineels bedenken. :Z *D

Tjonge jonge, zie je wel , dat zijn nou weer van die sukkels die geen geld hebben voor een motor en zich alleen maar vervelen en daarom zitten ze hier op dit forum te lullen.

 
Laatst bewerkt:
CB 750 door Exile??
full
 
Het vergaal is dat Russel deze fiets op een show zag en hem wel wilde ruilen tegen een van zijn eigen machines.

Eigenaar is er niet op in gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan