Vermogen valt weg vespa gta 250 uit 2015

Geelen

Rookie
20 okt 2016
7
0
Sittard
Van mijn gts valt af en toe onder het rijden het vermogen weg .
Hij valt dan even helemaal uit en een paar seconden later pakt hij weer op en loopt hij weer goed
Dit gebeurd allemaal met een koude motor.
Ze hebben al de injector ,de bougie incl kabel,de software geüpdatet ,en gasklephuis vervangen de noodknop vervangen.
De dealer weet het niet meer de importeur ook niet en ik denk dat de pomp niet goed werkt
Of de ontvluchting zijn werk niet goed zijn werk doet af en toe met tanken krijg ik de dop er niet goed af moet ik met twee handen de dop er af draaien
Help help wat kan het nog meer zijn wie heeft dit ook al gehad
 
Van mijn gts valt af en toe onder het rijden het vermogen weg .
Hij valt dan even helemaal uit en een paar seconden later pakt hij weer op en loopt hij weer goed
Dit gebeurd allemaal met een koude motor.
Ze hebben al de injector ,de bougie incl kabel,de software geüpdatet ,en gasklephuis vervangen de noodknop vervangen.
De dealer weet het niet meer de importeur ook niet en ik denk dat de pomp niet goed werkt
Of de ontluchting zijn werk niet goed doet af en toe met tanken krijg ik de dop er niet goed af moet ik met twee handen de dop er af draaien
Help help wat kan het nog meer zijn wie heeft dit ook al gehad
 
Nee onder het rijden valt hij uit en een paar seconden gaat hij weer aan

Ik denk dat Sammie bedoeld te vragen of de motor uitvalt en tegelijkertijd de dashboard verlichting en de gewone verlichting. Dus de motor zo dood als een pier?
Dan zou het eventueel te maken kunnen hebben met accupolen die niet echt vastzitten of een massaprobleem.

Maar je zegt dat het alleen bij een nog koude motor gebeurd dus dan gaat bovenstáande verhaal denk ik niet meer op.
 
Laatst bewerkt:
Geelen, welkom hier op dit forum!
Stel je vraag eens in dit gedeelte van het Motor-forum. Motorscooters
Genoeg techneuten die met je mee willen denken. ( ik meen mij te herinneren dat er gedoe was met de brandstofpompen bij de 250 GTS-en )
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben de noodknop vervangen het probleem is tot dusver niet meer terug gekomen
Ik houd jullie op de hoogte
Tot dusver is het probleem niet meer voor gekomen
Wel stink de motor na een lange rit naar benzine is dat normaal
Had ik voorheen nooit last van
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan