The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe Heb vaker langs de weg gestaan voor een foto met druk verkeer :+

Dit was trouwens nog een aardige druk momentje om die foto te maken.

De vrachtwagen op een N-weg gespot in tegengestelde richting. Ik zag dat ie richting de snelweg ging rijden.. dus omdraaien en snel er voorbij rijden. verkeerslicht op rood. Vrachtwagen sluit aan.

Eindelijk op groen, weer er snel vandoor en meters maken, aan de kant, handschoen uit, telefoon pakken en staan voor de foto, en hopen dat de foto scherp genoeg zou zijn. Al met al dan in een tijd van 15 secondes ofzo. Was even rushen. Gelukkig ook in het bezit van een telefoon die zeer snel fotos kan maken overdag en niet eerst moet gaan scherpzetten, voordat er eindelijk een foto gemaakt kan worden.

Waar ik stond was net een invoegstrook (oud moment alweer. weg is allang klaa daar) dus dat ging prima.

Daarna snel weer opgestapt en een veilige plek opgezocht om de foto te plaatsen. Wil nou niet de reden zijn dat er onnodig rode kruizen op de matrixborden komen natuurlijk :+

Een tip is gewoon om te filmen waarvan je een foto wilt maken. Dan film je al voordat die langsrijdt. Daarna maak je een screenshot van het goede moment uit het filmpje en voila :P
 
Deze telt zeker niet? :$ Heb ze hier nog nooit ín een plantenbak gezien eerlijk gezegd. Zal wel aan mijn stadje liggen

xrlaync.png
 
Deze telt zeker niet? :$ Heb ze hier nog nooit ín een plantenbak gezien eerlijk gezegd. Zal wel aan mijn stadje liggen

[afbeelding]
Idd telt niet :N

Bij ons doen ze dat dan weer wel, in tegenstelling tot het aan lichtpalen te hangen.
Daar steken ze dan letterlijk vlak voor of naast die paal een paaltje in de grond :')
 
Spanningsregelaar en stator bestelt :(

Hopelijk volgende week weer rijden ;(

Zal morgen ff een verkeersbord meenemen voor in de bloembak thuis :+
 
[afbeelding]

Next: je motor bij mobiele frietverkoop :)
Mag ik veronderstellen dat daar tijdens het bloeiseizoen ook bloemetjes instaan?
Dan keur ik het wel goed gezien de moeilijkheidsgraad van de opdracht :Y

Btw: Je GSX F ingeruild?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Frituur in een stacaravan = mobiel.

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een bedrijf of bedrijfsvoertuig met een @ in de bedrijfsnaam
Zoals in mijn foto dus ;)
Niet in een vermeld email adres, maar echt in de bedrijfsnaam.

Edit: is dat eigenlijk een beetje haalbaar? Anders verzin ik wel iets anders later ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Frituur in een stacaravan = mobiel.

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een bedrijf of bedrijfsvoertuig met een @ in de bedrijfsnaam
Zoals in mijn foto dus ;)
Niet in een vermeld email adres, maar echt in de bedrijfsnaam.

Edit: is dat eigenlijk een beetje haalbaar? Anders verzin ik wel iets anders later ...

Beter haalbaar dan je motor bij een verkeersbord in een 'echte' plantenbak IMO hahah
 
Mag ik veronderstellen dat daar tijdens het bloeiseizoen ook bloemetjes instaan?
De
Dan keur ik het wel goed gezien de moeilijkheidsgraad van de opdracht :Y

Btw: Je GSX F ingeruild?


Dat durf ik niet te zeggen. Misschien zitten er in die planten wel wat bloemetjes :P

GSX staat nog in m'n garage, maar TEAB is 'ie weg :P
 
Beter haalbaar dan je motor bij een verkeersbord in een 'echte' plantenbak IMO hahah
Ok, dan blijft de opdracht staan zoals hij is :P

Ik had die "verkeersbord IN een plantenbak" opdracht geplaatst in navolging van de "snelheidsbord aan een lichtpaal" opdracht, omdat die hier onbestaande is _O-

Maar ik weet ook dat mijn opdracht best moeilijk was. Daarom dat ik ook zo mild was in mijn beoordeling ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat durf ik niet te zeggen. Misschien zitten er in die planten wel wat bloemetjes :P

GSX staat nog in m'n garage, maar TEAB is 'ie weg :P
Ik vind de foto goed :Y

En wat van mijn foto?
Mobiel betekent "verplaatsbaar" / stacaravan is verplaatsbaar ...
 
full

Bedoel je zoiets?
Eentje naar rechts, rechtoor loopt dood, en eentje shuin naar links?

Ben op weg naar het werk, ik kijk nog wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan