Ducati Multistrada 1200 Topic

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.759
9.066
Op reis
Facebook



[*]The Concept
[*]Development




2013_Ducati_Multistrada_1200_S_Touring_4.jpg



Deel hier al je ervaringen, stel je vragen, discussieer mee over de diverse onderwerpen. Iedereen is welkom en schroom niet om deel te nemen aan het gesprek. Ieder z'n mening telt.



Linkjes
Multistrada 1200 (eerste topic)
Het MF Multistrada Topic IV
Het nieuwe Multistrada 1000/1100 topic
Motorcycle info pages Tip!
Workshop Manual
Alle OEM onderdelen + prijs bij Startwin
Simply the best
Skyhook explained
Navigatie op de Multi monteren mbv een RAM mount




ToniS is niet meer actief op het motor-forum. nu op Facebook group. Dutch Ducati Multistrada Group :Y

follow me on Instagram
full
 
Laatst bewerkt:
hjr1100s:

Wel mooi dat je wat te kiezen hebt!

Ik heb ook nog wel een alternatief in de schuur staan, maar die is om mee in de modder te spelen.

Croix is een bochtig baantje toch? Veel auw aan de motor en/of lijf?

Op Croix draait het inderdaad om het kortere keerwerk :Y

Teveel hellingshoek met koude banden, en een lowsider tot gevolg :/

Lijf is inmiddels al hersteld (gekneusde ribben en verstuikte duim), motor is nog in opbouw (nieuwe kuipen, achterbrug, voetsteunen, hendel, enz.). Waarbij qua kost vooral de achterbrug doorweegt :o
 
Circuit, op de weg of er naast... je kan overal wel een uitdaging vinden:

800.jpg


Oost Europa Rally met een Yammie XT660Z Tenere in een veld met 450 enduro's ...

Mooie hobbie hebben we toch! *O* :Y
 
Mooie plaatjes NoSER!

Ik zit te kijken naar je ZUMO montage. Dat is de juiste plek voor zo'n ding. Wat voor een montage-beugel is dat?

Gistermiddag nog een kort ommetje hier in de buurt gemaakt met de groot-aandeel-houder (tevens mijn wettige echtgenote) achterop. Werkt toch super zo'n elektrisch verstelbare vering. Even een paar knoppen in drukken en de boel stelt zich in zodat je ook met duo nog een strak sturende fiets heb.

Naar mijn smaak zijn alle fabrieksinstellingen wat te soft, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Daar ga ik nog eens een zondagmiddag mee aan het spelen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie plaatjes NoSER!

Ik zit te kijken naar je ZUMO montage. Dat is de juiste plek voor zo'n ding. Wat voor een montage-beugel is dat?

Klik

Heel praktische houder :Y
Ook mooi geïntegreerd, lijkt alsof het origineel uit de fabriek in Bologna komt!

Heb 'm meen ik een paar jaar geleden tweedehands overgenomen van een Multi-rijder.

Gistermiddag nog een kort ommetje hier in de buurt gemaakt met de groot-aandeel-houder (tevens mijn wettige echtgenote) achterop. Werkt toch super zo'n elektrisch verstelbare vering. Even een paar knoppen in drukken en de boel stelt zich in zodat je ook met duo nog een strak sturende fiets heb.

Naar mijn smaak zijn alle fabrieksinstellingen wat te soft, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Daar ga ik nog eens een zondagmiddag mee aan het spelen.

De originele afstelling van de Multi heb ik ook wat laten bijstellen toen ik 'm kocht.
Die dingen zijn standaard voorzien op kleine Italiaantjes van een kg of 60 :')
 
:}

Beetje poetswerk aan gehad denk ik dan :P

en wel meer dan alleen poetsen:

800.jpg


De brommer had aardig wat 'battle-scars' maar heeft me veilig thuis gebracht. Totaal bullet-proof die XT's. Terwijl die toch o.a. op de rand va de afgrond had gelegen :t

Heb ook bewust voor de een duidelijk weg-georiënteerde 'all-road' (mag je een Multistrada nog zo noemen?) gekozen. Dan heb ik minder de neiging om 'm aan gort te rijden op het onverharde... hoewel ik al wel een stukkie zandweg heb gereden ... anders moest ik een eindje om...
 
Hou het hier ffe bij alleen de 1200. De 1000 en 1100 hebben hun eigen draadje en zijn totaal andere motoren dus verander de tekst even aub en de 620 hoort er ook nog bij ons draadje overigens :+
 
Laatst bewerkt:
topic titel aanpassing aanvraag ( 20 dubbele woordwaarde) is gedaan, niet gekeken of die vorige modellen een eigen topic hadden, niet geheel onlogisch ofzo gezien de verschillen :+
 
Laatst bewerkt:
topic titel aanpassing aanvraag ( 20 dubbele woordwaarde) is gedaan, niet gekeken of die vorige modellen een eigen topic hadden, niet geheel onlogisch ofzo gezien de verschillen :+
Die ouwe mtssen passen hier niet echt bij daarom is er eerder een 1200 draadje geopend. Heb jij nu ook een Mts 1200?
 
Nee maar het vorige topic zat vol en was gesloten.
de OP daarvan had best nuttige links (die er nu wederop instaan) dus heb een nieuwe gemaakt en met hulp van bloski de grote die gegevens daar weer ingeplakt.

wel een paar maanden terug proefgereden op de enduro in het grijs, man man wat rijd dat mooi :P
 
Laatst bewerkt:
Nee maar het vorige topic zat vol en was gesloten.
de OP daarvan had best nuttige links (die er nu wederop instaan) dus heb een nieuwe gemaakt en met hulp van bloski de grote die gegevens daar weer ingeplakt.

wel een paar maanden terug proefgereden op de enduro in het grijs, man man wat rijd dat mooi :P
Enduro is zeker mooi alleen de prijs niet :(
 
Eg nie nee.. Je hebt zojuist het nieuwe 2100 model gelanceerd _O-

Ik vermoed dat Bolski on-line is geweest. Die vind dat soort wijzigingen, zonder vermelding daarvan, altijd erg grappig :Y

'Ducati Multistrada 2100 Topic' > 'Ducati Multistrada 1200 Topic'



Maar ik krijg nu van iemand een PM of ik de 620 erbij wil zetten in de topictitel ?
Ik heb t gevoel dat dit hele topic er is om mij gek te maken :?
 
Ik vermoed dat Bolski on-line is geweest. Die vind dat soort wijzigingen, zonder vermelding daarvan, altijd erg grappig :Y

'Ducati Multistrada 2100 Topic' > 'Ducati Multistrada 1200 Topic'



Maar ik krijg nu van iemand een PM of ik de 620 erbij wil zetten in de topictitel ?
Ik heb t gevoel dat dit hele topic er is om mij gek te maken :?
Dat bericht was van mij en de 620 zou nog in het andere topic erbij kunnen wat nu dus het Multistrada 1000 en 1100 topic is dus niet hier. E n jou gek maken?.. Ik doe mijn best zoals je ziet O-) :Y
 
Dat bericht was van mij en de 620 zou nog in het andere topic erbij kunnen wat nu dus het Multistrada 1000 en 1100 topic is dus niet hier. E n jou gek maken?.. Ik doe mijn best zoals je ziet O-) :Y

B|

Moet die 620 er nu wel of niet bij ??



Als ik gek in de kop word dan ga ik gebruikersafbeeldingen aanpassen he O-)
 
B|

Moet die 620 er nu wel of niet bij ??



Als ik gek in de kop word dan ga ik gebruikersafbeeldingen aanpassen he O-)
Jaaaaaaaa..in het andere topic dus niet hierrrrrr..maarrr in die hieronder asjebliefff dank u wel ? :}


Ducati Multistrada 1000/1100

Wordt dan dus : Ducati Multistrada 620 /1000 /1100


Gebruikers afbeeldingen aanpassen mag ik dan een Dropkick Murphys avator :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan