Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar weer een post van mij, om de boel een beetje levend te houden.

IMG_20160905_174119_zpsxfulnrsf.jpg
 
"Vanmiddag is het stralend zonnig en warm tot zeer warm. In de middag wordt het op uitgebreide schaal 25 tot 27 graden landinwaarts. "

Afijn, 's avonds koelt het wel wat af, maar ... is toch wel een ritje waard? :P
 
Hij wil service!!!
Ja, dat wil hij al 10k lang, maar morgen gaat dat gebeuren.
Voor het eerst niet bij de dealer, maar heb ik bij Hoogland een afspraak gemaakt.
En dat gevoel is nu al goed.

edit. maar ik denk niet dat Jan deze melding weg krijgt, het stoort mij niet
 
Laatst bewerkt:
:W

Zal hier ook weer eens m'n neus laten zien :P Motor (al) 4x aangeraakt dit jaar, beetje triest, maar blijkbaar stel ik andere prioriteiten. Als het lekker weer is stap ik meestal op m'n trapfiets.
full
 
Wij wachten geduldig af
totdat jullie weer normaal kunnen denken en jullie weer kunnen verwelkomen op de befaamde www ritjes.
;)
 
:W

Zal hier ook weer eens m'n neus laten zien :P Motor (al) 4x aangeraakt dit jaar, beetje triest, maar blijkbaar stel ik andere prioriteiten. Als het lekker weer is stap ik meestal op m'n trapfiets.
Dat is toch al 4 keer zo vaak als ik gereden heb, namelijk 1 dagje in heel 2016....... |(
 
Leuk!! Bedankt voor het delen Erik!!

Gisteren teruggekomen van de reis. Wat een geweldig avontuur!! Foto's e.d. volgen. Echt super genoten. Dag 1 kregen we pech, een verstuiverleiding was gebroken, de hele motorruimte onder de diesel en de motor liep uiteraard op 3 cilinders. Eventjes leek het erop dat ons avontuur al voor Parijs zou stoppen. Met hulp uit Nederland hebben we 's nachts een nieuwe hogedrukleiding gemonteerd en zijn we gaan rijden. Pas na 1600 km stopte we om te slapen. Nadien eigenlijk geen noemenswaardige problemen meer met onze Musso gehad. Marokko is een prachtig land, ook goed te doen met de motor (ook een wegmotor). Absoluut een aanrader, met een half uurtje sta je vanaf Algeciras aan de overkant.
Wij zijn via de Westelijke Sahara naar Mauretanie gegaan, waar we vier dagen onder begeleiding van het leger de Sahara in zijn gegaan. Vier dagen lang niemand gezien, alleen maar zand zand en zand. Super!! Daarna naar Senegal, officiele finish in Dakar en na een dagje rust naar Gambia door om de auto te verkopen voor het goede doel. Het beestje heeft maarliefst 2400 euro opgebracht, dus dat is top.

Kortom, GEWELDIG gehad.
 
Welkom thuis, nu gauw een huis uitzoeken zodat we een huiswarming en dia avond kunnen doen. Natuurlijk onder een genot van een drankje en de sterke verhalen van de reis. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan