Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

:]
full
 
Is erg rustig hier op het Apeldoorn topic, net als Almere.
Daar is ook niks te beleven.
Ik rij nu elke dag woon werk van apeldoorn en Almere en visa versa, lange tijd geleden dat ik zoveel heb gereden.
Bevalt me best wel.
Kom hier weinig motoren tegen, valt mij ook op dat ik onderweg ook geen motoren tegenkom, vanaf Hilversum dan weer wel richting Almere Amsterdam.
 
Ouderwetse motor update hier :+

Volgende week gaat mijn SV helemaal uit mekaar.
Laat het frame zwart poedercoaten + kleine delen.
Wielen, voorvork, en motordeksels worden ook zwart gespoten 8-)

Grote klus maar, dan heb ik wel iets moois *O* *O* *O*

Laatst nog wel een ATRE gemonteerd.
Gearindicator met software die de begrenzer er af haalt in de eerste 3 versnellingen })
Dit samen met een open luchtfilter, power commander en titanium open Leo Vincies rijdt dat super :t

Het is geen pk monster (wat ik wel eens mis) maar, hij heeft 109,5 pk op het achterwiel :}
Natuurlijk komt er met de tijd weer een GSX-R maarja, motoren kosten hier 2x de prijs van NL :o

Maar wat een ongelooflijke funfactor heeft zo'n 2 cilinder :} was ik bijna vergeten _O-
 
Ouderwetse motor update hier :+

Volgende week gaat mijn SV helemaal uit mekaar.
Laat het frame zwart poedercoaten + kleine delen.
Wielen, voorvork, en motordeksels worden ook zwart gespoten 8-)

Grote klus maar, dan heb ik wel iets moois *O* *O* *O*

Laatst nog wel een ATRE gemonteerd.
Gearindicator met software die de begrenzer er af haalt in de eerste 3 versnellingen })
Dit samen met een open luchtfilter, power commander en titanium open Leo Vincies rijdt dat super :t

Het is geen pk monster (wat ik wel eens mis) maar, hij heeft 109,5 pk op het achterwiel :}
Natuurlijk komt er met de tijd weer een GSX-R maarja, motoren kosten hier 2x de prijs van NL :o

Maar wat een ongelooflijke funfactor heeft zo'n 2 cilinder :} was ik bijna vergeten _O-

Fotooooooosss
 
Terug
Bovenaan Onderaan