Rooie duif zijn zijspandingetjes

Petaat heeft er toch onlangs ook een gebouwd voor een Hallie? Waren wel iets dikkere buisjes dan op de foto hierboven. Vork was trouwens ook iets langer :P
 
Laatst bewerkt:
Juustem, daarom gaat het ook perfect met een omgebouwde telescoop O-) 8-)
 
Hoi luitjes even een berichtje van deze kant,
de boel heeft hier even stilgelegen
 
Laatst bewerkt:
Hoi luitjes even een berichtje van deze kant,
de boel heeft hier even stilgelegen na wat vervelend bezoek ten tijde dat wij niet thuis waren,
gelukkig zijn ze niet in de schuur geweest,
maar het halve huis is overhoop gehaald op zoek Geld en andere waardevolle spullen.
De eerste nachten konden we ook niet lekker slapen, we hebben alles wat we kwijt waren kunnen opgeven aan de verzekering en ook de diverse pasjes etc (rijbewijs) hebben we nu weer.
-O- B| :(
 
Hoi luitjes even een berichtje van deze kant,
de boel heeft hier even stilgelegen na wat vervelend bezoek ten tijde dat wij niet thuis waren,
gelukkig zijn ze niet in de schuur geweest,
maar het halve huis is overhoop gehaald op zoek Geld en andere waardevolle spullen.
De eerste nachten konden we ook niet lekker slapen, we hebben alles wat we kwijt waren kunnen opgeven aan de verzekering en ook de diverse pasjes etc (rijbewijs) hebben we nu weer.

Das balen inderdaad. Hier zijn ze ook al een wezen inbreken. 'S nachts de boel overhoop gehaald in mn (toen nog) verfwinkel en werkplaats. We misten niks omdat we wakker werden en we de boel in het lichg konden zetten. Maar het ontechtvaardige gevoel, dat er lapzwanzen zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven, dat moet slijten....
 
Ik word nog steeds wel eens met een schrik wakker omdat ik denk dat ik iets hoor.
Bij ons hebben ze 8 jaar terug ingebroken terwijl we boven lagen te slapen...
Dat slijten duurt heel lang.
 
Hoi luitjes even een berichtje van deze kant,
de boel heeft hier even stilgelegen na wat vervelend bezoek ten tijde dat wij niet thuis waren,
gelukkig zijn ze niet in de schuur geweest,
maar het halve huis is overhoop gehaald op zoek Geld en andere waardevolle spullen.
De eerste nachten konden we ook niet lekker slapen, we hebben alles wat we kwijt waren kunnen opgeven aan de verzekering en ook de diverse pasjes etc (rijbewijs) hebben we nu weer.

Da's qut man!

Zelf ooit een poging tot meegemaakt. Maar een setje zware bergschoenen vanuit 't bovenraam in z'n nek bracht de bezoeker op andere gedachten. Moest ik wel bij -5c naar buiten om m'n schoenen weer binnen te halen. B|
 
bij mij vorig jaar een poging tot inbraak in mijn schuur. ze hadden blijkbaar geen koevoet of zo bij, want ze wilde met een behangschaar die ze uit een ander hok hadden meegenomen de deur v/d schuur open breken, wat dus niet lukte.
ik ben van mening dat de beste inbraakpreventie verlichting is. en het liefst een bouwlamp van 1000 W die aanspringt met een bewegings sensor. die lamp op een moeilijk bereikbare plek plaatsen zodat hij niet kan worden gesaboteerd.
er staat geen een inbreker graag in het volle licht :N
 
Hier kort geleden m'n bus leeg geroofd (stond op eigen terrein helaas niet binnen in pand) 9.000,00 euro schade.
Heb aan de politie op gegeven dat ik , bij bekent worden daders, ik een civiele procedure zal starten.
Blijkt dat de daders gepakt zijn (heb mijn eigen spullen moeten identificeren)
Advocaat opdracht gegeven om procedure te starten.
Echter, ieder die me kent, ik zal de gene die me dit geflikt heeft toch echt gaan op zoeken.
En sorry voor de correcte Nederlander het is weer is zo'n kut Marokkaan.
Hij zal echt gaan bloeden letterlijk
+
 
Hier kort geleden m'n bus leeg geroofd (stond op eigen terrein helaas niet binnen in pand) 9.000,00 euro schade.
Heb aan de politie op gegeven dat ik , bij bekent worden daders, ik een civiele procedure zal starten.
Blijkt dat de daders gepakt zijn (heb mijn eigen spullen moeten identificeren)
Advocaat opdracht gegeven om procedure te starten.
Echter, ieder die me kent, ik zal de gene die me dit geflikt heeft toch echt gaan op zoeken.
En sorry voor de correcte Nederlander het is weer is zo'n kut Marokkaan.
Hij zal echt gaan bloeden letterlijk
+
Als er uitspraak gedaan wordt in beroep gaan. Hierbij krijg je de kans eea mondeling toe te lichten en krijg je een uitslag op papier. Hierin staan zowel je eigen gegevens als die van de tegenpartij (adres etc ;) )
Enige jaren geleden ook met zoiets te maken gehad..
 
Dank jullie wel, vandaag even wat knutselen in de schuur, ga straks even aan de gang mnet de 2e R50
Heb afgelopen week al een stuurtje gekocht isnog niet wat ik wil hebben maar ja.
Zaterdag even naar een jongen hier in de buurt die even wat draai en freeswerk wil gaan doen,
kan ik het ding op zijn wieltjes zetten en kan het blok en bak etc erin lepelen
 
Gisteren maar weer eens bezig geweest met de 2e R50;

14937276_1074554299323971_7949774136212458324_n_zpsrhxaeii6.jpg


14956435_1074554355990632_8754758849380676000_n_zpsyjmjwunz.jpg


14639729_1074554369323964_620053162377884831_n_zps66jszsnu.jpg


14925374_1074554395990628_626752747147269702_n_zpspn9aogdl.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan