Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Zitten hier nog meerdere sm630 rijders? Want er is precies niet echt een apart onderwerp voor deze? Maar misschien een algemene vraag: bij het veranderen van de uitlaatbochten, moet de motor dan best terug worden afgesteld?
 
Ik ben op zoek naar een motor stand/lift voor men 630, de meeste zijn niet geschikt voor de mijne (+150kg) of zijn te hoog (grondspeling tot het frame is iets van een 27cm). Ik zoek eentje dat je eronder kan schuiven en dan omhoog duwen. Iemand ervaring met deze standen?
 
:W

Hallo, ik zal me hier ook even melden.
Ik heb een husqvarna te 510 gekocht, 2007 dus met carburateur.
Deze:
[afbeelding]

Rijdt verder prima, maar hij klapt nogal uit de uitlaat bij afremmen op de motor. Ik heb al het eea gelezen, en ben bezig met de uitlaat gasdicht te maken en wil nog een grotere stationairsproeier plaatsen. Hebben jullie nog tips? :W
 
zoiets:

full
 
Ik heb deze:

1013421_742577029158630_5557796448678082455_n.jpg


Klein en veruit veel beter zicht dan de standaard spiegels (minder trillingen). Middels een kogelkop zijn ze goed verstelbaar en de montage op het stuur is OK. Ook breken ze niet af bij een valpartij, omdat ze op het stuur zitten en niet uitsteken.

Google: "Busch & MÜLLER achteruitkijkspiegel 901 Cycle Star"
 
Laatst bewerkt:
Precies zo een heb ik ook nog te koop staan :p

Dat van die O2 sensor klopt inderdaad, geloof dat er bij de arrow uitlaat ook een aparte ECU zat?
 
Dan ga ik van de week is kijken of ik een lambda O2 sensorplug kan kopen, Heb er helaas geen ecu bij gekregen van de vorige eigenaar.

De sonde loskoppelen zou genoeg moeten zijn. Je hebt geen plug nodig. Afstellen hoeft dan ook niet.

Check ook even of de katalysator wel verwijderd is. Zo'n 2008 model heeft die na de voorbochten ergens in de uitlaat zitten. Kan er zo uit. En er hoort een open luchtfilterkooi in.
 
Laatst bewerkt:
De sonde loskoppelen zou genoeg moeten zijn. Je hebt geen plug nodig. Afstellen hoeft dan ook niet.

Check ook even of de katalysator wel verwijderd is. Zo'n 2008 model heeft die na de voorbochten ergens in de uitlaat zitten. Kan er zo uit. En er hoort een open luchtfilterkooi in.

katalysator in de pijp ja? binnenkort eens even checken dan
 
katalysator in de pijp ja? binnenkort eens even checken dan

Ik denk dat jij hem met de modificaties wel tegen gekomen zou zijn. Als je de einddemper er af pakt, kan je er bij. Maar jij hebt nu 2009/2010 dempers. Daar zitten twee katalysators in. Één per demper. Die zijn er lastiger uit te halen, vandaar dat ik andere dempers gekocht heb.
 
De sonde loskoppelen zou genoeg moeten zijn. Je hebt geen plug nodig. Afstellen hoeft dan ook niet.

Check ook even of de katalysator wel verwijderd is. Zo'n 2008 model heeft die na de voorbochten ergens in de uitlaat zitten. Kan er zo uit. En er hoort een open luchtfilterkooi in.

Dat is zeker het proberen waard ik ga hem vanavond is loskoppelen en kijken of die in "race modus" gaat.
De katalysator was al verwijderd door de vorige eigenaar, ook is de throttle begrenzer er gelukkig al uit.

Husqy Terra in SM ziet er ook onwijs bruut uit!
 
Mn husq weer opgehaald bij SMX Racing na blok revisie en upgrades.
En voorbereidingen voor de winter gekregen in de vorm van een vette muts!
Hopen dat t morgen droog blijft! even de schade inhalen...

full
 
lekker bezig, ik zag idd dat robin je blok aan het opbouwen was vd week.
mijne gaat binnenkort weer uit elkaar om klaar gemaakt te worden voor 2017.
 
Top! Dan zijn onze bikes in topconditie voor volgend seizoen.
Zou echt tof zijn als ik met jou en Youri op de baan kan gaan trashen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan