Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Gisteren geweest en het was weer super, ook maar één bui tijdens de wedstrijden (bij de Supersport), veel beter als de voorspellingen :)
Het was wel aardig fris op de tribune :X

En wat een super tijdschema :t , vanaf het moment dat de wedstrijden beginnen is het bijna continue actie, na een race ff de brokken oprapen en de volgende klasse komt er al aan !
Dat zouden ze bij de SBK ook zo moeten doen, op Lausitz een paar keer bijna in slaap gevallen tussen de races... :Z
:^

En dan vooral dat stuk over fris op de tribune! Man, wat was het koud met die wind.... -O-
 
Laatst bewerkt:
zondag ook naar de races geweest.goed gereden van die haslam.Maar wel veel koffie en chocomel gedronken om weer op temp te komen.Fucking koud.maar mooie races en een mooi vol progamma.Volgend jaar weer!!!.
 
Heb je niet gezien AP, we hadden mooi ff bij kunnen praten over vroeger; toen we zelf nog raceten en alles beter was... :P

Waar zat jij dan? Ik op de GT.
En laten we wel wezen, wij waren natuurlijk veeeeeel sneller... :] _O-
 
Man, man, man wat was het fris gisteren! Echt minimaal 4 hele mooie weken gehad. Het kon niet beter. En dan ga je naar Assen en dan is het weer echt Assen weer! En vandaag gewoon weer 18 graden _O-

Maar had het echt niet willen missen! Op Snetterton vloog Shakey Byrne in het begin van de race uit de bocht en reed toen helemaal naar voren. En gisteren kwam hij ook weer van p12 ofzo. Echt prachtig om te zien. En nog mooier voor het kampioenschap dat Haslam 2x won. Prachtige races gezien. De Nederlanders had ik iets meer geluk gegund. Kevin zijn Kawa had er geen zin meer in op het rechte stuk en Scott vloog er 2x bijna af.

Weet iemand hoe het met de jongen uit de KTM CUP is afgelopen? Dat zag er akelig uit namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Idd...... Dat ongeluk alleen was enorm raar om te zien, direct uit de GT.....

Hij was ook goed van de wereld, stond op en wilde van de baan komen, maar ging in de lijn van de volgende aanstormende motoren staan, was niet helder. Weggetrokken, daarna in elkaar gestort? Kon het het niet goed zijn, ik zat in de GT bocht.
 
nog een leuke meevaller. Kidz wilden graag een warme hoodie, en zo'n motor hoodie met veel borduursels, felle kleuren is toch wel stoer.
Druk foto's gemaakt, live stream naar thuis, etc. Gelukt.

Niet beide hoodies papa's merk, Suzuki, maar toch ;)

2 Hoodies, 40 euro. De dame kon niet goed rekenen denk ik!

Kawasaki Quattro en een Suzuki Bennets. Voor mij zelf dan maar een Suzuki Ecstar hoodie gekocht. Zijn toch wel mooi ;)
 
Laatst bewerkt:
:^

En dan vooral dat stuk over fris op de tribune! Man, wat was het koud met die wind.... -O-

Zowel zaterdag als zondag een volledige ronde langs het circuit gelopen.
Op de taluds daar was het nog kouder :')
Zit nu dan ook met een flinke griep '(

Wel leuke dagen gehad,het was ook weer genieten geblazen met MOTORSPORT: Rugby’s Keith Jaggard at Cadwell Park en zijn show,voor de vrolijke noot :]
 
Laatst bewerkt:
Zowel zaterdag als zondag een volledige ronde langs het circuit gelopen.
Op de taluds daar was het nog kouder :')
Zit nu dan ook met een flinke griep '(

Wel leuke dagen gehad,het was ook weer genieten geblazen met MOTORSPORT: Rugby’s Keith Jaggard at Cadwell Park en zijn show,voor de vrolijke noot :]


Zoals velen al opmerkten, Brrrrrrr koud op de hoofdtribune, muts vergeten dus maar eentje gaan kopen, Honda mutsen niet te vinden bij die grote stand, vond er eentje bij riders for health 12,50 :) daarna ging het wel met de kou.

En inderdaad geweldig die Keith, ff een paar keer opdrukken voor de race.
Met zo'n totaal gewicht nog zo hard rondgaan :} :}

Maar ondanks de kou absoluut geen spijt, geweldige races gezien.
Geen moment verveeld maar ja waar vind je dat nog, stampvol programma met de hele dag actie *O*
 
We hebben na de race nog even met Keith gesproken, leuke vent :)

Open, spontaan, humor!
btw, de NL vlag op de motor, gezien?
 
Laatst bewerkt:
We hebben na de race nog even met Keith gesproken, leuke vent :)

Open, spontaan, humor!
btw, de NL vlag op de motor, gezien?

Nee, niet opgevallen maar getuigt wel van respect richting de motorsport fans, zoals Colin Edwards ooit zei, zonder de fans geen races. En dat ie humor heeft hebben we gezien *O*. prachtige kerel.
 
Vlag was 50 cm breed, 30 cm hoog, kon je bijna niet missen :P
Vorig jaar zat ie ook al zo te dollen, leuk zulke kerels. En rijdt nog erg hard ook!
 
Laatst bewerkt:
Was ik denk ik ff pinkelen ;) was wel nodig door veel koffie en de kou.

Die Nederlandse vlag met Jenny erop was ook mooi, die heb ik wel gezien maar die kon je echt niet missen.
 
Was ik denk ik ff pinkelen ;) was wel nodig door veel koffie en de kou.

Die Nederlandse vlag met Jenny erop was ook mooi, die heb ik wel gezien maar die kon je echt niet missen.


Die heb ik dan weer gemist, lol :)

Jenny was zo goed als de enige die op het achterwiel, elke keer de GT uitkwam. Stoer mens! Ik ben benieuwd of ze volgend jaar nog rijdt in deze klasse..........
Veel publiciteit, neemt te weinig geld mee, en rijdt, ondanks dat ze verdomd hard rijdt, net te langzaam tov haar collegae.
 
Zo dacht Richard Cooper over zijn weekend...


full
 
Weet iemand hoe het met de jongen uit de KTM CUP is afgelopen? Dat zag er akelig uit namelijk.
Niks noemenswaardig opgelopen, heeft 1 nacht in het zkh overnacht.
Verpleging was uitermate vriendelijk en het eten was er goed maar hij was blij dat ie weer naar huis mocht.....
Peetu Paavilainen
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend is de 2016 editie geweest van de BSB op TT-circuit Assen waar ik deze keer helaas niet naartoe kon.
Ik heb geen EuroSport 2, dus heb het ook niet op de buis kunnen volgen of kunnen opnemen.
Tot heden is er ook niets te downloaden waarop de races te zien zijn.
Heeft iemand van jullie het toevallig in een overdraagbare vorm?
Mijn interesse gaat uit naar alle races van de zondag.
Dank alvast
 
Super!!
Wel een bijzonder aanbod, zeker gezien je MF-naam ;).
Ik zal je even PBen voor de overdracht.
Alsiemand anders de sidecars nog heeft . . . (die zijn ook altijd gaaf)
 
Alle goede bedoelingen en pogingen van Rudi ten spijt.
Alles wat hij heeft geprobeerd heeft niet gewerkt (zonder in detail te treden).
Rudi alsnog bedankt, maar de moraal van het verhaal is dat ik nog steeds niets heb meegekregen van alles dat zich in het eerste weekend van oktober op de baan in Assen heeft afgespeeld.
Heeft iemand nog iets deelbaars van de races?
 
Alle goede bedoelingen en pogingen van Rudi ten spijt.
Alles wat hij heeft geprobeerd heeft niet gewerkt (zonder in detail te treden).
Rudi alsnog bedankt, maar de moraal van het verhaal is dat ik nog steeds niets heb meegekregen van alles dat zich in het eerste weekend van oktober op de baan in Assen heeft afgespeeld.
Heeft iemand nog iets deelbaars van de races?

Als het echt niet via de cloud lukt, dan kun je toch ouderwets een dvd'tje branden en via de ouderwetse post versturen?
 
Niks noemenswaardig opgelopen, heeft 1 nacht in het zkh overnacht.
Verpleging was uitermate vriendelijk en het eten was er goed maar hij was blij dat ie weer naar huis mocht.....
Peetu Paavilainen

Dat is in ieder geval dan weer een opluchting. Zag er in 1ste instantie niet goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan