NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Man wat was het koud, brrrrr, maar had het niet willen missen, mooie races :P

Ik dacht nog heel even, zijn wij nou watjes? Maar iedereen die er geweest is, maakt melding dat het frisjes was. En ook een paar die nu verkouden thuis zitten :) Brrrrr indeed!

Maar BSB is nog steeds veel leuker dan MotoGP en WSBK! En men ging snel genoeg. Rondetijden vielen echt niet tegen.
 
Ik dacht nog heel even, zijn wij nou watjes? Maar iedereen die er geweest is, maakt melding dat het frisjes was. En ook een paar die nu verkouden thuis zitten :) Brrrrr indeed!

Maar BSB is nog steeds veel leuker dan MotoGP en WSBK! En men ging snel genoeg. Rondetijden vielen echt niet tegen.

De liefhebbers waren er, de watjes zijn thuisgebleven :W
 

Das inderdaad minder '(

zo, ff bakkie en dan de brommer wassen, flesje wyns in de tank, aftanken en droogrijden.
Morgen poetsen en dan is ie klaar voor de winterslaap.
Van de winter flink onderhoud, olie,filter,klepspeling checken, remmen voor nieuwe rubbertjes en blokken, ketting en tandwielen, nieuw voorbandje.
Hebben we wat te doen ;)
 
Das inderdaad minder '(

zo, ff bakkie en dan de brommer wassen, flesje wyns in de tank, aftanken en droogrijden.
Morgen poetsen en dan is ie klaar voor de winterslaap.
Van de winter flink onderhoud, olie,filter,klepspeling checken, remmen voor nieuwe rubbertjes en blokken, ketting en tandwielen, nieuw voorbandje.
Hebben we wat te doen ;)

Die van mij zal binnenkort waarschijnlijk ook wel onder een dekentje aan de lader verdwijnen. Maar je weet dat de winter pas in februari begint? :)
 
Die van mij zal binnenkort waarschijnlijk ook wel onder een dekentje aan de lader verdwijnen. Maar je weet dat de winter pas in februari begint? :)

zo, done :)

Als het weer het toelaat ga ik echt nog wel ff rijden :]
februari duurt nog laaaaaaang.
Maar het kreng was knap smerig na zondag dus .........
Het droogrijden was het leukst *D

Saai, geen motorsport op TV , vanavond maar eens klijken op discovery of die serie over Harley iets is.
 
Heb na zondag niet eens meer gekeken hoe ranzig de Yammie is :$

En nee rijden op een Harley is niks en ik kan het weten. Maar die serie zou best wel eens leuk kunnen zijn :) En morgenochtend vroeg de GP van Suzuka.
 

Ja ik las het gisteren: erg ziek inderdaad. Maar zoals met alles tegenwoordig: Er wordt niet ingegrepen. Dat moet je direct aanpakken: Die mensen bij kop en kont pakken, afvoeren en minimaal een nachtje laten brommen. Aan de andere kant: Als men hier zo door van slag is, beseft men dan ook de impact van het ongevraagd filmen van burgers met al die tendentieuze programma's op de campingzender? Stopt de politie daar dan ook mee?
 
Ja ik las het gisteren: erg ziek inderdaad. Maar zoals met alles tegenwoordig: Er wordt niet ingegrepen. Dat moet je direct aanpakken: Die mensen bij kop en kont pakken, afvoeren en minimaal een nachtje laten brommen. Aan de andere kant: Als men hier zo door van slag is, beseft men dan ook de impact van het ongevraagd filmen van burgers met al die tendentieuze programma's op de campingzender? Stopt de politie daar dan ook mee?

Niemand vindt het leuk om ongevraagd c.q. ongewenst (met zijn gezicht) op TV te komen, maar hier ligt wel een verschil:

- De politie wil voorkomen dat de nabestaanden van het slachtoffer het slechte nieuws via media als Facebook en WhatsApp vernemen, in plaats van via de politie / juiste instanties.

- De politie wordt in haar werkzaamheden gehinderd, wat risico's voor het slachtoffer en hulpdiensten kan veroorzaken.

Bij programma's als WMB en zo, is het altijd nog de wetsovertreder zelf die in eerste instantie om aandacht vraagt van de politie en cameraploeg, hoe ongewenst dat voor de overtreder ook is..

Maar zoals je al aangeeft, zou de politie ook wat mij betreft meteen moeten ingrijpen, ook als dat betekent dat de ramptoeristen geen wettelijke overtreding begaan, en de politie ze met excuses een uurtje later weer moet laten gaan. Hopelijk dringt er dan toch nog iets van fatsoen tot die mensen door.
 
Laatst bewerkt:
Voor het grootste gedeelte ben ik het met je eens: Hoe haal je het in je hoofd om Politie, ambulance, brandweer te belemmeren in hun werk |( En natuurlijk wil men voorkomen dat de familie het ergens ziet op het www (voor het gemeld is). Vandaar: Aanpakken dat tuig!

Maar ben wel van mening dat de politie zich op zijn zachtst gezegd op glad ijs bevind als ze gaan zeuren over filmen in het openbaar, zolang ze hier zelf ook aan mee werken. En je bijna voor gek verklaren als je hier iets van durft te zeggen. En bij het lezen van de volgende zin: "Het leidt onbewust toch af van waar je mee bezig bent. En bovendien heeft slachtoffer recht op privacy", denk ik: Volgens mij heeft een levende burger tenminste net zoveel recht op privacy als een dode burger.
 
Laatst bewerkt:
Dit tokkiegedrag doet me weer denken aan vorig jaar, sta voor rood op de st annastraat.
Hoor een scooter toeteren, boem, fietster uit zijpaadje, scooter vol in de flank, vrouw vliegt door de lucht en smakt op het fietspad.

Ik zet mijn motor op het fietspad en kniel bij haar neer, ze was er behoorlijk beroerd aan toe. Heb haar in de zijligging gelegd en toen kwam de scooterknaap eraan.
Ik zei hem, bel 112 ( mijn telefoon lag onder het zadel ) en zijn reactie; jij hebt het gezien , niet mijn fout, moet je mijn scooter zien '(

Als je nou gvd @#$%&*^niet belt................
 
Dit tokkiegedrag doet me weer denken aan vorig jaar, sta voor rood op de st annastraat.
Hoor een scooter toeteren, boem, fietster uit zijpaadje, scooter vol in de flank, vrouw vliegt door de lucht en smakt op het fietspad.

Ik zet mijn motor op het fietspad en kniel bij haar neer, ze was er behoorlijk beroerd aan toe. Heb haar in de zijligging gelegd en toen kwam de scooterknaap eraan.
Ik zei hem, bel 112 ( mijn telefoon lag onder het zadel ) en zijn reactie; jij hebt het gezien , niet mijn fout, moet je mijn scooter zien '(

Als je nou gvd @#$%&*^niet belt................


|( |( |(
 
Ik zie op Facebook in de groep "De Motorrijder" dat er nieuwe borden geplaatst zijn in/nabij Bemmel: https://www.facebook.com/groups/demotorrijder/permalink/909552625845714/

De dijk is in het weekend (en feestdagen) verboden terrein...
De MAG is er al mee bezig.

edit: meer info: Gemeente Lingewaard - instellen geslotenverklaring voor motorfietsen - dijkwegen

ik stel voor dat alle motorrijders die normaliter in het weekend over de dijk rijden dat nu savonds doordeweeks te doen, en alle motorvakanties in eigen land op de desbetreffende camping te boeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op Facebook in de groep "De Motorrijder" dat er nieuwe borden geplaatst zijn in/nabij Bemmel: https://www.facebook.com/groups/demotorrijder/permalink/909552625845714/

De dijk is in het weekend (en feestdagen) verboden terrein...
De MAG is er al mee bezig.

edit: meer info: Gemeente Lingewaard - instellen geslotenverklaring voor motorfietsen - dijkwegen

Las het net inderdaad: Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

Ga er maar van uit dat we komend voorjaar een hoop bermsmurfen kunnen verwachten. En daarna zullen de controles wel weer afzwakken.
 
tjaa, Nederland weer op zijn smalst.
Pure discriminatie veroorzaakt door enkele azijnpissers.

Eigenlijk moeten we gaan demonstreren, dat mag toch nog wel in dit land ?

Gewoon op de toeritten voor ieder bord met een stuk of honderd motors gaan staan op een mooie zondag. Spandoekje erbij en media inlichten.
 
In het verleden werd er ook amper gecontroleerd op snelheid/herrie. Dus ik zie neit in waarom ze in de toekomst wel gaan handhaven :P Conclusie: ik blijf er dus lekker rijden!
 
Op dit forum is al menigmaal gediscussieerd over de miljoenen die men in het midden oosten uit de mouw schudt en wat vervolgens verdwijnt in de zakken van de Eclestone en Ezpeleta om een F1 of MotoGP race te mogen houden en waar men dan rijdt voor lege tribunes.

Maar het dieptepunt in de sport was wat dat betreft blijkbaar nog niet bereikt. Iemand iets gezien van het WK wielrennen in Quatar?

Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl
 
Professioneel wielrennen is volgens mij sowieso niet echt gezond :P Die jongens zien er (naar mijn idee) nooit echt heel gezond uit :P
 
Professioneel wielrennen is volgens mij sowieso niet echt gezond :P Die jongens zien er (naar mijn idee) nooit echt heel gezond uit :P

Eensch! Maar dat WK in Quatar slaat alles. En men kan niet zeggen dat men niet gewaarschuwd was. Tom Dumoulin had zich al zeer kritisch uitgelaten voor aanvang. Maar ja het is erg moeilijk om nee te zeggen, want Tom ging zelf ook uiteraard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan