Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Dit bericht berustte op een misverstand :) , ik las de post van JFJ verkeerd en reageerde wat lomp. We zijn het er over eens dat het een keuke foto is :)

En nu weer ontopic. *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een mooie foto en heb hem nooit eerder gezien.

Het geeft me inspiratie, en ik heb al zoveel plannen...
 
Ook met een poederblusser krijg je een fikkie uit. Kwestie van goed richten.

Uitspraak van een collega die op z'n 50e nog vader werd..
 
50 ???? ik moet er niet aan denken. vind baby's wel schitterend.....maar wel bij een ander :)

word er trouwens nog wel gewipt op die leeftijd ? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik mag hopen van wel.
Ik mag nog steeds graag een boom opzetten.
Geen drie keer per dag meer, dat is er wel een beetje vanaf. Zoveel tijd heb ik ook niet.
 
Kwam vandaag deze tegen, bekende van hier? O-) :+
full
 
De lamp op de motor te ver naar achter, de lamp op het span te ver naar voor. Dat geeft een vreemde verhouding.
Toch vind ik het best een leuke kombi. Met heel weinig moeite is er weldegelijk iets leuks van te maken.
 
De lamp op de motor te ver naar achter, de lamp op het span te ver naar voor. Dat geeft een vreemde verhouding.
Toch vind ik het best een leuke kombi. Met heel weinig moeite is er weldegelijk iets leuks van te maken.
Ik hou niet van die moderne koplampen, maar de tank en de buddy zijn ook lelijk. De kombi vind ik ook niets. Die bak hoort aan een Enfield of ander klassiek ogend ding.
De motor vind ik solo al lelijk, ik weet niet welke Italiaan ze nu weer een doos met viltstiften gegeven hebben :?
 
Ach, tankje tussen je knieën en stuurtje in je handen en dan lekker rond kachelen. :]

Met die bandjes kun je ook op binnendoor paadjes terecht ook nog. *O*
 
Schoolvakantie en wat doe je dan? Beetje freubelen met de kleine man, hij is er blij mee.
720.jpg

720.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan