Kawasaki versys 650 deel 4

Zijn originele accessoire koffers die je los of via het tour pakket bij de Versys kon kopen. Zijn gelijk aan de Givi v35, maar dan in Versys kleur en met logo. 35 liter inhoud en goed waterdicht. Zijn vergrendelbaar, zodat je spullen op de motor kan laten zitten. Heb nog een set met rek liggen na verkoop van mijn Versys. Moet ff kijken of ik deze ga (her)gebruiken of ga verkopen........

ps. mooie foto / Versys Rubs88


Zijn de originele koffers die meegeleverd werden met het Tour pakket.
Staat zover ik kan zien alleen Kawasaki op, ook op de binnentassen.
er past een vorige generatie Shoei Hornet DS helm in ( met klep ). Met mijn nieuwe Hornet heb ik het nog niet geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
De donkere maanden komen er weer aan, aangezien ik dus binnenkort weer in het donker van huis ga en in het donker weer thuis kom ben ik aan het kijken naar alternatieven voor de standaard verlichting in de koplamp.
Wat hebben jullie als verlichting ? Xenon ? Xtreme vision ? en wat zijn jullie ervaringen er mee ?


Ik twijfel om er HILOX LED verlichting in te zetten. Volledig legaal, je zet ze er zo in, 300% meer licht en geen ballasten rotzooi wat je wel bij die xenon zooi hebt.
Maar de prijs is wel een obstakeltje...volgens mij ben ik zo 150 euro lichter voor een setje ;(

Keuzes... :P
 
Ik twijfel om er HILOX LED verlichting in te zetten. Volledig legaal, je zet ze er zo in, 300% meer licht en geen ballasten rotzooi wat je wel bij die xenon zooi hebt.
Maar de prijs is wel een obstakeltje...volgens mij ben ik zo 150 euro lichter voor een setje ;(

Keuzes... :P
Ik hoor eigenlijk weinig echt positieve dingen over LED. Daarom zat ik zelf eigenlijk met een schuin oog naar Xenon te kijken. Ook een plug&play oplossing.
http://www.pilotxenonshop.com/motor-xenon-h7-pilot
 
Ik twijfel om er HILOX LED verlichting in te zetten. Volledig legaal, je zet ze er zo in, 300% meer licht en geen ballasten rotzooi wat je wel bij die xenon zooi hebt.
Maar de prijs is wel een obstakeltje...volgens mij ben ik zo 150 euro lichter voor een setje ;(

Keuzes... :P


Die twijfels heb ik ook, alhoewel ik er geen 150 euries voor neer zou tellen. Ik laat dan wel zo'n set uit het verre China komen(waar anders denk je dat de Hollandse webshops ze vandaan halen) :P
Bij mij uit de twijfel zich in het feit hoe het zit met de rubberen stofkappen. Kunnen die blijven zitten als er zo'n lamp met ventilator, of met die viertal flapjes, in de behuizing zit.

Twijfels... :?
 
Dankjewel, ben er heul blij mee :)

Zijn originele accessoire koffers die je los of via het tour pakket bij de Versys kon kopen. Zijn gelijk aan de Givi v35, maar dan in Versys kleur en met logo. 35 liter inhoud en goed waterdicht. Zijn vergrendelbaar, zodat je spullen op de motor kan laten zitten. Heb nog een set met rek liggen na verkoop van mijn Versys. Moet ff kijken of ik deze ga (her)gebruiken of ga verkopen........

ps. mooie foto / Versys Rubs88
 
Hoe zit het met de positie van je voet nu voor het remmen en het schakelen is dit nog comfortabel? Vroeg mij ook af hoe het zit met de scherpe hoek of dit geen beschadiging aan je laars geeft of is het voldoende afgerond?
Die pedaaltjes kun je verstellen, dus dat heb ik gedaan (zit ook in handleiding hoe). Geen probleem dus.
Of het mijn laars beschadigd? Geen idee. Denk het niet. Vraag me af of ik zo dicht bij dat beugeltje kom. Mijn voeten staan juist meestal op de punten.
 
Leuk voor de eerste generatie rijders
hjccl17_punisher_helmet_matte_black_zoom.jpg


Jammer dat ze geen roze uitvoering hebben :9
 
Die twijfels heb ik ook, alhoewel ik er geen 150 euries voor neer zou tellen. Ik laat dan wel zo'n set uit het verre China komen(waar anders denk je dat de Hollandse webshops ze vandaan halen) :P
Bij mij uit de twijfel zich in het feit hoe het zit met de rubberen stofkappen. Kunnen die blijven zitten als er zo'n lamp met ventilator, of met die viertal flapjes, in de behuizing zit.

Twijfels... :?

Die troep uit China is het dus niet, dat verklaart de hoge prijs. Ook hebben ze aangepaste rubber kapjes voor de lampen. De ervaring met Chinese meuk is de reden dat ik nu naar deze kijk, Nederlands product van een Nederlands bedrijf :P
Dit spul moet echt wel goed zijn, maar de prijs... '(
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een oranje versys gezien op de A9 die richting Haarlem ging.. Zo vaak zie ik geen Versys rondrijden helaas, dus misschien iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een oranje versys gezien op de A9 die richting Haarlem ging.. Zo vaak zie ik geen Versys rondrijden helaas, dus misschien iemand van hier?
Ikke, op weg naar mijn werk Amsterdam Westpoort :)
Geen sticker toch gespot :+ *O*

dCIP5lO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Of anders een moderator.
Denk dat Bolski dat ook wel ff kan doen, per slot kwam hij ook
met het slotje in deel 3 en wist hij hoe de werkwijze hier is.......... :]
Done.
Maar TS moet hem nog wel even actualiseren.
 
vandaag ook met de versys in de regen gereden maar vindt de dunlop D222 echt rot slecht in de regen heeft echt totaal geen grip. bij het remmen en het accelleren. iemand dezelfde ervaring met de D222'ers maar bij droog weer zijn ze toch redelijk baanvast. zijn er hier die ervaring hebben met de roadsmart 3 van dunlop en de pilot roads 4 van michelin? grtjs
 
Ik heb de Michelin pilot Roads 4, ik vind ze persoonlijk super fijn. Gelijk het gevoel van grip en controle als je wegrijd. Kan deze band je zeker aanraden maar kost wel iets meer.

dunlop D222 is dat de band die er vanaf de fabriek onder zit?
 
ja dat is de van fabriek af gemonteerde banden. ben aant kijken voor de roadsmart 3 en de pilots 4. zeg en hoe zit het met het verbruik bij jullie ik heb gisteren aan een gemiddelde van 3,9 liter gereden 18,41 getankt na 454km. lijkt me toch behoorlijk weinig of rijden jullie nog zuiniger? grtjs
 
Terug
Bovenaan Onderaan