startprobleem Harley sportster XL1200C

Rosty SYLO

MF'er
3 jun 2016
110
20
Zandvliet
Beste allen,

vorige week vrijdag rijdt ik naar mijn werk (ongeveer 30km), omstreeks 14u in de namiddag wil ik terug naar huis gaan en de motor wil niet starten! Ik hoor enkel dat de batterij volgende doet :tiktiktiktik en verder niets.
De daeler gebeld en deze is de motor komen ophalen. In de garage hebben ze de batterij nagekeken en deze zou volgens het rapport in orde zijn. Motor start daar ook zonder problemen. De zaterdag bellen ze me op met de melding dat de motor in orde is en dat ze niets gevonden hebben. Bij mij al iets van oef, ik blijf gespaard van kosten.
Gisteren brengen ze mijn motor terug en het rapport van de batterij hangt aan mijn motor als bewijs dat mijn batterij in orde is. Motor uit de camionette van de dealer gehaald en onmiddelijk binnen gezet, het was aan het regenen dus niets getest want het was in orde.
Nu wil ik deze morgen naar mijn werk gaan, motorkledij aan, motor buiten, alarm uitgeschakeld, contact aan en ................ NIETS! Damned, wat nu? Motor terug binnen, kledij terug uit, laarzen uit en andere schoenen aan en met het koekblik naar het werk!

Op mijn motor staat een navigatiesysteem die aangesloten is op het contact en het standaard alarm van Harley. Verder niets. Het navigatiesysteem neemt toch maar stroom als het navigatiesysteem erop staat? Voor het ogenblik is enkel het kabeltje voor de stroomvoorziening aangesloten op het contact en volgens mij neemt dit toch geen stroom af, ofwel?

Mvg,

Rosty SYLO.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan