Het Yamaha TweeTakt Topic

CMSNL bijvoorbeeld heeft niets van Yamaha op voorraad ,alles halen hun via een Yamaha dealer.Enigste wat hun zelf wel hebben zijn nos Honda onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Zijn wezen kijken , en de aankoop is niet door gegaan .
Ik vond het wel bij hem passen , maar hij had twijvels over het tweetakten .

Maar in iedergeval voor het beantwoorden van de vragen .


hippie
 
Bij twijfel niet oversteken maar aan de veilige kant blijven :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net het hele topic doorgescrolld, kom echter nergens de R3 tegen. Bij deze dus een paar foto's van mijn toenmalige R3 bouwjaar 1969 en tot 1978 in mijn bezit geweest.
full

full


grtz,

Cees
 
Weet iemand een betrouwbaar adres waar ik naalden voor mijn mikuni's kan bestellen, inmiddels al 2x via ebay naalden besteld bleken beide helaas van aluminium, geen idee waarom dat is maar slijt wel.
 
Weet iemand een betrouwbaar adres waar ik naalden voor mijn mikuni's kan bestellen, inmiddels al 2x via ebay naalden besteld bleken beide helaas van aluminium, geen idee waarom dat is maar slijt wel.

Imitatie naalden misschien?? Verkocht als echt.
 
Hoera, mn tweetakkie is weer wakker geworden na zn winterslaap:
full

Gisteren de Hamalandroute v/d anwb (260km) gevijsd. *O*
Plaatje bij een Germaanse molen...... })

De oplettende kijkertjes zullen al gezien hebben, dat de rechter achterpinker op half zeven hangt. Omdat ik een foto wou maken was ik precies op tijd om het spul weer vast te draaien, voordat ie er helemaal af zou lazeren. :(

Verder alles goed gegaan, alleen had Gijs een blikken togus. Maar die is al weer over. ;)
 
Laatst bewerkt:
Kilometerstand zegt verder niet veel....dit is zo'n motor die wil je graag hebben of niet, rendeert beter dan geld op de bank.
Ik denk dat ik wel weet van wie deze motor is en als dat zo is dan is het gewoon een hele goede.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand, of weet iemand een middenbok te koop voor een rd 250 lc van 1980 ??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan