Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben geen "purist" maar wil zoiets gewoon netjes hebben.

Bij zoiets valt mijn oog er direct op en stoor me er steeds aan als ik er naar kijk :?

Ik ben steeds bezig met dat dat soort kleinigheidjes te verbeteren. Motorfiets is klaar en gebruiksklaar maar dat soort kleinigheidjes zijn voor mij de puntjes op de "i" _O-
 
Zo! zijn we in ieder geval op pagina 3 gekomen :+

Het gaat maar door hè :}

Jammer van het "fout" ingestelde stuur (typisch Duits).........



full
 
Wie kan mij helpen aan originele boutjes voor de startmotordeksel??????

Heb er bij beide best wel nette Hon** ingezet maar leuk zouden de originele zijn.

en DAT durf jij hier te melden?? dus als ik het goed begrijp zorgen onderdelen van h*nd* ervoor dat jij überhaupt kunt rijden... _O- _O- _O- :+
 
Ik denk nog niet een tiende :N

Neem aan dat een groot deel dat aangeboden wordt als zijnde 1972 eigenlijk ´73ers zijn })


Of het een 72 of 73 is, daar zijn de meningen over verdeeld,
de een zegt ik heb hem in Jan 73 gekocht dus is het een 73,er
en de ander zegt hij is wel in 73 verkocht maar is gemaakt
(Date of Manufacture) november 72, dus is het een 72,er

Als we van het laatste uitgaan dan zijn er +/- 4660 stuks
en dat plusminus komt door dat er frames zijn met Z1F04660 12/1972 maar er is ook een Z1F 04624 1/73
Als je de boeken leest dan zijn er maar zo,n kleine 2000 naar Amerika geexporteerd
en daarvan zijn er door een enkele importeur een paar naar Europa gehaald.

Ik heb er een staan Z1F 05422 en die is 1-73
 
mooi werk... *O*

foto 2: kom je nog weg met de doorsteek?
het dek niet gevlakt? (ik meen wat putjes te zien)
foto 3; mooi ding,wat is het bereik??...edit;staat daar nu 1 tot 5 nm??? nee toch zeker??

Foto 2 = ja
= (lijkt op de foto zo) vlakken niet nodig
Foto 3 = ja zeker wel, 1-5 nm maar niet voor Kawa's. _O- _O-
 
Voor wie interesse heeft in de Kawasaki geschiedenis in ons land, een artikel in Het Motor Rijwiel,
2015
Het is een verhaal van en over oud medewerker van Bruinsma, Dhr, Chris Groeneweg.
( inmiddels nu 80 jaar )
Bij de ouderen onder ons misschien nog wel bekend?



Met,
Foto's Hans Koopman,Archief Chris Groeneweg archief stichting HMD
Dit blad is op iedere Oldtimer beurs nog te koop bij de stand van het Motor Rijwiel. Nr.134
De vriendelijke medewerkers van deze stand zullen je beslist graag helpen.

full
 
Laatst bewerkt:
Maar omdat er ook een z900 voor aan staat moet dit wel ff kunnen, mijn GT750 is de volgende die je na de z900 ziet.

full
 
Laatst bewerkt:
Maar omdat er ook een z900 voor aan staat moet dit wel ff kunnen, mijn GT750 is de volgende die je na de z900 ziet.

[afbeelding]

Die GT750, dat was jouw "driftfiets"! op de licht aangevroren weg bij de garage :Y
Je had deze ingeruild op die Z1000ST.

Had mij vorige keer (deel7) maar verbeterd (je zal wel gedacht hebben, die is toch gek) _O-

Die Z900 kan maar zo die zijn die ik eigenlijk zou kopen maar de avond er voor in de kroeg verkocht is door de toenmalige bedrijfsleider ondanks dat ik gezegd had de volgende dag het koopcontract te ondertekenen :(

Wel een geinig plaatje (kijk die wijde broekspijpen links op de foto) :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan