gpz 900 "stealth"

attachment.php

deze pootjes komen er in. en heb idd de hoogte nodig.
 
Hoogte is nodig, idd door de korte poten.
Platen zijn zoals gezegt nog wat veranderd.

RHzP1GT.jpg



Denk dat t allemaal wel mee zal vallen.
T is materiaal wat altijd gebruikt word bij kroonplaten
En t is ook nog eens 40mm dik, al met al zal t wel mee vallen.

Heb vele dunnere platen gezien, dan wel zonder zo'n offset maar in principe zijn dit 4kroonplaten op elkaar.
 
Als het de betere soort alu is(6068 o.i.d.)dan is dit zeker sterk zat. :Y
Prachtige platen worden het. *O*
 
Ga je de oliekoeler uiteindelijk nog terugplaatsen, of wat is de bedoeling? :)
Heb zelf ook een gpz900 naked (87 model) en vraag me af of de extra rijwind langs het blok genoeg is om de koeler weg te laten.. dan kan ik dat beugeltje waar hij mee vast zit ook weglaten.
 
Ga je de oliekoeler uiteindelijk nog terugplaatsen, of wat is de bedoeling? :)
Heb zelf ook een gpz900 naked (87 model) en vraag me af of de extra rijwind langs het blok genoeg is om de koeler weg te laten.. dan kan ik dat beugeltje waar hij mee vast zit ook weglaten.

misschien moet ik daar nog wat moois voor kopen, maar zover ben ik nog niet. heb het blok nooit horen lopen dus misschien moet er een ander blok in :P
 
mijn goede voornemen is dat deze in 2016 gaat rijden en mijn vriendin vindt dit ook *O* (denk wel pas aan het eind van het jaar) maar de eerste 'brainstorm' sessie met de spuiter is al over een week dus achter de schermen gebeurt er wel wat en wacht ook nog op de kroonplaat en tstuk. en dan moet hij nog 1 keer naar gerard voor de tank afmaken, koplamp en spatbord en dan gaan we kijken of we het blok lopend krijgen en dan gaat alles naar de spuiter.

*O* en de beste wensen allemaal *O*
 
Laatst bewerkt:
kogel is door de kerk. hij wordt (kawa)groen (metalflake) met mat wit. met onder de kont een day of the dead skull. die je dus alleen ziet als je eronder gaat kijken. frame en wielen worden waarschijnlijk ook wit of zwart en motorblok blijft zwart.

nou nog wachten op de kroonplaat en tstuk en dan kunnen we weer verder.
 
kogel is door de kerk. hij wordt (kawa)groen (metalflake) met mat wit. met onder de kont een day of the dead skull. die je dus alleen ziet als je eronder gaat kijken. frame en wielen worden waarschijnlijk ook wit of zwart en motorblok blijft zwart.

nou nog wachten op de kroonplaat en tstuk en dan kunnen we weer verder.
Kawa groen altijd goed :Y
 
Het zit gewoon zo. Als ik de motor af zou maken zou het alleen voor shows zijn. Zou er 1 keer op rijden en dan dat ding in een vitrine zetten en er nooit weer op rijden. De sv is nu volledig afgesteld en stuurt als een malle. Ook heb ik op de carbon zx12r gezeten en dat ding ging als een speer, maar miste echt het geluid en de trekkracht onderin van een 2 cilinder. Ben zo bang dat ik er nog een paar duizend eurie insteek en er dan maar een beetje naar ga zitten kijken. Wist uiteraard dat het nooit een stuurfiets zou worden, maar wist ook niet dat 2 cil zo verslavend was toen ik met het project begon. En wil de fiets ook graag aan iemand verkopen waarvan ik 'weet' dat hij de motor af zal maken, want het is natuurlijk zonde dat die gpz maar wat staat weg te kwijnen in een hoekje. Dus als er gegadigden zijn dan kunnen ze altijd even een pb'tje doen.

hoop dat ik het voldoende heb uitgelegd waarom ik aan verkopen denk. Staat nog niet officieel te koop hoor en misschien moet ik de motor uitelkaar trekken om hem op een later (paar jaar) tijdstip weer op te pakken. Zit nu serieus geld en werk in de motor dus blijft een moeilijke beslissing.
 
Duidelijk verhaal Piet en jij moet zelf de keus maken wat je doet met dit toch wel unieke project,en uiteraard zou het doodzonde zijn als hij nooit afgemaakt word.Zou het mooiste zijn als een echte liefhebber het project afmaakt,kost uiteraard nog heel wat maar dan heb je ook wat! :+
 
Plaats hier eens een foto van hoe die motor er nu bij staat zodat te zien is wat er al af is,
Jammer dat die 2 cilinders extra de nekslag hebben gegeven hoewel je die twee motoren totaal niet met elkaar mag vergelijken en zeker na de toch redelijk extreme veranderingen aan die Kawa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan