Aansluiten Dominator uitlaat

Top Du Grond

MF veteraan
12 okt 2015
1.356
22
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Dominator uitlaat gekocht voor een bmw f650. Bij het product zat het linkpijpje inbegrepen. Nu heb ik geprobeerd deze aan te sluiten op de uitlaatbochten maar dit lukt niet, omdat er tevel speling tussen deze twee delen zit. Vervolgens had ik de uitlaatpakking van BMW gekocht maar deze past niet eens tussen de twee pijpen.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik dacht dat een uitlaat aansluiten gemakkelijk zou zijn maar ben nu weer een aantal weken. Wat moet ik nu doen, of denken julie dat ik de verkeerde linkpijp gekregen heb?
 
Neem de in en uitwendig maat van de beide delen en zoek daar een passend pakkingbus bij.

Het verschil zit echt in de milimeters, flinterdun. Is dat normaal dat het verschil zo minimaal is? De grafietpakking van bmw is veels te dik. Maar bedankt, ik zal op zoek gaan naar een passende pakking.
 
Doe wel voorzichtig met een Dominator uitlaat. Het materiaal is erg dun, met je duim duw je er zo een deuk in. Ze zijn niet duur, maar dat zie je wel terug in de kwaliteit en de degelijkheid.
 
Oh, het merk Dominator. Ik dacht al dat iemand een NX 650 uitlaat op een F650 wilde monteren ...

Wat Bolski zegt, kost weinig, is niet veel. Er zit heel snel een deuk in en de pasvorm is niet altijd goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan