Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een prachtige naked bikes die speedtriples

xst10504c.jpg.pagespeed.ic.HE-U0brTwx.webp


alleen jammer dat ze standaard z'n opvallende koplamp hebben......
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook wel eens de gedachte om je speed te verkopen?

Even de balans opmaken van het afgelopen jaar:

1 weekend Eiffel: +/- 1000 km
3 ritjes rondom de kerk : +/- 800 km

Dus laat ik het naar boven afronden om het nog wat te laten lijken... 2000 km dit jaar. Vorig jaar waren het er 3000 (2 weekenden Eiffel :X )

Ben meer tijd kwijt met het poetsen van de Speed als dat ik erop rijdt -O-

Alleen is het een 15th Anniversary Edition die over een jaar of 20 misschien nog wel eens wat op kan gaan brengen. Met dit tempo staan er dan nog geen 60.000 km's op de teller (moet ie makkelijk aan kunnen).

En wat levert zo'n 2010 speed triple nu nog op ... 6000 euro met wat geluk?

Twijfel echt .. en dit jaar nog meer als de jaren ervoor ....

Wat zouden jullie doen?
Ik zou hem lekker houden. Hij is al betaald. Van wegdoen krijg je zeker spijt. En wat kost hij uiteindelijk nu als je hem behoudt?
 
We zijn weer wat verder en de oude witte speed is vervangen, was zoals verwacht toto :(
Hieronder de nieuwe (ps. ben er heul blij mee :) );

full


Komen binnenkort voor de liefhebber wat onderdelen online in de verkoop waaronder een sjieke Wilbers achter demper
 
Nu kachel in naast me speed al heel lang op CB500 woon werk enzo..

Nu liep met toeval tegen CB 500 2.0 aan..hmmmm :$

Dat ding rijdt echt heel fijn! :X

Geheel origineel van 1ste eigenaar..

Afgelopen zondag naar me maatje met speed..stond al toevallig al bij de poort.. :X

Wel de goeie kleur, zeg niet dat je speed hebt verkocht?! '(

Ik uuh nee achterwiellagers eruit en die besteld via Ebay..dat duurt.. B|

Wij rijden Duitsland in :]


Hebben we testje gedaan..100Km/u in de 6 vol gas dat paar keer..de speed gaat dat dus niet trekken! Fazert is sneller! :$

En laat die 20 klepper ook nog eens fijn sturen enzo :X

Iemand nog belang bij hele nette sp.. uuhh Cb500?? met beautycase :t

full
 
We zijn weer wat verder en de oude witte speed is vervangen, was zoals verwacht toto :(
Hieronder de nieuwe (ps. ben er heul blij mee :) );

[afbeelding]

Komen binnenkort voor de liefhebber wat onderdelen online in de verkoop waaronder een sjieke Wilbers achter demper

Mooi!
Schitterende kleurstelling ook!
 
Het kan nog net in dit draadje...

Een tijdje terug heb ik mij al even snel voorgesteld met het voornemen om op korte termijn een S3 onder mijn hoede te nemen. De termijn wordt steeds korter want ik hoop komend weekend (en anders een weekje later) mijn droom te verwezenlijken met een goudgele Speed Triple uit "05. Ze heeft wat ervaring op de klok, 120k om precies te zijn (ja die zelfde van MP) en wat ik van de huidige eigenaar heb begrepen is dat ze wel toe is aan een nieuw achterbandje.
Afhankelijk van het rubber wat er nu om ligt haal ik waarschijnlijk een hele nieuwe set want dat rijdt toch het fijnst.

Zelf ben ik donders enthousiast over de Pilot Road 4, heb deze onder mijn Bandit 1200 en TRX 850 gehad en kon hiermee lekker sportief touren. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring qua bandenkeuze vooral omdat de keuze niet alleen per persoon kan verschillen maar ook qua motor.
 
Zo..vandaag heerlijk op de lekdijk gereden met 2 maatjes...soms best druk, paar speedtriples gezien, waarvan een paar 2005/2006 modellen en paar nieuwe types....de nieuwe types waren allen wit haha

Wij hadden een Maas en Waal route gemaakt maar als je een paar keer in Duitslands of ardennen bent geweest dan is dit echt een domper.

Pff het was idd druk, veel grote groepen motorrijders en zodra je een beetje gas kunt geven kun je alweer in de ankers want dan is er wel een fietser of een voetganger die je ook niet zo heel blij aankijken, de lol is er dan snel af. :N

Ik denk dat het mooie van dijkjes rijden er wel af is en er gaan er ook steeds meer dicht, begrijpelijk is het wel.
Ik kan er gewoon niet echt van genieten om zowat stationair rond te toeren. -O-

Wij reden trouwens met 3 speed triple's een Tiger, gs en een multistrada.
 
Nu kachel in naast me speed al heel lang op CB500 woon werk enzo..

Nu liep met toeval tegen CB 500 2.0 aan..hmmmm :$

Dat ding rijdt echt heel fijn! :X

Geheel origineel van 1ste eigenaar..

Afgelopen zondag naar me maatje met speed..stond al toevallig al bij de poort.. :X

Wel de goeie kleur, zeg niet dat je speed hebt verkocht?! '(

Ik uuh nee achterwiellagers eruit en die besteld via Ebay..dat duurt.. B|

Wij rijden Duitsland in :]


Hebben we testje gedaan..100Km/u in de 6 vol gas dat paar keer..de speed gaat dat dus niet trekken! Fazert is sneller! :$

En laat die 20 klepper ook nog eens fijn sturen enzo :X

Iemand nog belang bij hele nette sp.. uuhh Cb500?? met beautycase :t

[afbeelding]


Kan je dat nog een keer rustig herhalen, ik snap er helemaal niks van.
 
Nu kachel in naast me speed al heel lang op CB500 woon werk enzo..

Nu liep met toeval tegen CB 500 2.0 aan..hmmmm :$

Dat ding rijdt echt heel fijn! :X

Geheel origineel van 1ste eigenaar..

Afgelopen zondag naar me maatje met speed..stond al toevallig al bij de poort.. :X

Wel de goeie kleur, zeg niet dat je speed hebt verkocht?! '(

Ik uuh nee achterwiellagers eruit en die besteld via Ebay..dat duurt.. B|

Wij rijden Duitsland in :]


Hebben we testje gedaan..100Km/u in de 6 vol gas dat paar keer..de speed gaat dat dus niet trekken! Fazert is sneller! :$

En laat die 20 klepper ook nog eens fijn sturen enzo :X

Iemand nog belang bij hele nette sp.. uuhh Cb500?? met beautycase :t

[afbeelding]

Duidelijk verhaal man! :z
Snap er helemaal niks van..

Iets met leestekens.. :+
 
Kan iemand mij vertellen welke voortandwielen er beschikbaar zijn voor een Sprint ST uit 2004
Ik ga hem ombouwen naar een zijspancombinatie en dan mag hij best wel wat korter gegeared worden

Ik weet eigenlijk niet eens of dit wel het goede topic is om de vraag te stellen maar ik gok het er maar op
 
Laatst bewerkt:
Ha, maar ik ook!

Ik vind het bizar dat de mijne nog steeds zo hard is afgeveerd. Na al de kms hier op dat eiland op bedenkelijk asfalt. Sua heeft inmiddels een kleine platte kant in zijn achtervelg gereden door een NIEUW gat waar je u tegen zegt. Kon nog net een wheely maken om het voorwiel eroverheen te zetten. Arme achterwiel, maar de auto voormij had er nog meer last van. 2 lekke banden en het een en ander afgebroken van de wielophanging. Die had iig onafhankelijke individuele voorwiel bestuuring gekregen. We waren wat aan het stoeien, ging dus best hard. Gelukkig dat hij dat gat niet niet zag (tegen de zon inkijken) anders had ik op zijn achteruit gekleeft |(


Ja bij jou is het ook lekker warm!

En met die wegen je schokker heel houden is inderdaad knap!
 
Kan iemand mij vertellen welke voortandwielen er beschikbaar zijn voor een Sprint ST uit 2004
Ik ga hem ombouwen naar een zijspancombinatie en dan mag hij best wel wat korter gegeared worden

Ik weet eigenlijk niet eens of dit wel het goede topic is om de vraag te stellen maar ik gok het er maar op


1 tandje minder voor kan wel de rest zou ik met het achtertandwiel doen
 
Wij hadden een Maas en Waal route gemaakt maar als je een paar keer in Duitslands of ardennen bent geweest dan is dit echt een domper.

Pff het was idd druk, veel grote groepen motorrijders en zodra je een beetje gas kunt geven kun je alweer in de ankers want dan is er wel een fietser of een voetganger die je ook niet zo heel blij aankijken, de lol is er dan snel af. :N

Ik denk dat het mooie van dijkjes rijden er wel af is en er gaan er ook steeds meer dicht, begrijpelijk is het wel.
Ik kan er gewoon niet echt van genieten om zowat stationair rond te toeren. -O-

Wij reden trouwens met 3 speed triple's een Tiger, gs en een multistrada.

Zo ging het er hier zondag helaas ook aan toe. Echt jammer ja :')
 
Kan iemand mij vertellen welke voortandwielen er beschikbaar zijn voor een Sprint ST uit 2004
Ik ga hem ombouwen naar een zijspancombinatie en dan mag hij best wel wat korter gegeared worden

Ik weet eigenlijk niet eens of dit wel het goede topic is om de vraag te stellen maar ik gok het er maar op
Een 18t is wel het minimale, anders vreet de ketting de geleider op. Achter is max een 45 in staal leverbaar, anders moet je over op custom aluminium. Die heb ik er nog in 46 en 48 nieuw en zgan liggen van Wieres.
 
Nu kachel in naast me speed al heel lang op CB500 woon werk enzo..

Nu liep met toeval tegen CB 500 2.0 aan..hmmmm :$

Dat ding rijdt echt heel fijn! :X

Geheel origineel van 1ste eigenaar..

Afgelopen zondag naar me maatje met speed..stond al toevallig al bij de poort.. :X

Wel de goeie kleur, zeg niet dat je speed hebt verkocht?! '(

Ik uuh nee achterwiellagers eruit en die besteld via Ebay..dat duurt.. B|

Wij rijden Duitsland in :]


Hebben we testje gedaan..100Km/u in de 6 vol gas dat paar keer..de speed gaat dat dus niet trekken! Fazert is sneller! :$

En laat die 20 klepper ook nog eens fijn sturen enzo :X

Iemand nog belang bij hele nette sp.. uuhh Cb500?? met beautycase :t

[afbeelding]

Ik dacht ergens in dit topic te lezen dat je zon yamadrama ding hebt ......010 ding ofzo?? :?

Die test wil ik ook wel eens tegen de fazert doen :Z :9
 
Kan iemand mij vertellen welke voortandwielen er beschikbaar zijn voor een Sprint ST uit 2004
Ik ga hem ombouwen naar een zijspancombinatie en dan mag hij best wel wat korter gegeared worden

Ik weet eigenlijk niet eens of dit wel het goede topic is om de vraag te stellen maar ik gok het er maar op


Gearing Commander ⚙

en dan beschikbare tandwielen bij de dealer bestellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan