GSXR 600 2011 loopt slecht onder 5000tpm

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.550
36.038
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Goed... vaag probleempje.

Het gaat om mijn circuit motor, 3 dagen mee op Brno gereden zonder problemen.

Thuis gekomen de accu gewisseld (moest in Brno telkens aan de lader) en de quickshifter van Dynojet push naar Dynojet pull vervangen (voor race patroon schakelen). De motor even gestart alleen was ik vergeten dat de tank leeg was dus afgeslagen door benzine gebrek.
Vuil is onwaarschijnlijk want ik tap na elke sessie de tank af en er is nog nooit vuil uit gekomen (aftappunt is lager als de brandstofpomp).
QS ook losgekoppeld maar dat maakt geen verschil.

Nu loopt de motor onder de 5000 toeren heel rommelig daarboven perfect :?

Iemand een geniale inval?



To do/gedaan:
Vlinderkleppen in inlaat checken op werking (Bovenste: Open/dicht bij contact aan en zodra ik iets gas geef gaan ze open. Onderste gaan open bij veel gas.)
Probleem ook in hoge versnelling bij 5000tpm? (Ja)
Bougies checken / temp uitlaatbochten even hoog? (2 rechter bochten graad of 10-20 kouder. Bougies en bobines uit goed werkende motoren, probleem blijft.)
Spanning meten op toeren (14.7 stationair en 14.8 als ik meer toeren maak)
Zonder Dynamo/SR starten (Geen verschil)
 
Laatst bewerkt:
Kan ook aan (vervuilde) injectors liggen, suzuki heeft volgens mij primaire en secundaire. Secundair komt op hogere toerental er bij zodat ie misschien dan wel weer vermogen krijgt.

Nou ben er al mee aan het klooien geweest en heb het idee dat hij nu goed loopt maar 10 okt laatste race dan kan ik veilig even testen.

Uit elkaar trekken is de volgende stap maar dat probeer ik te voorkomen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan