Valencia

Weergaloos Q, zo kort en bondig, minimalistisch de juiste noot rakend, gelijk Miles Davis.

Ik zeg Rabat want ja Ome Tito staat nog een beetje droog.
 
ik hoop wel op een stuntje van KTM, punten zou mooi zijn. ook zou ik Bradl wel een lekkere top 10 als afsluiter gunnen.

wie gaat winnen? dat zou ik Aleix of Petrux (het kan regenen....toch) wel gunnen, al was het maar om 10 verschillende nummers 1 te hebben dit jaar.
 
Ik kijk wel heel erg uit naar de KTM's.
Ik ben benieuwd wat ze tot nu toe hebben bereikt.
Uiteraard hoop ik op een goed resultaat van Il Dottore.
 
En volgende week is ook nog het CEV-kampioenschap in Valencia, waarin nog wat coureurs die volgend jaar in de Moto3 rijden te bewonderen zijn.
 
Wat mij betreft mag er een 10 de winnaar komen !
Hoop op een mooi afsluitend gevecht, dat spannend blijft tot de finish
 
En volgende week is ook nog het CEV-kampioenschap in Valencia, waarin nog wat coureurs die volgend jaar in de Moto3 rijden te bewonderen zijn.
Hopelijk te zien op YouTube. Walid Soppe en ook Jerry van de Bunt staan op de deelnemerslijst.
 
Wat nog wel spannend is is de strijd tussen de Pramac mannen Redding en Petrux.

Redding heeft een paar punten voorsprong en het team heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat degene met de meeste punten aan de finish in Valencia volgend jaar op de 2017 Ducati mag plaatsnemen.

Fan van beide mannen, maar gun het Redding het toch beetje meer...
 
Persoonlijk verwacht ik op zn minst punten en ik hoop een top 10 !

Ik denk dat de vlag uit kan als ze überhaupt de finish halen. Om maar te zwijgen over punten.

En Kallio die even een P10 rijdt na een seizoen niet geraced te hebben? Ik zie het niet gebeuren.

Maar ik laat mij graag verbazen. :+
 
Wat nog wel spannend is is de strijd tussen de Pramac mannen Redding en Petrux.

Redding heeft een paar punten voorsprong en het team heeft aan het begin van dit seizoen aangegeven dat degene met de meeste punten aan de finish in Valencia volgend jaar op de 2017 Ducati mag plaatsnemen.

Fan van beide mannen, maar gun het Redding het toch beetje meer...

Je vergist je, sorry. :X

De interne strijd om de GP17 telt vanaf Brno, het moment waarop ze die wedstrijd afspraken. Beide heren mogen één 'bad result' wegstrepen. Op dit moment staat Petrucci zestien punten vóór op Redding, en zou Redding minimaal podium moeten pakken om nog te winnen van Petrux. De strijd is dus niet spannend meer, maar is reeds gestreden in het voordeel van Petrucci.

Naar mijn mening is Petrucci de snellere, slimmere en professionelere rijder van de twee en gun ik het hem volledig. Gelukkig maakt mijn mening daarin geen klap uit. :+
 
Laatst bewerkt:
Je vergist je, sorry. :X

De interne strijd om de GP17 telt vanaf Brno, het moment waarop ze die wedstrijd afspraken. Beide heren mogen één 'bad result' wegstrepen. Op dit moment staat Petrucci zestien punten vóór op Redding, en zou Redding minimaal podium moeten pakken om nog te winnen van Petrux. De strijd is dus niet spannend meer, maar is reeds gestreden in het voordeel van Petrucci.


Ah duidelijk verhaal! Dan heb ik mij inderdaad vergist

Om nou te zeggen dat Petrux de slimmere rijder is weet ik niet, en ook Redding laat vaak afweten als hij hard begint te gaan. |(

Zijn beide wel coureurs waarvan mn racehartje sneller gaat kloppen en dat is voor mij het belangrijkste. Ik hoop op een leuke laatste race en dat degene die volgend jaar de GP17 krijgt maar lekker vaak voor Lorenzo mag finishen :}
 
En Kallio die even een P10 rijdt na een seizoen niet geraced te hebben? Ik zie het niet gebeuren.

Kallio en KTM gaan geen top tien rijden, tenzij er iets héél geks gebeurt, zoals dat Aleix in bocht 1 alle negen de winnaars van dit jaar onderuit kegelt.

Ter vergelijking: op Motegi haalde Nicky Hayden ternauwernood punten, en in Phillip Island crashte hij in een strijd om een top tien plek. Dan hebben we het over wereldkampioen Nicky Hayden, die het hele jaar in de Superbikes heeft geracet, op een Repsol Honda. Top coureur, top team, top motor, top fit, en dan nog nét punten in eerste race, top tien en crash in tweede race.

Zet dat eens tegenover nieuwkomer KTM dat met een testcoureur ten tonele verschijnt. Als hij het net zo goed doet als de Japanse testrijders, mag hij van geluk spreken als er überhaupt een punt gesprokkeld wordt in Valencia.

Belangrijker is voor KTM natuurlijk de data uit een echt raceweekend, daar zal het ze om te doen zijn.
 
Wat mij betreft mag er een 10 de winnaar komen !
Hoop op een mooi afsluitend gevecht, dat spannend blijft tot de finish
15025204_1203476276357207_8286112466363559366_o.jpg
 
Redding legt de lat niet heel hoog. Een paar interviews van hem, zeker na slechte races, en je bent vooral wat scheldwoorden en gezeur rijker. :X


:X


Zijn crewchief vertrekt ook al en dat viel hem ook verkeerd 😑

Laten we hopen dat hij dan voor 2017 dan wel beter zijn groove vindt
 
Terug
Bovenaan Onderaan