Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn hier nog mensen die met een 25kw ecu rijden/hebben gereden?
Ik heb het gevoel dat de mijne sinds kort begint te fucken...

Bij mij zit hij er nu zo'n 8/9000 km in en deed hij op top altijd max 160 op teller.
Nou ben ik vandaag nog effe een rondje gaan rijden en heb ik op de snelweg de 186 aangetikt... :?
Ik heb laatst m'n voorband laten vervangen voor een 120/70 dus tellerafwijking is minimaal, 186 op teller was 180 echte.

Verder rijd hij nog prima maar merk ik dat hij af en toe boven de 8000 toeren beter loopt waarbij hij dit eerder nooit deed.
 
zijn er nog kleine sv berijders/sters die nog een mooi verlaagd (ong 2 cm uit het schuim gehaald) zadeltje met een rode bies willen kopen? de hele kont gaat er af en komt een andere op. ik heb ook nog een zwart afdekkapje voor de bijrijderzadel

gaat om deze.
full

full


we gaan voor deze look ;)
14469625_10210087701209640_1631051941905362626_n.jpg

en ja we proberen ook de rsv mille achterbrug er in te lepelen. zijn nog wel een paar obstakels, maar als het lukt is die ugly achterbrug iig anders.
 
Hoe ver ben je nu inmiddels dan met de ombouw? Ik zie die fotoshopjes nu al bijna een jaar regelmatig voorbij komen maar ik word wel een beetje ongeduldig :P
 
Hoe ver ben je nu inmiddels dan met de ombouw? Ik zie die fotoshopjes nu al bijna een jaar regelmatig voorbij komen maar ik word wel een beetje ongeduldig :P

jonge we moesten het mooie weer niet missen. nu het (te) koud is, is de tijd van slopen weer begonnen.

subframe under construction
14918880_10210384910679691_3282574582721786465_o.jpg
 
Hoi Allemaal,

Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, of gewoon enorm pech heb, maar zojuist mn 2e Big End failure.. :( :(

Ik ben nu dus, wederom, weer op zoek naar een blok.. Ik baal hier echt enorm van. Net een huis gekocht, heb mn centen hard nodig, en dan dit. En het is de 2e keer al.

Ik doe verder geen gekke dingen, geen wheelies bijvoorbeeld. Kan wel behoorlijk stevig door rijden maar de toerbegrenzer bijvoorbeeld wordt ook bijna nooit geraakt.

Voldoende olie, en op tijd zijn beurten... zucht.
Mocht iemand een blok weten te liggen, of toevallig tegen komen, dan hoor ik het heel graag.
Het is het blok met 2 bougies per cilinder.

Alvast dank! Greetz!
 
Hoi Allemaal,

Ik weet niet of ik iets verkeerd doe, of gewoon enorm pech heb, maar zojuist mn 2e Big End failure.. :( :(

Ik ben nu dus, wederom, weer op zoek naar een blok.. Ik baal hier echt enorm van. Net een huis gekocht, heb mn centen hard nodig, en dan dit. En het is de 2e keer al.

Ik doe verder geen gekke dingen, geen wheelies bijvoorbeeld. Kan wel behoorlijk stevig door rijden maar de toerbegrenzer bijvoorbeeld wordt ook bijna nooit geraakt.

Voldoende olie, en op tijd zijn beurten... zucht.
Mocht iemand een blok weten te liggen, of toevallig tegen komen, dan hoor ik het heel graag.
Het is het blok met 2 bougies per cilinder.

Alvast dank! Greetz!

Er staat op MF een schade cagiva raptor 650 tekoop.
Misschien is dat wat.
 
Er staat op MF een schade cagiva raptor 650 tekoop.
Misschien is dat wat.



Bedankt! Heb er even naar gekeken, maar ik kan nergens met zekerheid vinden dat het plug and play is tov de SV. Wel heb ik kunnen vinden dat de verhoudingen in de bak anders zijn dan die van de SV. Korter nmlk. Dat zit me dan toch niet helemaal lekker.
 
Bedankt! Heb er even naar gekeken, maar ik kan nergens met zekerheid vinden dat het plug and play is tov de SV. Wel heb ik kunnen vinden dat de verhoudingen in de bak anders zijn dan die van de SV. Korter nmlk. Dat zit me dan toch niet helemaal lekker.

Mijn SV heeft ook een blok uit een schade raptor.
Voor zover ik de vorige eigenaar mocht geloven was dit gewoon plug n play.
Bak verhoudingen durf ik niet te zeggen, ik rij qua tandwiel verhouding gewoon met 15/45 en merk weinig van rare verhoudingen.
 
Mijn SV heeft ook een blok uit een schade raptor.
Voor zover ik de vorige eigenaar mocht geloven was dit gewoon plug n play.
Bak verhoudingen durf ik niet te zeggen, ik rij qua tandwiel verhouding gewoon met 15/45 en merk weinig van rare verhoudingen.


Bedankt voor dit bericht. Heb er een mailtje aan gewaagd!
 
Is het blok dermate in de kreukels nu dat een revisie niet meer haalbaar is..?


Ik weet niet of de krukkeas beschadigd is of niet. Dus dat is een gok. En over 1,5 week ga ik een nieuw huis in waar ik mn tijd voorlopig voor nodig ga hebben, dus op m'n gemakkie het blok eronder vandaan halen en bekijken hoe en wat en wellicht daarna reviseren is op dit moment niet echt een optie. Het laten doen ook niet gezien de enorme hoeveelheid tijd die erin gaat zitten wordt dit echt te kostbaar. Vandaar de zoektocht naar een ander blok, is makkelijker en sneller en geeft minder rotzooi.

Als ik er eentje vind natuurlijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan