Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Happy Wednesday MCE BSB fans! Some great TT Circuit Assen news for all the Hutchy fans out there! There will be a trio of Tyco BMWs on the grid this weekend! Check out the full story at www.britishsuperbike.com now!
 
Heel goed, weer een bekertje? Ik had je nog even willen opzoeken afgelopen OW, maar je was continue druk in gesprek.
Ik was de hele dag bij Johan de Graaf, pitbox 33.


Ik heb een tijdje geleden (2 jaar oud? Je was net vader geworden :P ) wat paddock stands van je overgenomen. Nog even je motor bekeken, je vertelde dat je ging wisselen, Panigale. Idd. Gezien ;)

Nog gefeliciteerd met je kampioenschap en succes dit weekend :)
 
Ik wil zondag gaan alleen de weersvoorspelling houd me een beetje tegen.. even afwachten dus tot zondag!! Ik ben er dan pas rond 11:00 denk ik.. hoef geen kaarten te bestellen toch?!
 
Heel goed, weer een bekertje? Ik had je nog even willen opzoeken afgelopen OW, maar je was continue druk in gesprek.
Ik was de hele dag bij Johan de Graaf, pitbox 33.


Ik heb een tijdje geleden (2 jaar oud? Je was net vader geworden :P ) wat paddock stands van je overgenomen. Nog even je motor bekeken, je vertelde dat je ging wisselen, Panigale. Idd. Gezien ;)

Nog gefeliciteerd met je kampioenschap en succes dit weekend :)

Thanks!
Bekertje zal dit weekend wel niet lukken. Rijden veel snelle buitenlanders mee en het is volle bak met 44 man.
Je was van de winter denk ik bij me voor het bokje, had ik de pani toen nog niet?

cu
 
Thanks!
Bekertje zal dit weekend wel niet lukken. Rijden veel snelle buitenlanders mee en het is volle bak met 44 man.
Je was van de winter denk ik bij me voor het bokje, had ik de pani toen nog niet?

cu


Nee, ik weet het type even niet, maar de blauw gele. Van de winter? Ik dacht dat het al langer geleden was.
 
Laatst bewerkt:
Rennerskwartier loopt al mooi vol.
readImage.asp


Ben benieuwd, echt engels weer voorspeld.

Weerstation Assen - TT weather-forecast

Opdrogende baan na een regenbui, dat wordt ongetwijfeld spektakel!
 
Laatst bewerkt:
Kan morgen nog niet ben zelf op dit moment nog steeds flink aan de race :P :+

Wilde eerst zaterdag en zondag maar goed of ik kan is nog redelijk onzeker ?

Hoop zaterdag weer zonder kurk in de kont te kunnen lopen })

Euh......Ok *:) ....beterschap dan maar *:)

Ik heb zojuist een forse (droge) wind gelaten :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan