Rit met zelfbouwers en verbouwers

Knutselsmurf2

MF veteraan
13 jun 2008
1.772
600
Midden van het Land
Ik zou mij leuk lijken, ook om mijn nieuwsgierigheid een beetje te bevredigen, in seizoen 2017 een rit te organiseren met motoren, van wie in dit segment de voortgang van de bouw te zien geweest is. Dus alle choppers, cruisers en customs verzamelen en er op uit.
Er is dan gespreksstof genoeg, dus lange pauze,s is een must. Ik zoek dan een leuke plek op waar genoeg horeca zit voor de lunch. Dat kan dat ieder voor zich doen, dan zijn er verder geen verplichtingen vooraf en hoeven er niet allerlei reserveringen gedaan te worden.
Het duurt nog wel even en ik denk dat Oma met regelmaat hier zal verschijnen, maar die schoppen we tegen die tijd wel weer wakker.
Dus hier even een reactie en zegt het voort als je nog meer gegadigden kent. Ik zal op termijn dan nog wat PB,s versturen op basis van het ver(bouw) verhaal hier op het forum.
Ik kijk ook even met een schuin oog naar de cafe-racers, want daar ben ik zelf wel liefhebber van.
Maar eerst hier even peilen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen extreme verbouwingen gedaan maar vind het zeker leuk om kleine dingen aan te passen...
en zo een meeting lijkt mij wel wat...al is het alleen al om jullie werk in het echt te bewonderen
 
Leuk, maar eerst maar wachten op lente 2017. Vanwege de nieuwe oldtimerwet, mag ik niet rijden met de zelfbouw tot Maart. ;)
 
Leuk initiatief, jammer dat ik net de bike geschorst heb en pas weer de straat op ga zodra die klaar is…… Anders maar ff met de zelfbouw vierwieler even gedag zeggen ;)
 
Er is nog geen datum, Roy , voor hetzelfde geld is het pas in de maand augustus of in september. Vakantieplanningen en zo zijn natuurlijk van invloed.
Maar ik kom voor die tijd wel even bij jou aan voor een bakkie koffie.En je zelfbouw vierwieler is in je topic ook genoemd en die mag ook gezien worden.
 
Leuk, maar eerst maar wachten op lente 2017. Vanwege de nieuwe oldtimerwet, mag ik niet rijden met de zelfbouw tot Maart. ;)

wat een *** wet!!!

Ik vind het een leuk idee!! Alleen ben ik pas net begonnen met mijn zelfbouw dus ik pleit voor wat later in het seizoen! *O*
 
Even voor mijn duidelijkheid, misschien lees ik het verkeerd.
Je wilt dus een meeting voor de mensen die hier een verbouwingstopic hebben?
En dus geen verbouwde zonder topic?

grtz
 
Nee, zo zwart-wit zit ik niet in elkaar. Maar dat is wel de start geweest van het idee, ik ben in dit onderwerp gestart en daarna is het idee gaan groeien.
Het is nog niet zover, maar ik zal voor alle duidelijkheid de titel even aanpassen, klinkt dan wel zo prettig. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Het gaat natuurlijk om lekker bij elkaar in de verbouw-keuken te kijken.
Wordt vervolgd.
 
'Rit met zelfbouwer/verbouwers van deze topic.' > 'Rit met zelfbouwers en verbouwers'
 
Marc, bedankt.
En voor WalterB, geen beperkingen meer. Ik probeer op tijd met een datum te komen. Voorkeuren voor een bepaalde dag hoor ik graag, zaterdag of zondag neem ik aan.
 
Marc, bedankt.
En voor WalterB, geen beperkingen meer. Ik probeer op tijd met een datum te komen. Voorkeuren voor een bepaalde dag hoor ik graag, zaterdag of zondag neem ik aan.

Heey voor mij was het een beetje onduidelijk dus vraag ik het gewoon hahahaha

Maar super idee als ik de dag die afgesproken word ook kan, zal ik zeker even langskomen.


grtz
 
full


Leuk idee.
 
Leuk idee ja :) Ik heb geen eigenbouw maar wel een licht verbouwde sportster. Als het niet TE ver uit de buurt is ga ik ook graag mee.
 
De lente is inmiddels begonnen. Voor de meeste al rijdend gezien het weer. Ik weet dat er een aantal belangstellende zijn die wat later, lees zomer wel in de gelegenheid zijn om mee te rijden. Denk dat dat wel een goede is, temperaturen wat hoger, mogelijk projecten afgerond enz.....
Dus ik plaats maar even een bericht om lekker onder de aandacht te blijven en ik kom wel met wat data, afhankelijk van het weer. Het zal waarschijnlijk toch de Veluwe of in ieder geval centraal Nederland worden. Een "Meet and Greet" met lunchlocaties, zodat ieder kan doen wat hij/zij wil. De rit zal niet zo lang zijn, omdat de nadruk natuurlijk ligt op "Brommers kieken".
De meeste hebben al en moeten nog een stuk van en naar huis.
Wordt dus vervolgd!!!
 
Dit onderwerp nog een keer omhoog sturen. Ik ben terug van vakantie, maar ga half september weer op reis. Verder staat de Blauwe even stil, wacht op onderdelen. En die onderdelen worden pas na 25 augustus verstuurd.
Dus deze rit/Meet en Greet gaat hem dit seizoen niet worden. Voor een aantal mensen, waaronder ondergetekende wel jammer, voor sommige misschien een mogelijkheid om er toch aan deel te kunnen nemen.
Ik kom er in 2018 zeker op terug!!!
 
Komend seizoen wil ik de rit plannen vanaf 1 augustus. Ben dan pas terug van vakantie, vertrek 21 februari. Maar ik kom daar zeker mee terug op dit forum en ben zeker nieuwsgierig naar de M-unit en naar de hele verbouwing natuurlijk.
Ik zal vanuit het verre Azië op termijn dit topic wel met regelmaat activeren.
En er waren er meer die graag wat meer tijd wilden uittrekken voor hun project om er dan bij te kunnen zijn. Het zal neerkomen op een leuke "Meet en Greet", zodat de aandacht ligt bij de projecten. De meeste zullen er toch een stuk voor moeten rijden, dus dat deel is dan al geregeld.
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe seizoen is begonnen, dus dit topic even wakker geschud. Planning is bijgesteld, zoals vaker gebeurt. Er is een reis tussendoor gekomen, zodat 2018 er iets anders uit ziet.
Ik kom 24 juli terug, daarna nog een treffen in Denemarken op de agenda staan. Dus half augustus, in de mooie Nederlandse nazomer wil ik wel een eenvoudige meeting organiseren.
Zal dan plaatsvinden in het gezellige Elburg , die hun haven aardig opgeknapt hebben. Dit in tegenstelling tot Harderwijk, die ons motorrijders hebbeb vebannen van de vroeger zo gezellige boulevard.
In Elburg is er ruimte genoeg. Genoeg horeca om keuze,s te maken en een mooie achtergrond voor foto,s.
Wordt vervolgd!!
 
Laatst bewerkt:
Geen gezamelijke rit maar wel een mooi rit er heen iedereen welkom met zijn of haar verbouwde motorfiets

FlyerA3.jpg
 
RDat is goed nieuws, mooi evenement en daar kan inderdaad iedereen naar toe. Ik ben zelf op 24 juli weer terug in het land en zou dan aansluitend iets willen organiseren. Maar we kunnen dan beter hier bij aansluiten, iedereen tevreden en een mooi evenement met nog veel meer liefhebbers. Hoe meer motoren, hoe meer vreugde!!
Dus alle sleutelaars, op naar Raalte!
En @ TYPE>>R, bedankt voor de melding! :t :t
 
Laatst bewerkt:
RDat is goed nieuws, mooi evenement en daar kan inderdaad iedereen naar toe. Ik ben zelf op 24 juli weer terug in het land en zou dan aansluitend iets willen organiseren. Maar we kunnen dan beter hier bij aansluiten, iedereen tevreden en een mooi evenement met nog veel meer liefhebbers. Hoe meer motoren, hoe meer vreugde!!
Dus alle sleutelaars, op naar Raalte!
En @ TYPE>>R, bedankt voor de melding! :t :t

Tof 8-)

Graag gedaan altijd mooi om alle dikke verbouwde motoren bij elkaar te hebben :] 8-) :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan