Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Meestal als ik een nieuwe band moet hebben mag ik ook geen 200 km meer rijden. Zeker geen 320km/h

Ik eigenlijk ook niet, maar zoals wij (jij en ik...) plachten te zeggen. "Voak bun ie te bange"

Dus, MBM, als je nog eens wilt kijken of de pliesie brommers harder kunnen als een Blackbird, ik vertrek zaterdagochtend om half 9 vanaf m'n huis. Dat is het andere IP adres wat ik veel gebruik.... Zie ik je onderweg? :]
Wel onder voorbehoud dat als ik win, je me geen bekeuring geeft, als ik verlies mag je alles innemen, rijbewijs, motor, vrouw. wat heb je er aan als het toch niet sneller is als de pliesie
 
Ik eigenlijk ook niet, maar zoals wij (jij en ik...) plachten te zeggen. "Voak bun ie te bange"

Dus, MBM, als je nog eens wilt kijken of de pliesie brommers harder kunnen als een Blackbird, ik vertrek zaterdagochtend om half 9 vanaf m'n huis. Dat is het andere IP adres wat ik veel gebruik.... Zie ik je onderweg? :]
Wel onder voorbehoud dat als ik win, je me geen bekeuring geeft, als ik verlies mag je alles innemen, rijbewijs, motor, vrouw. wat heb je er aan als het toch niet sneller is als de pliesie
Geef je het ook door aan de traject controles :+
 
Haha dus als ik het goed begrijp is hier een politie agent die BB rijd? Valt zo'n gestreepte brommer niet tegen dan vergeleken met een BB? Kun je beter een BB laten rijden want achtervolgen heeft geen zin.
 
BTW weet iemand een oplossing voor een hugger voor de BB? Vind die van Puig zo duur voor 140 euries
De enige goed werkende hugger voor de BB is die van Pyramid. Van alle anderen is de kettingkast veel te kort zodat het kontje steeds onder de spetters zit.
En m.b.t. de prijs: helaas heb ik momenteel ook geen gebruikte meer liggen. Maar mogelijk binnenkort weer wel, ik moet/mag nog een BB slopen.
 
Heb de Pyramid hugger uit Engeland laten komen. Zeker nu met de huidige koers van de pond is het zeker interessant. Een stuk goedkoper dan de Puig (behalve de carbon versie) en een heel stuk fraaier :) Belangrijker is nog dat mijn Hyperpro demper nu niet meer op zijn donder krijg door al het vuil wat er anders (zonder die hugger) in komt.
 
Voor mij is het ook het belangrijkste dat de achterbrug en veer wat minder zooi op zich krijgt. Zeker omdat de BB ook wel eens wat zout te verduren krijgt. En het staat ook mooi vind ik.
 
Haha dus als ik het goed begrijp is hier een politie agent die BB rijd? Valt zo'n gestreepte brommer niet tegen dan vergeleken met een BB? Kun je beter een BB laten rijden want achtervolgen heeft geen zin.
Jawel hoor.
Adrenaline doet rare dingen met je als je het niet gewend bent of niet weet hoe te handelen.
Daar door maak je sneller fouten. :)


Edit Ik doelde op het dik gedrukte.
Wat ik schijnbaar niet had aangegeven :')
 
Laatst bewerkt:
Haha dus als ik het goed begrijp is hier een politie agent die BB rijd? Valt zo'n gestreepte brommer niet tegen dan vergeleken met een BB? Kun je beter een BB laten rijden want achtervolgen heeft geen zin.
Ik heb meerdere BB-rijdende politieagenten als klant.
En er was eind jaren negentig in het oosten van het land een BB in gebruik als politiemotor. Geen idee wat daarmee gebeurd is.....
 
Zou een BB lelijk staan dat wit met discostreep. Ik heb inderdaad ook eens gelezen over die vent die politie agentje speelt. Waar rijd de pliessie op het moment op trouwens? BMW?
 
Leuk om te zien. Hij is sinds 2010 in het bezit van een ander. Wat ik me afvraag is waarom er zoveel verschil zit in kw's. Mijne staat 118 op en die van de politie 112. Hoe kan dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan