obd tooltje

Er is er 1 te koop in het Te koop en Overig forum.

Je zou eens bij diegene kunnen informeren.

Laatst stond er ook 1 te koop. Die zou je op kunnen zoeken en diegene wellicht eens een berichtje sturen.
 
Hallo, hoor eens aan dat bedrijf of je het ding mag terugsturen als je niet in de ecu kan komen omdat de software het niet doet op jouw motorfiets.

Heb enige ervaring met obd bij auto's en dat komt regelmatig voor dat we hier er niet inkomen en de buurman met een ander merk kast wel en viceversa.
 
Hallo, hoor eens aan dat bedrijf of je het ding mag terugsturen als je niet in de ecu kan komen omdat de software het niet doet op jouw motorfiets.

Heb enige ervaring met obd bij auto's en dat komt regelmatig voor dat we hier er niet inkomen en de buurman met een ander merk kast wel en viceversa.

mijn merk en type wordt ondersteund maar dat zegt idd lang niet altijd dat het ook werkt.
het gaat mij om de realltime data weergave,als dat niet werkt heb ik er niks aan.
retourneren kan altijd als je online koopt (retour recht)
 
De support van Healtech is de beste support die ik tot op heden in motorland ben tegen gekomen.

Daar kan een Dynojet of Translogic nog wat leren!
 
Ik ga zo n ding ritselen voor mijn cbr.
van wat ik hoor werkt het over het algemeen wel aardig.
-codes lezen/wissen
-live data weergeven

wat en hoe het exact werkt op mijn blade moet je afwachten natuurlijk maar het lijkt wel goed.
healtech heb ik ook wel hoog zitten en ze leveren lifetime gratis updates voor nieuwe modellen.
voor het geld de gok waard denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan