Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Oke ik had duidelijker moeten zijn tuurlijk zou dit meer gelden voor mijn 600, maar de 2 mensen die ik ken die een 690 hebben er ook wel eens gezeik mee. Maar dat ligt misschien meer aan de eigenaar dan aan de motor.
 
Beste 11kilowatters,

Ik rijd sinds 8 jaar motor en heb onmiddellijk vol vermogen kunnen rijden.
Ik rijd momenteel een BMW R1100S. Gezien mijn vrouw ook interesse toont in motor rijden, ben ik op jacht gegaan naar een CBF125 om haar te verassen. De CBF leek mij het meeste 'bang for buck' op de 2dehands markt. Gisteren eentje getest en onmiddellijk meegenomen; wat een leuk ding!
Ok, veel vermogen heeft hij niet maar wat een wendbaarheid! En 110kph met kin op de tank gaat nog net!
Verder voelt hij als een echte Honda: schakelt, remt en ziet er matuur uit voor een 125cc.
Het andere uitlaatsysteem met carbonnen demper geeft een leuke diepe brom.
Het Honda topkoffertje zal praktisch zijn voor vrouwlief haar woon-werk kilometers. En als ze de kriebels te pakken krijgt, zien we wel verder.

Ze is er ongelofelijk blij mee! Hopelijk krijgen we de nummerplaat snel toe! *O*
Ik zal in dit topic af en toe even licht komen opsteken! :W

IMG_3550_zpshvrk53cr.jpg
 
Beste 11kilowatters,

Ik rijd sinds 8 jaar motor en heb onmiddellijk vol vermogen kunnen rijden.
Ik rijd momenteel een BMW R1100S. Gezien mijn vrouw ook interesse toont in motor rijden, ben ik op jacht gegaan naar een CBF125 om haar te verassen. De CBF leek mij het meeste 'bang for buck' op de 2dehands markt. Gisteren eentje getest en onmiddellijk meegenomen; wat een leuk ding!