startprobleem Piaggio Beverly 200

Tartarus

Rookie
30 okt 2016
9
0
Den Haag
Hallo, Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Ik zag op een faillissementsveiling een Piaggio Beverly 200 uit 2005 staan en heb daarop een bod gedaan. Ook nog eerst naar de kijkdag geweest maar omdat de accu leeg was, was het niet mogelijk om even te starten. Ondanks dat toch een bod gedaan en hij is inderdaad van mij.
Eenmaal thuis accu opgeladen en getracht te starten. Alles werkt, maar starten ho maar.
Wat me opviel is dat er een klein rood ledje op het dashboard knipperde, ik denk van de startonderbreker. Als ik mn contact aanzette en trachtte te starten gebeurde er nix. Het ledje bleef ook knipperen.
Bovenstaand is inmiddels opgelost. Met de moedesleutel gaat het rode ledje wel uit.
Echter, de startmotor slaat nog steeds niet aan. En als ik de startknop indruk hoor ik zelfs de relais van de startmotor niet klikken.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
De on / off schakelaar op dashboard staat op ON
De standaard is ingeklapt
Handrem tijdens starten ingeknepen
Mis ik iets ???
Hoor graag van jullie
m.v.g.
John
 
Laatst bewerkt:
Hai john t schaap, ik hoor dat je erg goed bent in het maken van tekeningen. Dit kan ik ook waarderen en ik wil graag uw stoelgang bekijken op oordeel van mij. Ik vind ook dat je wat vaker naar de dokter moet voor je maatschappelijke onzekerheid. Wat je motor betreft, voer hem aan de vogels, hun stoelgang is al naar de $%^& dus als je een zeker antwoord wil op de pindakaas haren moet je even langs bij freek vonk. De tuinslang killer, ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost. Ga anders even langs bij LOI daar schijnt de lat erg hoog te liggen
Groetjes aan moeke en veel plezier met de spetterschijt!
Geertjan van de bolleboschelikkers




Edit MBM: Gebruiker geband.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben niet zo verschrikkelijk technisch aangelegd maar vandaag heb ik met de plus van mijn autoaccu op de plus van de startmotor aangesloten en de min op mn frame. De startmotor ging wel rond maar de motor sloeg niet aan.
Dit gaat natuurlijk buiten het startrelais om dus ik moet dan morgen ff kijken waar dat startrelais precies zit.
Als ik met de multimeter spanning ga meten op dat relais moet ik dan tegelijk de startknop indrukken met het contact aan ?
 
Hai john t schaap, ik hoor dat je erg goed bent in het maken van tekeningen. Dit kan ik ook waarderen en ik wil graag uw stoelgang bekijken op oordeel van mij. Ik vind ook dat je wat vaker naar de dokter moet voor je maatschappelijke onzekerheid. Wat je motor betreft, voer hem aan de vogels, hun stoelgang is al naar de $%^& dus als je een zeker antwoord wil op de pindakaas haren moet je even langs bij freek vonk. De tuinslang killer, ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost. Ga anders even langs bij LOI daar schijnt de lat erg hoog te liggen
Groetjes aan moeke en veel plezier met de spetterschijt!
Geertjan van de bolleboschelikkers

:^ ik dacht ook al zoiets hoor :)
 
Hallo, Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Ik zag op een faillissementsveiling een Piaggio Beverly 200 uit 2005 staan en heb daarop een bod gedaan. Ook nog eerst naar de kijkdag geweest maar omdat de accu leeg was, was het niet mogelijk om even te starten. Ondanks dat toch een bod gedaan en hij is inderdaad van mij.
Eenmaal thuis accu opgeladen en getracht te starten. Alles werkt, maar starten ho maar.
Wat me opviel is dat er een klein rood ledje op het dashboard knipperde, ik denk van de startonderbreker. Als ik mn contact aanzette en trachtte te starten gebeurde er nix. Het ledje bleef ook knipperen.
Bovenstaand is inmiddels opgelost. Met de moedesleutel gaat het rode ledje wel uit.
Echter, de startmotor slaat nog steeds niet aan. En als ik de startknop indruk hoor ik zelfs de relais van de startmotor niet klikken.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
De on / off schakelaar op dashboard staat op ON
De standaard is ingeklapt
Handrem tijdens starten ingeknepen
Mis ik iets ???
Hoor graag van jullie
m.v.g.
John

Scooter start niet meer, wat nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan