Valencia

idd kloteracerij kan ik de zondagen weer nuttig gaan gebruiken 8-)

ktjaDXx.png


Lekker zelf rijden, bijvoorbeeld. B| :/
 
voor de inhaalmanouvre's in de motogp hadden ze in de F1 al voor 2 wedstrijden geschorst geweest,haha.

Schitterend wat een race, ik had iemand naast me op de bank die geen MotoGP liefhebber is en normaal alleen formule 1 kijkt, die zat echt met open mond te kijken en aan het einde was die om, dit is veel gaver dan Formule 1 zei die.
 
voor de inhaalmanouvre's in de motogp hadden ze in de F1 al voor 2 wedstrijden geschorst geweest,haha.

Als je het objectief bekijkt ook helemaal terecht hoor. Dit kan toch niet langer zo? Levensgevaarlijk! Wordt echt tijd dat er ingegrepen wordt.
 
Zit F1 te kijken ,.....wat heeft die Olaf Mol een verstand van F1 en relaxt om naar te luisteren......die man praat geen poep.

Dat sowieso. Die man is een wandelende F1 encyclopedie. Maar ik ben hier in slaap gevallen, ondanks Olav Mol. Wat een wanvertoning weer zeg :Z
 
Die moto2 race was echt prachtig. Morbidelli is ook echt een prachtvent. Volgend jaar mijn favoriet in de Moto2 Samen met binder voor KTM.

Wel beetje jammer dat KTM de race niet kon uitrijden. Een beetje een deceptie dit weekend, ik had er meer van verwacht en gehoopt.
 
Zit F1 te kijken ,.....wat heeft die Olaf Mol een verstand van F1 en relaxt om naar te luisteren......die man praat geen poep.


En dan die laaste 20 ronden van Max er nog bij...

Pff.. niet normaal, lekker buitenom inhalen en even 12 coureurs in 18 ronden pakken!
 
Ja netjes van Max wat een coureur. Komt echt een beetje leven in de brouwerij met Max er bij
 
Die moto2 race was echt prachtig. Morbidelli is ook echt een prachtvent. Volgend jaar mijn favoriet in de Moto2 Samen met binder voor KTM.

Wel beetje jammer dat KTM de race niet kon uitrijden. Een beetje een deceptie dit weekend, ik had er meer van verwacht en gehoopt.
:^ :} :t
 
Ja echt wel ......dat verdiend respect ,..wat dacht je ervan hoe hij die bolide weg hield van de vangrails en dan nog Rosberg voorblijven :} :}

Exact hetzelfde gebeurde met Ericsson. Voorwieltje over de kerbstones in de laatste linker voor het rechte stuk, alleen Ericsson parkeerde hem in de vangrail en daarna ingang pitlane, Max corrigeerde en ging gewoon door. Ongekend!
 
Ja echt wel ......dat verdiend respect ,..wat dacht je ervan hoe hij die bolide weg hield van de vangrails en dan nog Rosberg voorblijven :} :}

In de hoogtijdagen van Schumacher blonk hij ook uit door zijn bolide uit de muur te houden als hij de controle verloor en dan alsnog te winnen. Ook Vettel zorgde altijd wel dat hij uit de ellende bleef in zijn goede jaren bij Red Bull. Max reed plus 200 - 250km/u toen hij hem verloor en toch weet hij zijn bolide dusdanig te corrigeren zodat hij weer verder kan. Alleen de hele groten kunnen dit :Y
 
Ik zie dat ze Suzy Perry ook weer van haar pensioen hebben teruggehaald. :P

Voor zover ik weet zijn zij en Steve Parrish nooit met pensioen geweest. Dat groepje is toen overgegaan van de BBC naar BT of Skysports, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan