Leeuwarden e.o. deel 4

Goeie morgen!! Ik ben Lorenzo, rijder uit makkum. Trotse eigenaar van een Triumph street triple rx. Ik zou het wel leuk vinden om af en toe eens met jullie mee te rijden, als er hier nog een beetje gereden wordt dan?! :]
full
 
Wat was het nog mooi weer vandaag! Lekker nog even wat bospaadjes in Diever meegenomen 🙃

Maar misschien ook wel leuk om eens wat motorlui in lwd te leren kennen. Ik heb een pb met mijn 06 voor de whatsapp groep gestuurd....
 
Gvd. Houd het nooit op dan. Als ik je in de klauwen krijg vermoord ik je met liefde. Blijf met de poten van mijn spullen af. Onderstaande motorfiets mien trots is er niet meer. Mijn handen jeuken wie op wie heeft er een tip
full
 
016 16:07

CITEER
WIJZIG
RAPPORTEER
FAVORIET
Mmmmmm moet ik nu blij zijn of niet. Kreeg vandaag een telefoontje van oom agent dat de motor is terug gevonden. De motor was vanacht door een getuige gezien toen ie een harde klap had gehoord. Wat bleek er lag een motor midden op de straat. Een persoon in een auto die er achter reed zetten samen met degene die op de motor weer omhoog en probeerde toe om de motor aan te drukken😁WAT EEN SUKKELS. Toen maar aan het raam portier gaan hangen en zo met de motor proberen weg te komen. Wederom ging de motor op zijn kant. Nu is de motor veilig gesteld door de politie en is het wachten voor mij wanneer ik de motor mag zien. Ik zelf ben nieuwsgierig wat de schade is en hoe groot. Hoop dat het meevalt maar mijn onderbuik gevoel zegt wat anders. Afwachten dus. En dan maar naar de motorzaak om de schade te bekijken en wat het kost en dan komt er waarschijnlijk nog een taxateur en dan maar hopen dat de verzekering zich coulant gaat opstellen.
 
016 16:07

CITEER
WIJZIG
RAPPORTEER
FAVORIET
Mmmmmm moet ik nu blij zijn of niet. Kreeg vandaag een telefoontje van oom agent dat de motor is terug gevonden. De motor was vanacht door een getuige gezien toen ie een harde klap had gehoord. Wat bleek er lag een motor midden op de straat. Een persoon in een auto die er achter reed zetten samen met degene die op de motor weer omhoog en probeerde toe om de motor aan te drukken😁WAT EEN SUKKELS. Toen maar aan het raam portier gaan hangen en zo met de motor proberen weg te komen. Wederom ging de motor op zijn kant. Nu is de motor veilig gesteld door de politie en is het wachten voor mij wanneer ik de motor mag zien. Ik zelf ben nieuwsgierig wat de schade is en hoe groot. Hoop dat het meevalt maar mijn onderbuik gevoel zegt wat anders. Afwachten dus. En dan maar naar de motorzaak om de schade te bekijken en wat het kost en dan komt er waarschijnlijk nog een taxateur en dan maar hopen dat de verzekering zich coulant gaat opstellen.

Verdorie hea.. is bijmij aan de overkant.. ga der maar niet vanuit dat de schade mee valt.. hoop dat de verzekering je een leuke vergoeding kan geven.
 
016 16:07

CITEER
WIJZIG
RAPPORTEER
FAVORIET
Mmmmmm moet ik nu blij zijn of niet. Kreeg vandaag een telefoontje van oom agent dat de motor is terug gevonden. De motor was vanacht door een getuige gezien toen ie een harde klap had gehoord. Wat bleek er lag een motor midden op de straat. Een persoon in een auto die er achter reed zetten samen met degene die op de motor weer omhoog en probeerde toe om de motor aan te drukken😁WAT EEN SUKKELS. Toen maar aan het raam portier gaan hangen en zo met de motor proberen weg te komen. Wederom ging de motor op zijn kant. Nu is de motor veilig gesteld door de politie en is het wachten voor mij wanneer ik de motor mag zien. Ik zelf ben nieuwsgierig wat de schade is en hoe groot. Hoop dat het meevalt maar mijn onderbuik gevoel zegt wat anders. Afwachten dus. En dan maar naar de motorzaak om de schade te bekijken en wat het kost en dan komt er waarschijnlijk nog een taxateur en dan maar hopen dat de verzekering zich coulant gaat opstellen.
Ik hoop voor je dat het meevalt maar ik heb er bij zulke gevallen altijd een hard hoofd in. Die lui komen niet echt professioneel op mij over dus mogelijk hebben ze ook veel "geweld" gebruikt om de motor mee te krijgen. Je weet zelf het beste hoe de motor op slot stond en op basis daarvan + de klap die hier boven wordt omschreven kun je al een schatting maken van de schade...

Hoe dan ook succes met afhandeling en ik ben benieuwd naar de afloop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan