Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Laatste 20 minuten video van Havelte, gestart bij Vanessa:


De weergoden waren ons gezind, het was een prima weertje, het zand lag er mooi bij, niet te droog niet te nat.
 
Laatste 20 minuten video van Havelte, gestart bij Vanessa:


De weergoden waren ons gezind, het was een prima weertje, het zand lag er mooi bij, niet te droog niet te nat.
Top weertje! :]
Hoe en waaraan heb jij je camera bevestigd? Ik zie je helm heen en weer bewegen, maar het beeld is mooi stabiel :t
 
Leuke actie zo met een groepje, ik was iedereen kwijt, vandaar de solo beelden.

Vind het ook wel weer lastig hoor, met een groep.. meestal net onder of boven je eigen tempo..

We waren ook met 9 man maar 3 konden dit tempo niet bijbenen en die heb ik dus de hele dag niet gezien deze keer..
 
Vind het ook wel weer lastig hoor, met een groep.. meestal net onder of boven je eigen tempo..

We waren ook met 9 man maar 3 konden dit tempo niet bijbenen en die heb ik dus de hele dag niet gezien deze keer..

Gewoon gas erop en af en toe even wachten?
 
Soms haalt de één de ander in zonder dat de ander dat doorheeft en dan gaat de ander op de één staan wachten terwijl de één vóór de ander rijdt. Snappie?
 
Die extreme moto op de vorige pagina. Niks geavanceerds aan. Gewoon een Chinees hondablokkie, ontwerp stamt uit de Jaren 60/70.
 
Mijn kentekenplaat is bijna middendoor.
Kan ik zo een nieuwe laten maken?
Komt er dan ook een 2-tje op te staan?

Hebben jullie nog ideeën om de kenteken iets steviger te maken, zonder dat het te stevig wordt en mij verwond i.p.v. om te buigen?
:?
 
Als je de oude nog in kunt leveren krijg je geen 1'tje of 2'tje (tenzij je die al hebt omdat je de plaat al eens verloren bent)
 
Terug
Bovenaan Onderaan