NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

ach ik rijd nu toch op een standaard gs500 :X

Nieuwe motor word volgend jaar geleverd, zal maar even wachten met een akra erop te schroeven als ik dit zo lees -O-
Toch jammer... Bij ons in de buurt staan de zwarte drift strepen ook overal op de weg.... het is inderdaad een kleine groep die het verpest...

Maar ik hoor liever een motor dan een oude golf 2 met open uitlaat die niet vooruit komt...

ik zie ook steeds meer op de weg strepen staan valt echt wel op.
Ook die gasten die door de stad rijden zijn vaak debielen die vinden dat ze 100x langs een terras moeten rijden met open pijp! nu vind ik dat mooi maar als het te lang en te vaak gebeurd is het heel vervelend! vooral als je met een paar vrienden een gesprek wilt voeren.
 
Prima hoor. Ik verwelkom die extra controles, fuiken, etc.
Ik ben in mijn leven nog nooit(!) aan de kant gezet voor een controle. De pakkans is gewoon erg klein.

2 keer aan de kant gezet; een keer toen ik nog met L bordje reed en open uitlaat, werd niet naar gekeken toen.
En iets later met rijbewijs 120 rondweg Dukenburg, kwam er met een waarschuwing vanaf.
Laatste 30 jaar nooit aan de kant gezet.

Heb wel een abonnement op het CJIB ;(
 
ik zie ook steeds meer op de weg strepen staan valt echt wel op.
Ook die gasten die door de stad rijden zijn vaak debielen die vinden dat ze 100x langs een terras moeten rijden met open pijp! nu vind ik dat mooi maar als het te lang en te vaak gebeurd is het heel vervelend! vooral als je met een paar vrienden een gesprek wilt voeren.

Kwam ze van de week ook weer tegen, weg van dukenburg naar malden aan het kanaal thv de betonfabriek.
Dikke slingerende burnoutstrepen genoeg om een paar bandjes op te roken.
Hoor die gasten regelmatig afgelopen zomer als ik met een biertje 's avonds in de tuin zit. Gillende 4 pitters tot in de begrenzer, onweer van tweepitters.
Snap de bewoners van de wijk daarachter wel dat ze gek worden van het lawaai.
 
2 keer aan de kant gezet; een keer toen ik nog met L bordje reed en open uitlaat, werd niet naar gekeken toen.
En iets later met rijbewijs 120 rondweg Dukenburg, kwam er met een waarschuwing vanaf.
Laatste 30 jaar nooit aan de kant gezet.

Heb wel een abonnement op het CJIB ;(

Hoe zou het nou toch kunnen dat Jelte nog nooit is aangehouden en jij wel? :z
 
ach ik rijd nu toch op een standaard gs500 :X

Nieuwe motor word volgend jaar geleverd, zal maar even wachten met een akra erop te schroeven als ik dit zo lees -O-
Toch jammer... Bij ons in de buurt staan de zwarte drift strepen ook overal op de weg.... het is inderdaad een kleine groep die het verpest...

Maar ik hoor liever een motor dan een oude golf 2 met open uitlaat die niet vooruit komt...

:^

En bij deze zijn alle vooroordelen weer meteen bevestigd, zie hier:
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

:')
 
wat zei ik :Y

Ik ga ook een handtekeningen aktie opzetten zodat ik mijn hobby kan uitoefenen. Ongeveer 5 kilometer asfalt hier in de buurt. Het stuk asfalt eindigt waar het begint zodat we rondjes kunnen rijden. Een soort van IOMTT ( Isle Of Malden TT )

Je zei het idd al. En wij hebben onze eigen Eau Rouge hier al. Dus mij hoor je niet klagen zolang ze daar geen drempels leggen :]
 
Gewoon een RSV4 kopen ;), heb gezien dat jij hard gaat met dat blok en vind het persoonlijk de mooiste racer die er op het moment op de markt is. En ja betrouwbaarheid is wel wat waard, maar tipt niet aan het geluid van zo een RSV4.

Zelf ben ik ook overgestapt op iets wat niet echt betrouwbaar is, heb sinds kort de onderstaande daytona uitgerust met wat KIT delen, ohlins voor en achter en 127 achterwiel pk's. Kon hem niet laten staan nadat ik het geluid gehoord had |(

En onbetrouwbaar is het gebleken... Vandaag is het blok vastgelopen, toch 13 rondjes Assen plezier van gehad :(
 
Mooi motorweer de laatste weken :Y :]
 
Laatst bewerkt:
onbetrouwbaar is het gebleken... Vandaag is het blok vastgelopen, toch 13 rondjes Assen plezier van gehad :(

Ai ai ai, mooi kut zeg succes met de schade.
Daarom voor mijn ook een Jap. Zeker weten doe je het nooit maar met een jap toch wat minder risico's.

Zelf heb een fireblade sc59 2009 voor het circuit gekocht.
 
Ai ai ai, mooi kut zeg succes met de schade.
Daarom voor mijn ook een Jap. Zeker weten doe je het nooit maar met een jap toch wat minder risico's.

Zelf heb een fireblade sc59 2009 voor het circuit gekocht.

Dankje, dat sowieso maar het karakter van de fiets sprak me wel aan daarom gekocht.. Niet verstandig dus..

Een sc59 dat is helemaal dik, dat schreeuwt wel om foto's natuurlijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan