Adapterset kofferrek GIVI monokey

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.210
3.479
Utrecht
Hallo allen,

Ik ben voor de Suzuki VX800 van mijn vriendin, op zoek naar een adapterset voor een GIVI monokey kofferrek.

Nu heb ik zelf al dezelfde motor en kofferrek. Nu blijkt echter dat GIVI nooit een adapterset heeft uitgebracht voor de VX800.
Ik vermoed dat er dus een adapter set op zit van een andere motor, maar welke? Ben bij diverse GIVI dealers geweest; niemand die het me konden vertellen. Als ik dat weet kan ik gericht op zoek (of zou het een eigenbouw zijn?).

Het gaat om drie onderdelen:

1. is de beugel die naar het achterste stepje gaat (aan beide zijden van de motor).
2. is een beugeltje welke aan het frame zit en aan het rekje (ook aan beide zeiden).
3. is de koppeling middels een soort van strip tussen de twee rek delen, achter de kentekenplaat door.

517ecy.jpg


En nog even een foto van dat beugeltje (2 op bovenstaande foto) wat op het frame zit; middels een busje wordt "voorbij" de kap gebracht en vervolgens aan het rekje.

1zvcsaw.jpg


Hoop dat iemand me kan helpen.
 
En de importeur van GIVI in Nederland kan het me ook niet zeggen:

Goedemorgen,

Helaas heb ik niks liggen van deze motor fiets.
Het rek is inderdaad van Givi maar de adaptor kit hebben wij ook nooit gehad.

Ik kan ook niet meer aan deze artikelen komen bij Givi omdat dit allemaal aflopend is bij hun.
 
Op mijn verzoek is het topic verplaatst naar Techniek.

Omdat ik er niet achter kom van welke motor het adaptersetje afkomt (Givi heeft hem nooit voor de VX800 uitgebracht), bij deze de vraag of er iemand handig genoeg is om dit setje passend te maken op de motor van mijn vriendin. Evt. kan ik helpen.
Bij een motorzaak doen ze dit nml. niet.
 
Nu heb ik zelf al dezelfde motor en kofferrek.

Waar jouw rack oorspronkelijk van af komt of welke hobbyist het in elkaar gezet heeft weet ik niet, maar ik heb in het verleden ook zo'n universeel Givi rack voor een GS850 omgesmurft naar een Z1100. Dat rack van jou is een universeel montagerack waar je met allerhande adapters wat kunt fröbelen. Nou nog zoeken naar de juiste losse montage stukjes of zelf wat (laten) knutselen. Al gedacht aan een metaalbewerker?

Nu blijkt echter dat GIVI nooit een adapterset heeft uitgebracht voor de VX800.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Duh, voor topkoffer dus al wel, kijk hier eens.

:W
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reacties in ieder geval.
Dealers en de importeur zeggen van niets te weten, dus ben ik op eigen onderzoek aangewezen.
Zie nu ook dit topic: montage GIVI zijkoffers suzuki VX800

Bevestigingsset uit de post van magnamaniac lijkt inderdaad behoorlijk op die van mij; maar weet niet of het dus een setje is van de VX of universeel. Heb deze vraag nogmaals aan de importeur gesteld.
Ben inderdaad al met mijn motor naar een metaalbewerker/smid geweest, deze geeft aan dit voor €250/300 te kunnen maken, maar dat vind ik het niet waard.
Toch maar eens bekijken of ik zelf aan het knutselen kan..
 
Hallo allen,

Ik ben voor de Suzuki VX800 van mijn vriendin, op zoek naar een adapterset voor een GIVI monokey kofferrek.

Nu heb ik zelf al dezelfde motor en kofferrek. Nu blijkt echter dat GIVI nooit een adapterset heeft uitgebracht voor de VX800.
Ik vermoed dat er dus een adapter set op zit van een andere motor, maar welke? Ben bij diverse GIVI dealers geweest; niemand die het me konden vertellen. Als ik dat weet kan ik gericht op zoek (of zou het een eigenbouw zijn?).

Het gaat om drie onderdelen:

1. is de beugel die naar het achterste stepje gaat (aan beide zijden van de motor).
2. is een beugeltje welke aan het frame zit en aan het rekje (ook aan beide zeiden).
3. is de koppeling middels een soort van strip tussen de twee rek delen, achter de kentekenplaat door.

[afbeelding]

En nog even een foto van dat beugeltje (2 op bovenstaande foto) wat op het frame zit; middels een busje wordt "voorbij" de kap gebracht en vervolgens aan het rekje.

[afbeelding]

Hoop dat iemand me kan helpen.


Je laat een foto zien van een compleet GIVI rek, wat ook voor zijkoffers is geschikt.
Er is ook een rek wat uitsluitend voor een topkoffer is gemaakt, passend op de VX.
Ik heb ze beide liggen. Het bericht is al oud dus misschien al voorzien?

Groeten Ad.
 
Hoi! Lang geleden deze discussie maar ik ben momenteel ook op zoek naar een topkoffer (eventueel ook zijkoffer) installatie voor de vx 800. Heeft iemand misschien tips waar ik het beste kan zoeken of zelf nog wat liggen?
 
Hoi! Ik ben nu ook op zoek naar een kofferset voor de vx 800. Heeft iemand deze misschien nog liggen of een adresje die ze verkopen? Ik vind het lastig te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan