Het grote Triumphtopic deeltje 2

Na een aantal ritjes nog steeds erg blij met de Thruxton.
Afgelopen weekend een TomTom Rider 400 gekocht. Past natuurlijk niet bepaald op zo'n modern classic :P

28693889163_c1a3dc6725_c.jpg
 
OK, thanks.

Ik vind bijvoorbeeld deze die me vrij vergelijkbaar lijkt:

pdrear-classic-black.jpg


Deze kost 40 euro: website , maar ik vraag me dan weer af of deze stevig genoeg is...
 
Ik ben de Route des Grandes Alpes aan het rijden met een groep M-Fers (dat zijn trouwens beide aanraders, maar dat terzijde) en die klagen dat mijn ST1050 stinkt als ik hem goed open trek. Hij rookt dan ook, "alsof er een hoop stof uit komt".

Verder doet hij het geweldig en subliem, ik geniet van iedere km.

Wat moet ik nou met dat stinken en rook? Iemand enig idee wat dat kan zijn?

De ST is uit 2009 en heeft 115000 gelopen.
 
Ik ben de Route des Grandes Alpes aan het rijden met een groep M-Fers (dat zijn trouwens beide aanraders, maar dat terzijde) en die klagen dat mijn ST1050 stinkt als ik hem goed open trek. Hij rookt dan ook, "alsof er een hoop stof uit komt".

Verder doet hij het geweldig en subliem, ik geniet van iedere km.

Wat moet ik nou met dat stinken en rook? Iemand enig idee wat dat kan zijn?

De ST is uit 2009 en heeft 115000 gelopen.
Niets! })

Tenzij je een enorm olieverbruik hebt.

Als de anderen last hebben van stank, moeten ze maar harder rijden zodat ze je voor blijven. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de Route des Grandes Alpes aan het rijden met een groep M-Fers (dat zijn trouwens beide aanraders, maar dat terzijde) en die klagen dat mijn ST1050 stinkt als ik hem goed open trek. Hij rookt dan ook, "alsof er een hoop stof uit komt".

Verder doet hij het geweldig en subliem, ik geniet van iedere km.

Wat moet ik nou met dat stinken en rook? Iemand enig idee wat dat kan zijn?

De ST is uit 2009 en heeft 115000 gelopen.


Zit gewoon een muizennest in die nu verbrand.
flink op toeren houden
 
Ik heb een daytona t595 maar ben nu op zoek naar een paddock maar wat is de naaf diameter die ik moet hebben?
Als ik mijn naaf meet is het 27 moet de pen daar strak in gaan of is zeg maar 25 voldoende?
 
Doei Oma,

Ik ging opzoek naar een motor voor mijn A rijbewijs, en na het hele internet afgezogd te hebben, kwam ik uit op deze pracht motor. :9~
Wou altijd al een supersport motor voor mijn Atje, en met het winnen van de International bike of the year award van 2006-2008 kon ik hier niet omheen. :9

Het is een triumph daytona 675 '06 geworden, Man wat een vermogen, ziet er prachtig uit, stuurt super en wat een geluid :9~
Topic is wel een beetje 'dood' op dit moment, tijd om er weer wat leven in te blazen. :]
2je34g1.jpg
 
Doei Oma,

Ik ging opzoek naar een motor voor mijn A rijbewijs, en na het hele internet afgezogd te hebben, kwam ik uit op deze pracht motor. :9~
Wou altijd al een supersport motor voor mijn Atje, en met het winnen van de International bike of the year award van 2006-2008 kon ik hier niet omheen. :9

Het is een triumph daytona 675 '06 geworden, Man wat een vermogen, ziet er prachtig uit, stuurt super en wat een geluid :9~
Topic is wel een beetje 'dood' op dit moment, tijd om er weer wat leven in te blazen. :]
[afbeelding]
Mooie bike. Veel plezier ermee en hou de glimmende kant boven. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan