Valencia

Voor zover ik weet zijn zij en Steve Parrish nooit met pensioen geweest. Dat groepje is toen overgegaan van de BBC naar BT of Skysports, toch?

Geen idee, ik weet wel dat ze Suzy bij de BBC, al ver voordat ze daar de MotoGP uitzendrechten verloren, eruit gebonjourd hadden dus ik heb haar al jaren niet meer gezien.
 
In de hoogtijdagen van Schumacher blonk hij ook uit door zijn bolide uit de muur te houden als hij de controle verloor en dan alsnog te winnen. Ook Vettel zorgde altijd wel dat hij uit de ellende bleef in zijn goede jaren bij Red Bull. Max reed plus 200 - 250km/u toen hij hem verloor en toch weet hij zijn bolide dusdanig te corrigeren zodat hij weer verder kan. Alleen de hele groten kunnen dit :Y

yoh Peter, zoals je weet ben ik niet zo'n 4 wieler liefhebber maar vanavond de samenvatting gezien.

Echt ongelooflijk hoe Max de wagen uit de vangrail hield, en die inhaalrace :} :}

pffff, als ie zo doorgaat wordt ik ook nog fan ;)
 
Ja echt wel ......dat verdiend respect ,..wat dacht je ervan hoe hij die bolide weg hield van de vangrails en dan nog Rosberg voorblijven :} :}

hier zit toch wel iets nuance natuurlijk Gerrit, Rosberg gaat niet riskeren dat ie in een clash terecht komt en daardoor over twee weken geen WK wordt. dus kan Max gewoon lekker knalle met de bak.

uitzonderlijk knap wat hij heeft laten zien. En Vettel.... die moet niet zeiken! Alonso heeft al gezegd dat als Vettel nog een keer zoiets flikt bij hem, hij Sebas eraf zou rijden.
 
Gebeurt niet vaak dat een Formule 1 race meer losmaakt dan de MotoGP race... :X

De Moto2 race was anders wel spannender.
En max van P16 naar P3? Moet je effe aan Binder vragen hoe hij van P22 naar P1 rijdt.
F1 blijft k&t. Maar wel knap van Max.
 
yoh Peter, zoals je weet ben ik niet zo'n 4 wieler liefhebber maar vanavond de samenvatting gezien.

Echt ongelooflijk hoe Max de wagen uit de vangrail hield, en die inhaalrace :} :}

pffff, als ie zo doorgaat wordt ik ook nog fan ;)

Dan ben je dadelijk nog eerder fan dan ik :)
Vind fan zo'n overgewaardeerd begrip. Maar inderdaad: Probeer eens goed te beseffen wat we gisteren gezien hebben. Dat is echt iets heel bijzonders, wat je niet snel weer ziet! En dat allemaal door een mislukte pitstopstrategie.
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie races gezien gisteren. Zowel Binder als Zarco lieten allebei op fraaie wijze zien waarom zij een klasse door moeten stoten, en met het perfecte weekend sluit Lorenzo een fantastische loopbaan bij Yamaha af.

En het meest speciale van alles misschien wel: de races als "vanouds" met mijn pa kunnen kijken, thuis vanaf de bank, nadat we hem een week tevoren nog bijna waren kwijtgeraakt na een hartstilstand. Wat kan het leven dan toch bijzonder zijn en wat kan ik dan toch ineens nog veel intenser genieten van zulke vader-zoon momenten als het kijken naar de GP op zondag. Valencia 2016 zal voor mij speciaal blijven. :}

Ben zeer benieuwd naar volgend jaar! Bendsneijder die het podium nu met een jaar ervaring met regelmaat zal moeten bestijgen, Luthi die dit jaar (als ik het goed heb) voor het eerst sinds zijn debuut in de intermediate klasse in 2007 eindelijk in de top 5 - zelfs als tweede eindigt, met een goede opmaat naar volgend jaar! En in de GP's veel rijderswisselingen om naar uit te kijken.

Roll on, 2017!
 
Erg mooie races gezien gisteren. Zowel Binder als Zarco lieten allebei op fraaie wijze zien waarom zij een klasse door moeten stoten, en met het perfecte weekend sluit Lorenzo een fantastische loopbaan bij Yamaha af.

En het meest speciale van alles misschien wel: de races als "vanouds" met mijn pa kunnen kijken, thuis vanaf de bank, nadat we hem een week tevoren nog bijna waren kwijtgeraakt na een hartstilstand. Wat kan het leven dan toch bijzonder zijn en wat kan ik dan toch ineens nog veel intenser genieten van zulke vader-zoon momenten als het kijken naar de GP op zondag. Valencia 2016 zal voor mij speciaal blijven. :}

Ben zeer benieuwd naar volgend jaar! Bendsneijder die het podium nu met een jaar ervaring met regelmaat zal moeten bestijgen, Luthi die dit jaar (als ik het goed heb) voor het eerst sinds zijn debuut in de intermediate klasse in 2007 eindelijk in de top 5 - zelfs als tweede eindigt, met een goede opmaat naar volgend jaar! En in de GP's veel rijderswisselingen om naar uit te kijken.

Roll on, 2017!


Nou 2017 begint morgenochtend al :]
Dinsdag & Woensdag testdagen in Valencia .
2017 motoren , nieuwe coureurs en andere coureurs bij hun nieuwe team's en Crew-chiefs .
Eurosport1
2017 MotoGP seizoen start dinsdag 15 november in Valencia
 
Ik ben zondag ook benieuwd naar het CEV kampioenschap. Ik zie bij de Moto3 toch heel wat interessante namen op de lijst staan, waaronder ook: Celestino Vietti Ramus.
 
Ik wil hier dit jaar heen, maar kan niet zo snel een website vinden waar ik nog 3 tribune kaarten kan scoren. Hebben jullie toevallig tips voor mij?
 
Ik wil hier dit jaar heen, maar kan niet zo snel een website vinden waar ik nog 3 tribune kaarten kan scoren. Hebben jullie toevallig tips voor mij?

motogop.com --> kalender --> circuit --> tickets
 
Blijft de vraag open: Waar kun je ze bestellen? En dan vraag ik me weer af: Waar loop je vast? Bij motogp.com, kalender of of op de site van het circuit :?
 
Laatst bewerkt:
Sporttravel.nl weekend kaart tribune blauw nog beschikbaar volgens mij
http://www.sporttravel.nl/motogp-re...gp-valencia-2017/motogp-valencia-tickets.html
motogp_valencia.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zelf al eens gebruik gemaakt van de 'Ticket + Hotel **superaanbieding**' en dat is uitstekend bevallen!
Verbleven in Hostal Chicote direct aan het strand. Afstand naar het circuit vanaf de boulevard is ca. 35 km en kost met de taxi maar € 40,-! Taxi van boulevard naar het stadscentrum kost ook maar € 6,-, echt goedkoop! Een taxi kost ongeveer € 1,- per km.
Ga ook zeker een dag een 125cc motorscooter huren voor € 25,-, direct naast het circuit ligt een kartcircuit op een parkeerplaats, toe de middenbok aan de grond kwam zijn we maar gestopt })
Zeker een nacht (zaterdagnacht) naar Cheste gaan, één groot feest daar!
Oh ja, op het circuit verkopen ze geen bier, alleen estrella 0.0 :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan