Poetsen Poetsen Poetsen!

Je kan eens kijken naar een velgborstel. Ik weet uit ervaring dat de velgborstel van EZ detail zijn geld dubbel en dwars waard is.
Ik zelf gebruik van boven genoemd merk de grote en de kleine borstel al ruim 4 jaar naar volle tevredenheid.
Daarnaast kan je ook een washmitt pakken en een assorti kwasten.
 
Iemand enig idee waar ik een leuke set kan kopen? Shampoo / wax etc? Kan zo 1,2,3 niks vinden!
En meestal zijn setjes goedkoper dan losse producten!
 
Was eigenaar, is niet meer. Huidige maakt er aardig een zooitje van met incomplete en verkeerde leveringen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat voor jou het meest in de buurt zit is WaxWorld die zit in Zevenbergen (mocht je woonplaats in je profiel kloppen ;)). Ik kom er al jaren naar volle tevredenheid.
 
wax-on.nl idd geen goede ervaringen mee. Bestelling werd eerst incompleet bezorgd en de nalevering bevatten de verkeerde artikelen.
 
wax-on.nl idd geen goede ervaringen mee. Bestelling werd eerst incompleet bezorgd en de nalevering bevatten de verkeerde artikelen.

M3rcury is/was de eigenaar van Wax-on.nl... maar zijn laatste postings zijn van medio september...
Ben benieuwd wat er aan de hand is..
 
Was eigenaar, is niet meer. Huidige maakt er aardig een zooitje van met incomplete en verkeerde leveringen. ;)

Het spijt me dat te horen, over welke bestelling gaat dit? Ik heb geprobeerd dit terug te vinden, maar kan helaas niet vinden over welke order dit gaat. Wil je het laten weten, dan kunnen we daar weer op inhaken om de service te verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
wax-on.nl idd geen goede ervaringen mee. Bestelling werd eerst incompleet bezorgd en de nalevering bevatten de verkeerde artikelen.

Idem dito, sorry to hear. Over welke bestelling gaat dit? Laat het ons alsjeblieft weten als er iets verkeerd is gegaan, we willen graag naar behoren kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel benieuwd of er niet eerder contact is geweest over de order. Kan me niet voorstellen dat als ik iets fout krijg met mijn order dat ik dan niet contact opneem met de leverancier.

Als dat al wel gebeurd is, dan is het nu mosterd na de maaltijd!! En zou ik als klant daar ook geen belang meer bij hebben, alleen maar omdat het nu 'openbaar' is ....

Is er nog niet eerder contact geweest, dan zou ik me als klant zelf ook niet serieus nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel benieuwd of er niet eerder contact is geweest over de order. Kan me niet voorstellen dat als ik iets fout krijg met mijn order dat ik dan niet contact opneem met de leverancier.

Als dat al wel gebeurd is, dan is het nu mosterd na de maaltijd!! En zou ik als klant daar ook geen belang meer bij hebben, alleen maar omdat het nu 'openbaar' is ....

Is er nog niet eerder contact geweest, dan zou ik me als klant zelf ook niet serieus nemen ;)

Kan beide, ik kan beide cases zo 1-2-3 niet terugvinden en wil weten waar het over gaat, zodat ik op zijn minst kan leren en waar nodig (extra) kan corrigeren. Wij zijn ook mensen, en willen het graag weten als we iets fout doen :)
 
Kan beide, ik kan beide cases zo 1-2-3 niet terugvinden en wil weten waar het over gaat, zodat ik op zijn minst kan leren en waar nodig (extra) kan corrigeren. Wij zijn ook mensen, en willen het graag weten als we iets fout doen :)

Ben ook wel benieuwd wie nu de eigenaar is van Wax-on, Savage of Mercury (of beide)...
Gewoon uit nieuwsgierigheid (duidelijkheid)
 
Ben ook wel benieuwd wie nu de eigenaar is van Wax-on, Savage of Mercury (of beide)...
Gewoon uit nieuwsgierigheid (duidelijkheid)

Ik ben in 2010 samen met iemand anders wax-on begonnen. Eind 2014 / begin 2015 ben ik er uitgestapt en heb ik vanaf dat moment alleen nog maar het advies gedaan. Tegenwoordig doe ik eigenlijk niks meer voor wax-on.

Ik ben wel nog actief in dit topic, maar dat is om het voor mij nog steeds een hobby is. Ik wil dus prima advies geven, en eigenlijk vind ik dat nu zelfs weer leuker om te doen, omdat er niks voor mij achter zit :) Op de rest van MF zal je van mij niet zo veel meer horen, want helaas is mijn motor weg. ;(
 
Kan beide, ik kan beide cases zo 1-2-3 niet terugvinden en wil weten waar het over gaat, zodat ik op zijn minst kan leren en waar nodig (extra) kan corrigeren. Wij zijn ook mensen, en willen het graag weten als we iets fout doen :)

Nog iets gehoord van 'de klanten' ?

Want er kan wel iets geroepen worden, maar het moet wel onderbouwd kunnen worden. Dus is het probleem opgelost of waren het geen echte klanten ;) en was er dus geen probleem _O-
 
Nog iets gehoord van 'de klanten' ?

Want er kan wel iets geroepen worden, maar het moet wel onderbouwd kunnen worden. Dus is het probleem opgelost of waren het geen echte klanten ;) en was er dus geen probleem _O-

De ene was inderdaad een verwisseling van adreslabels, dus die was snel opgelost, van de andere heb ik nog geen idee :?
 
Even wat stof van dit topic afblazen.

Vandaag weer lekker bezig geweest.
Deze 3 schoonheden in een bad gedaan:
16797160_1866506946896309_2033726828024621292_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan