MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Roger, moet je Fred van Stein bellen van Steinmotoren in Anna Paulowna.
Let wel dat ellende voor jezelf is in geval van zelf meegebrachte banden.
Deze week istie trouwens op vakantie.
 
Hoi allemaal, Mijn naam is Roger ben bijna 45 jaar. Woon in Egmond-Binnen. Werk ik Den helder. Heb sinds 4 Aug. jl mijn motorrijbewijs. Heb onlangs een BMW R1100R gekocht.
Heb een garagebox en vind sleutelen erg leuk. Zoek nog een adres waar ik tegen een redelijke prijs ( reeds in bezit zijnde ) nieuwe banden kan laten monteren.

[~[url="http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/_85%204_zpsqbrqeukz.jpg"]afbeelding~][/URL]


Welkom Roger.

Al vanaf 2008 op MF en nu pas je rijbewijs gehaald? :P
 
Hoi allemaal, Mijn naam is Roger ben bijna 45 jaar. Woon in Egmond-Binnen. Werk ik Den helder. Heb sinds 4 Aug. jl mijn motorrijbewijs. Heb onlangs een BMW R1100R gekocht.
Heb een garagebox en vind sleutelen erg leuk. Zoek nog een adres waar ik tegen een redelijke prijs ( reeds in bezit zijnde ) nieuwe banden kan laten monteren.

[~[url="http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/_85%204_zpsqbrqeukz.jpg"]afbeelding~][/URL]

Madracing in Noord Scharwoude is ook wel een goeie als je zelf bandjes meeneemt.
 
Er zal wel niet veel georganiseerd meer worden denk ik gezien de laatste ritreport. :P Maar wat zijn de leuke stukjes om te rijden hier in het Noord-Hollandsche landschap? Ik pak meestal het dijkje naar Schagen en waai dan een kant op en kom vaak weer op het zelfde uit. :$ Stukje Bergen Egmond weet ik ook nog wel te vinden.
 
Dijkjes om het Schermereiland zijn ook wel leuk, maar als je ff wil brulle zou ik ze niet nemen, ze zijn hier en daar pitteg onoverzichtelijk. Langs het Ijsselmeer is ook leuk rijden als je van rustig aan houdt. Monnickendam naar Marken kan je lekker scheuren maar dat weet de pliesie ook...
 
Laatst bewerkt:
In Mei start de Landmark rally weer. Als je van puzzelen houdt en je vindt het leuk om eens ergens anders heen te rijden als je gewone rondje is het misschien wat voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan