Michelin® Australian Motorcycle Grand Prix topic

Als cruthlow stopt kan ie altijd nog zwerver worden :+
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de MotoGP race gekeken:

Iedere keer als ze op PI rijden denk je weer: Wat een prachtig circuit! :} Mooie layout, prachtige omgeving! En inhalen met hoge snelheden.

-Wat een fantastische race van Crutchlow :} Echt naar de overwinning geschreeuwd, evanals de commentatoren van BT Sports. Die hadden het niet meer toen ze een rood witte motor langs de baan zagen staan.
-Rossi weer op P2 :) Gewoon erg knap vanaf P15!. Maar helaas weer geen P1.
-Marquez: Briljant! Hoe krijg je het voor elkaar om het hele seizoen geen DNF te scoren. Tot de race nadat je kampioen werd. Dat verzin je niet, gewoon knap.
-Hayden: Had ik meer gegund, maar Crutchlow maakt alles goed voor Honda vandaag :Y
 
Laatst bewerkt:
23 oktober 2011 - 23 oktober 2016

simoncelli_bw1.jpg


Vandaag alweer 5 jaar geleden mensen! Hier toch ook maar even ter herinnering aan een mooi karakter in het MotoGP paddock!
 
Net de Moto3 race gekeken: Wat een afval race zeg! En wat een lelijke crash: gewoon 2 rijders die overreden worden :o En zoals Rodriguez 2 concurrenten uitschakelt in 1 bocht, is het volgens mij niet bepaald de bedoeling!
 
Lorenzo ..is er klaar mee ;( die denkt al aan volgend jaar :9~ op de snelle ducati :Y

De Duc is snel. Maar of de combinatie Lorenzo - Ducati gaat werken ?

Als Lorenzo meer karakter dan de Duc heeft, dan gaat ie winnen.
Als de Duc meer karakter dan Lorenzo heeft... dan zien we Lorenzo niet meer terug.
 
-Marquez: Briljant! Hoe krijg je het voor elkaar om het hele seizoen geen DNF te scoren. Tot de race nadat je kampioen werd. Dat verzin je niet, gewoon knap.

Zou die het opzettelijk gedaan hebben ?

Zo van...ik ben toch wereldkampioen, ik vind t wel best, al die spanning en druk.... ik ga er hier even bij liggen ?
 
Zou die het opzettelijk gedaan hebben ?

Zo van...ik ben toch wereldkampioen, ik vind t wel best, al die spanning en druk.... ik ga er hier even bij liggen ?

Denk het wel. Zeker gezien de manier hoe hij zijn Honda aan de kant zette _O-
 
Cruthlow heeft mijn respect wel gewonnen voor dit jaar een goede rijder. :Y

Niet zo'n over het paard heen getilde mietjes als die Spanjolen zijn. :/

Hayden bakte er ook weer niks van.
 
Hayden bakte er ook weer niks van.
Huh? Zat prima in gevecht voor p7, niks mis mee. Van tevoren vonden sommigen dat Hayden van geluk mocht spreken als hij in de top 10 zou zitten. Jack Miller voerde een enthousiaste inhaalactie uit die Nicky nooit aan heeft zien komen, werd onderuit gereden vond ik. Racing incident, pech, shit happens, maar hij zat er gewoon prima bij hoor.

Als je verwacht dat zo'n factory Honda gegarandeerd top vijf rijdt, vergis je je sterk in hoe competitief het hele veld is.
 
Laatst bewerkt:
Huh? Zat prima in gevecht voor p7, niks mis mee. Van tevoren vonden sommigen dat Hayden van geluk mocht spreken als hij in de top 10 zou zitten. Jack Miller voerde een enthousiaste inhaalactie uit die Nicky nooit aan heeft zien komen, werd onderuit gereden vond ik. Racing incident, pech, shit happens, maar hij zat er gewoon prima bij hoor.

Als je verwacht dat zo'n factory Honda gegarandeerd top vijf rijdt, vergis je je sterk in hoe competitief het hele veld is.
:t
full
 
Huh? Zat prima in gevecht voor p7, niks mis mee. Van tevoren vonden sommigen dat Hayden van geluk mocht spreken als hij in de top 10 zou zitten. Jack Miller voerde een enthousiaste inhaalactie uit die Nicky nooit aan heeft zien komen, werd onderuit gereden vond ik. Racing incident, pech, shit happens, maar hij zat er gewoon prima bij hoor.

Als je verwacht dat zo'n factory Honda gegarandeerd top vijf rijdt, vergis je je sterk in hoe competitief het hele veld is.



:^
 
zitten we hier nu over futiliteiten te zaniken?

ik ben gisteren na het uitvallen van Max Verstappen maar gaan slapen, als je als regie bijna 5 minuten een langzaam rijdende Red Bull bolide laat zien als het spectaculairste op de baan, dan weet je precies hoe spannend de race was.

dan sta ik liever vroeg op dan dat ik laat ga slapen!
 
zitten we hier nu over futiliteiten te zaniken?

ik ben gisteren na het uitvallen van Max Verstappen maar gaan slapen, als je als regie bijna 5 minuten een langzaam rijdende Red Bull bolide laat zien als het spectaculairste op de baan, dan weet je precies hoe spannend de race was.

dan sta ik liever vroeg op dan dat ik laat ga slapen!

F1 is inderdaad nog maar weinig aan. Ik kijk nog liever naar de herhalingen van mijn GT races op de PlayStation dan live naar F1.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan