Casey Stoner deel 3

Huh? Dit lijkt wel heel erg veel op een eerder bericht op een ander forum en een twittertweet, beiden van mij. Is verder niet erg hoor, wel grappig. ;)
Ik denk dat er wereldwijd zo wel 500 berichten op elkaar lijken. :P
 
Nog steeds heel erg jammer dat Stoner destijds is gestopt. En heel erg stoer zijn naam weer boven aan te zien staan. Je hebt er niks an maar wel heel mooi.
 
Hij ging bij Honda weg omdat hij niet in mocht vallen.
Bij Ducati mag hij invallen, maar nu wil hij niet.
Vreemd verhaal :?

niet alleen dat.
ook toen de ontwikkeling van de motogp honda fiets achteruit ging door ene Marquez wouden ze niet naar Stoner luisteren ( hij had al vaker aangegeven dat het niet berijdbaar was) en op de 8 uur van suzuka toen de honda volgas bleef gaan wou honda op dat moment niet toegeven dat het een mechanische fout was , dat heeft stoner erg teleurgesteld en heeft zijn keuze gemaakt om weg te gaan.
blijft mij verbazen hoe snel hij nog is.
 
Echt ongelofelijk wat Casey weer laat zien. Hier kun je alleen maar respect voor opbrengen! :}
 
Wat zou het toch mooi zijn als Casey weer mee zou doen. Maar hij had geen zin meer in opzitten en pootjes geven op commando van de Dorna, dat is ook wel te begrijpen natuurlijk. Maar hij zet ze nou weet even mooi te kakken.
 
Aan dingen als "just avoid milk" kun je wel zien dat het een kenner/liefhebber betreft. Ik was die Hitler-filmpjes al een tijdje zat, maar voor deze maak ik toch een uitzondering! _O-
 
_O- _O- _O- Geweldig
Die gasten moeten zich de ogen uit de kop schamen dat ze langzamer als Casey zijn ;)


En ik weet ook wel dat hij eerder een paar rondjes getest heeft... of dat hij misschien op andere banden reed :Z

Een test rijder zou ergens op de 20e plek moeten rondrijden :W
 
_O- _O- _O- Geweldig
Die gasten moeten zich de ogen uit de kop schamen dat ze langzamer als Casey zijn ;)


En ik weet ook wel dat hij eerder een paar rondjes getest heeft... of dat hij misschien op andere banden reed :Z

Een test rijder zou ergens op de 20e plek moeten rondrijden :W

Niet als die testrijder Casey Stoner heet. Dan ben je namelijk 2x WK geweest, en heb je ervoor gezorgd dat de hele manier van trainen binnen de MotoGP veranderd is. Ook door collega coureurs omschreven als snelste man van het veld. En wanneer je daarbij ook nog geregeld op een testfiets zit, is het ook niet heel verbazingwekkend dat hij nog steeds snel is.
 
“Fysiek was hij niet in goede vorm, hij zorgde niet goed voor zichzelf, op sommige dagen reed hij gewoon alleen maar op een reep chocolade”
Om op de absolute top te komen en blijven vergt meer dan alleen maar hard rond kunnen rijden. Goed voor jezelf zorgen, omgaan met media, fans en een veld klootzakken die alles proberen om voor je te komen hoort er ook bij. En dat miste hij imho. Een van de beste rijders ooit maar een gemankeerde coureur.
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen nieuws...iedereen die met een beetje verstand van motorracen en Casey gevolgd heeft weet dit :Z ...meestal de fans van andere rijders proberen dit af te kraken... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan