NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

weet iemand een auto ambulance te huur waar een suzuki vitara (1000kg) en een yamaha raptor op passen? in de buurt van arnhem/nijmegen.
 
weet iemand een auto ambulance te huur waar een suzuki vitara (1000kg) en een yamaha raptor op passen? in de buurt van arnhem/nijmegen.


4 wielers ???? dit is een motorforum ;)

ook al in de autohandel ?
waar zit je toch, zie je nergens meer .....................
 
Haha geen handel, geldkostende hobby!

Paar maten van me hebben een quad gekocht en spoorde mij aan er ook een te halen haha. Heb paar maand terug mijn quad verkocht dus heb ze hard uitgelachen dat ik nu lekker warm en droog ga zitten.
Afgelopen zondag Vitiara gekocht 4x4 high en low gear, set modderbanden gekocht . We gaan zaterdag naar forstenau ofzoiets in DLD, 40 hectare bos etc.

Als goed is vrijdag een trailer ophalen in nijmegen , wel koop helaas!
het spul is zondag te koop _O-

Waar hang jij dan uit marrioooooo?
 
Laatst bewerkt:
Haha geen handel, geldkostende hobby!

Paar maten van me hebben een quad gekocht en spoorde mij aan er ook een te halen haha. Heb paar maand terug mijn quad verkocht dus heb ze hard uitgelachen dat ik nu lekker warm en droog ga zitten.
Afgelopen zondag Vitiara gekocht 4x4 high en low gear, set modderbanden gekocht . We gaan zaterdag naar forstenau ofzoiets in DLD, 40 hectare bos etc.

Als goed is vrijdag een trailer ophalen in nijmegen , wel koop helaas!
het spul is zondag te koop _O-

Waar hang jij dan uit marrioooooo?

haha, vanmorgen nog gezien , modderfokker :W

have fun in modder
 
Blupblup!!! Jihadist!


360.jpg
 
Jup die is helaas verkocht :(. Deze auto is meer aan te sleutelen haha.

Vandaag heel.de dag geblubberd! Auto gelukkig heel gebleven :p

360.jpg
 
Heb de stukken doorgelezen, in het raadsvoorstel staat al dat er onvoldoende juridische basis is om de dijk voor motoren af te sluiten vanwege lawaaioverlast, het aantal ongevallen is gelijk aan het landelijk gemiddelde, dus de verkeersveiligheid is ook geen reden.

Ze hebben de dijk dus alleen afgesloten omdat er geklaagd is.

Te gek voor woorden, plattelandspolitiek ten top, vooral dat stukje over dijkvakken die door schapen begraasd kunnen worden, stelletje sheepshaggers daar in de gemeenteraad.
 
Hier de info van de MAG en de gemeente...

www.mag-nl.org/cms/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=305&cntnt01returnid=61

Ik hoop dat de gemeente inziet dat ze fout zitten.
Zo niet dan hoop ik dat men door gaat naar de rechter.
Maarja... het is NL waar we leven dus een rechter kan zomaar beslissen dat het terrecht is wat Lingewaard heeft gedaan :?

Precies wat je zegt, in dit land weet je het gewoon niet meer. Maar de MAG zet echt wel door indien nodig. En de kans dat de rechter de gemeente gelijk geeft, lijkt me klein. Dan is het hek van de dam dijk :X
 
Laatst bewerkt:
Precies wat je zegt, in dit land weet je het gewoon niet meer. Maar de MAG zet echt wel door indien nodig. En de kans dat de rechter de gemeente gelijk geeft, lijkt me klein. Dan is het hek van de dam dijk :X


dan moet je zeker opletten voor de sheepshaggers met gummilaarzen :Y
 
Voortaan goed oppassen als je in Malden komt.

Er woont hier een diender die het nodig vindt om je in zijn vrije tijd te bekeuren als je een overtreding begaat die de verkeersveiligheid totaal niet in gevaar brengt.
Hij spreekt je erop aan terwijl je de man niet herkent als politie, je maakt de opmerking waar hij zich mee bemoeit. Dan schreeuwt ie, ik krijg jouw nog wel en vervolgens ligt er een paar weken later de bekende envelop van het CJIB op je deurmat.

Er lopen toch behoorlijk autoritaire types rond bij onze beste vriend, jammer genoeg net hier bij ons in het dorp :(
 
Laatst bewerkt:
Voortaan goed oppassen als je in Malden komt.

Er woont hier een diender die het nodig vindt om je in zijn vrije tijd te bekeuren als je een overtreding begaat die de verkeersveiligheid totaal niet in gevaar brengt.
Hij spreekt je erop aan terwijl je de man niet herkent als politie, je maakt de opmerking waar hij zich mee bemoeit. Dan schreeuwt ie, ik krijg jouw nog wel en vervolgens ligt er een paar weken later de bekende envelop van het CJIB op je deurmat.

Er lopen toch behoorlijk autoritaire types rond bij onze beste vriend, jammer genoeg net hier bij ons in het dorp :(

Lekker dan! Maar verbazen doet het me niet. Heb hier ook al eerder melding gemaakt hoe agenten in deze regio achterbaks dubbele bekeuringen uitschrijven. Maar heeft hij zijn badge laten zien / zich geïdentificeerd als agent? Indien niet, bezwaar maken!
 
Lekker dan! Maar verbazen doet het me niet. Heb hier ook al eerder melding gemaakt hoe agenten in deze regio achterbaks dubbele bekeuringen uitschrijven. Maar heeft hij zijn badge laten zien / zich geïdentificeerd als agent? Indien niet, bezwaar maken!


Lastig....
Dan is het altijd zijn woord tegen het jouwe en jij wordt niet geloofd :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan