Rebel CMX 250?

Adibo

MF'er
27 jul 2014
194
1
Hoi,

Is er iemand in de buurt van Den Bosch die mijn net gekochte rebel 250 wil nakijken. Uiteraard tegen betaling.

Ik hoor het graag, tnx!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb overigens niks tegen motorzaken. Als de onafhankelijke partij problemen vindt, dan zou je die prima door een motorzaak kunnen laten oplossen.
 
:N
Een motorzaak wil er aan verdienen, die vindt problemen die ogenblikkelijk vervangen moeten worden.
Je kunt beter een onafhankelijke partij inschakelen.
Erik van Lent bijvoorbeeld.
Ding is al gekocht en je komt met Erik van Lent aanzetten ?. Zou alleen interessant zijn als deze gratis en voor niets zou komen, anders gewoon even naar de betere motorzaak met die fiets.
 
Brengen naar een motorzaak snap ik ook wel, maar ik dacht dus meer aan een liefhebber die wellicht ook iets bij wil verdienen en zodat ik mee kan kijken/helpen en ook wat bijleren. :)
 
Brengen naar een motorzaak snap ik ook wel, maar ik dacht dus meer aan een liefhebber die wellicht ook iets bij wil verdienen en zodat ik mee kan kijken/helpen en ook wat bijleren. :)

Bij mijn motordealer mag ik er met mn neus bovenop staan als ze een klus uitvoeren, maar handig is dat vaak niet: ik lever m voor de meeste klussen de dag ervoor af. Wel laten ze altijd graag zien wat ze hebben gedaan en als er een andere S1000RR open staat wijzen ze daar ook altijd van alles op aan. Mijn interesse in de techniek vinden zij leuk :) (dit is bij de BMW dealer trouwens).
 
Terug
Bovenaan Onderaan