Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toch wel licht teleurgesteld dat de gerenommeerde tweewieler fabrikanten nog niet bij jullie voor de deur staan met een aanbod voor een nieuwe zijkartrekker. -O-

Maar misschien was het aanbod ook gewoon te laf.

*O* Proficiat met de aanwinst, dat moet wel leuk worden.
 
Hier nog een arme monteur ;( , maar gefeliciteerd met deze mooie JapKaatie TRX! })

Dat wordt dan E=MCkwadraat=TRX + RX = TRRXX3S.
 
Laatst bewerkt:
Een en ander impliceert wel dat er op termijn afscheid genomen moet worden van mn ouwe trouwe XJ. Ondertussen piekfijn in orde. Als er leifhebbers zijn moeten ze zich maar melden. Even te verduidelijking: het zijspan is (nog) niet te koop. Het extra blok wat ik nog heb staan mag al wel weg. Is ook in prima staat :Y

Zou het financieel gezien niet veel interessanter zijn om je bestande span compleet te verkopen? en een nieuw/gebruikt bakkie te zoeken voor je TRX?

ik denk dat je huidige combinatie best een leuke duit op kan brengen
 
Zou het financieel gezien niet veel interessanter zijn om je bestande span compleet te verkopen? en een nieuw/gebruikt bakkie te zoeken voor je TRX?

ik denk dat je huidige combinatie best een leuke duit op kan brengen

Die biedingen stromen nog niet binnen....
 
Vooruit dan:

Hoe breed wordt zo'n Opel Speedster band op een achtervelg van 5J.
En moet zon band een €150 kostten? Of zijn er alternatieven? Op mn XJ kost een achterband €45
O-)
 
Nou vooruit omdat jij het bent dan. Een speedsterband word ongeveer 165 a 170 breed op 5J. Beter kan je een 195/45 plaatsen. Die zal op 175 a 180 komen, maar gaat er wat lastiger omheen. Is wel goedkoper.

Maar het is natuurlijk allemaal niks.
 
Koop maar eens een motorband. Dan is dit geen dure hobby toch?
 
Ik heb al 10 jaar geen motorband gekocht. Ik koop autobanden voor €45 a € 55. En een scooterband voor de voorkant kost € 75. Dan vindt ik zon opelband best wel aan de prijs
 
Nou vooruit omdat jij het bent dan. Een speedsterband word ongeveer 165 a 170 breed op 5J. Beter kan je een 195/45 plaatsen. Die zal op 175 a 180 komen, maar gaat er wat lastiger omheen. Is wel goedkoper.

Maar het is natuurlijk allemaal niks.

Ik heb eens wat gemeten. Ik denk dat een 195 krap an is. Als ik het goed zag bestaat er ook een speedster band van een honkietonkie merk. Iets van vier tientjes. Ik denk dat die eerst wel voldoet. Als er dan later meer eisen aan grip gesteld wordt kan er altijd nog een dure op. En als er een 175er oplicht is ook beter te beoordelen of een 195 ook zou passen
 
Hoe veel ruimte heb je dan? Bij mij is de 195 in werkelijkheid 180 op een 5,5j
 
Ik moet het nog nauwkeurig meten, maar ik heb nu links en rechts ongeveer een centimeter. En er ligt nu een 160 band ol.
 
M.a.w, de 195 zal op een 5j dus smaller vallen dan 180. Niet veel maar misschien net genoeg. Valt lager, en staat mooier, maar dat zal smaak zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan