Het grote XV1700 Topic Deel 2

Ik zag ze ook op Marktplaats staan. Zijn erg nette (maar ook redelijk standaard) motoren. Wel redelijk stevig aan de prijs.

Ps. Dat van die BMW was maar een geintje :Y Wilde het forum een beetje wakker schudden. _O-
 
Ik weet het...... Het is nog een enorme tijd van heden, maarre.... In het weekend van 21 juli 2017 wordt er in de buurt van Frankfurt am Main een Euro Warrior Meeting georganiseerd. Ik ben voornemens om daar met de Engelsen en een verdwaalde Ier op een Yamaha Bolt heen te gaan. Zijn er nog anderen die dat ook leuk zouden vinden? Bolwar? Tornado24? Wie? :]
 
Laatst bewerkt:
Als je op 1 oktober kijkt in forum, zie je een soortgelijke oproep van mij :Y :Y :Y

en ja, ook ik zie engelsen, schot, ier, duitsers al kamers reserveren
Maar Nederlanders doen het blijkbaar last minute? of kijken gewoon niet op forum.
Ik weet dat George ook interesse heeft en Tornado en Lowrider verwacht ik ook maar zullen wel in de winterslaap zitten. :z :z :z
Warriors in Nederland: WAKKER WORDEN!!!! |( |( |(
Ik weet het...... Het is nog een enorme tijd van heden, maarre.... In het weekend van 21 juli 2017 wordt er in de buurt van Frankfurt am Main een Euro Warrior Meeting georganiseerd. Ik ben voornemens om daar met de Engelsen en een verdwaalde Ier op een Yamaha Bolt heen te gaan. Zijn er nog anderen die dat ook leuk zouden vinden? Bolwar? Tornado24? Wie? :]
 
Er kan natuurlijk altijd wat tussenkomen, maar ik wil wel graag eens zo'n treffen meemaken. De rit ernaar toe lijkt me trouwens een prachtige ervaring. Ik rij misschien niet zoveel als anderen (5500 km dit seizoen, febr.-november)en kijk dus uit naar een lange rit met de warrior. Ik denk dat ik het wel lekker vind om onderweg, in de buurt van het treffen, een Ibis hotelletje te pakken of iets dergelijks. Heb nog steeds veel plezier met het rijden met de warrior en hoop er nog jaren plezier van te hebben. groeten.
 
Na mijn voorzet, en daarna die van Minimax ben je nr 3 voor deelname aan het europese treffen Groen!
Wordt vervolgd dus blijf erbij!
Via via hoor ik dat Tornado ook wel meegaat, dus we staan op 4. WIE volgt
Er kan natuurlijk altijd wat tussenkomen, maar ik wil wel graag eens zo'n treffen meemaken. De rit ernaar toe lijkt me trouwens een prachtige ervaring. Ik rij misschien niet zoveel als anderen (5500 km dit seizoen, febr.-november)en kijk dus uit naar een lange rit met de warrior. Ik denk dat ik het wel lekker vind om onderweg, in de buurt van het treffen, een Ibis hotelletje te pakken of iets dergelijks. Heb nog steeds veel plezier met het rijden met de warrior en hoop er nog jaren plezier van te hebben. groeten.
 
He Buskey,
Ik kreeg bericht over WSHF treffen in 2017, ivm 15 jarig bestaan organiseren zij het europese treffen.
In Nijverdal, dat ligt bij jou in de buurt, zit je in organisatie?
Nou hebben wij achterin juli het europese warriortreffen
Maar wellicht zijn er Warriors te porren om ons gezicht even te laten zien op dit europese treffen van Yamaha stars.
bv door aan de ride out op zaterdag mee te doen (ik noem maar wat)
Laat eens van JOU horen aub?
 
hey menschen.. weet iemand hier misschien waar ik het beste een custom koppelingskabel kan bestelen?
mijn kabel is aan 't einde van z'n latijn en vanwege mijn stuur wat te lang..
 
De snelheidsmeter is natuurlijk voor de ouderen wat lastig te lezen en heb dus al mijn 2de snelheidsovertreding binnen. Nou hou ik wel van wat hard rijden dus dat zal ook wel meespelen. Ik downloadde daarom ook maar een appje voor een digitale snelheidsmeter (Sygic) met snelheidswaarschuwingen aan bord. Natuurlijk ook een waterdichte hoes+montagekit voor op het stuur voor de smartphone. Nou dat werkt echt perfect hoor. Zit nu tegen een grote digitale teller aan te kijken!Best wel leuk zo'n gadget. Staat ook best wel aardig, recht voor mijn neus, nou nog bluetooth speakers in de helm en ik ben klaar voor de navigatie-rit naar Duitsland in 2017.
 
Met de originele snelheidsmeter is het idd lastig de snelheid af te lezen... ik ging in 't begin steeds de maximum snelheid in mijlen.... dus heb ik de tellerplaat vervangen voor een die alleen KM's aangeeft.. was alleen iets minder handing toen ik afgelopen zomer in engeland was...
 
doe eens een foto Groen?
De snelheidsmeter is natuurlijk voor de ouderen wat lastig te lezen en heb dus al mijn 2de snelheidsovertreding binnen. Nou hou ik wel van wat hard rijden dus dat zal ook wel meespelen. Ik downloadde daarom ook maar een appje voor een digitale snelheidsmeter (Sygic) met snelheidswaarschuwingen aan bord. Natuurlijk ook een waterdichte hoes+montagekit voor op het stuur voor de smartphone. Nou dat werkt echt perfect hoor. Zit nu tegen een grote digitale teller aan te kijken!Best wel leuk zo'n gadget. Staat ook best wel aardig, recht voor mijn neus, nou nog bluetooth speakers in de helm en ik ben klaar voor de navigatie-rit naar Duitsland in 2017.
 
fotootje wordt een lastig verhaal, want mijn smartphone is tevens camera en ik weet niet hoe ik mijn scherm moet fotograferen als de digitale snelheidsmeter op het scherm staat.

Wat je het beste kunt doen is zelf uitproberen door te googelen op 'sygic snelheidsmeter' en afhankelijk van operating system (IOS, android, WP) de gratis app te installeren.

Voor mijn Lumia 950 smartphone kocht ik een Interphone Mobiel stuurhouder universeel voor 5,7" smartphones, en die plaatste ik centraal op het stuur. De houder/telefoon komt daardoor ter hoogte van de tankdop te staan. Prima zicht, ook voor navigatiedoeleinden, en dus voor de grote digitale display van de Sygic digitale meter. Succes ermee.
 
Ik heb ook zo'n app op m'n telefoon.. hij heet DigiHUD is ook handig voor in het koekblik, hij heeft een gespiegelde stand zodat je 'm weer goed ziet in de spiegeling van je voorruit..

op de motor heb ik er zo goed als niks aan aangezien ik het ding nergens kan (wil) monteren
 
Ik heb het met Ram Mount gefixt, oerdegelijk.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan