MF-ers in Ede Deel 18

als de straten vol liggen met ijs en bladeren en het 4 graden overdag is, zijn dat ook geen omstandigheden waardoor je zin krijgt in motorrijden, helpt ook niet om dat over na te denken wat je er mee wilt.

dat moet je doen op de top van een berg bij een refuge terwijl je aan de koffie zit en de motor nog natikt van de bochtige rit dit je net gereden hebt ;)

full


nou vooruit dan, wat dichter bij huis ;)
 
Ik ben tot aan de holterberg gereden en weer terug. :] Frisse neus, koude voeten, maar nu heerlijk genietend van een herfstbokje :Y

Laatste tochtje van dit jaar denk ik '(
 
Laatst bewerkt:
Dat moet je niet willen :o
Ik vind het maar niks onder de 15graden rijden.
Of het moet echt niet anders kunnen
Nu valt het blad ook nog best link
Ik wil m'n motoren niet te lang stil laten staan,dus als het ff kan,dan ga ik een stukje rijden als het redelijk weer is,maar echt doorrijden in de winter is niet de bedoeling.
 
Ik wil m'n motoren niet te lang stil laten staan,dus als het ff kan,dan ga ik een stukje rijden als het redelijk weer is,maar echt doorrijden in de winter is niet de bedoeling.

:^

Ik was blij dat ik vanmorgen weer bij comfortabele temperaturen kon rijden. :] Beetje motregen mag de pret niet drukken. *O* En het valt me alleszins mee met de bladeren op de weg.

Met regelmaat zachte intermezzo's in de winterperiode ben ik een blije motorrijder :)
 
Laatst bewerkt:
bladeren liggen er veel in het centrum en net daaromheen in Ede.
kan over een paar dagen ook weer weg zijn hoor.
zelfs met het enorme vermogen van mijn scootert gleed ik al weg met het achterwiel met optrekken.

Vind het totaal geen motorweer op het moment.hoewel iets minder koud nu zoals genoemd.
maar dan nog liever vorst zonder neerslag.
 
jaren terug ben ik op mijn xt600 naar mijn toemalig werk gereden.
toen vroor het 7 graden en was dat op een gegeven moment zo koud dat ik op de snelweg 90 ging rijden om zo minder harde (rij)wind te hebben.
nu ligt er blad, heeft iedereen haast, fietsers zonder licht, motregen dus bijna geen zicht donker zonder dat het helder is zoals bij bovenstaand voorbeeld.

dus vandaar :)

/mopper modus uit.
 
bladeren liggen er veel in het centrum en net daaromheen in Ede.
kan over een paar dagen ook weer weg zijn hoor.
zelfs met het enorme vermogen van mijn scootert gleed ik al weg met het achterwiel met optrekken.

Vind het totaal geen motorweer op het moment.hoewel iets minder koud nu zoals genoemd.
maar dan nog liever vorst zonder neerslag.

Na een koude periode en afgelopen dagen veel meer regen dan wenselijk was het vanmiddag (woensdag) ineens droog. Veel kansen voor een mooi ritje zijn er niet meer. Vanmiddag vrij, dus direct mijn kans gepakt. De Koude Novemberrit van MC de Kraats die ik zondag door slecht weer niet ben gaan rijden, stond nog in mijn Zumo. Een mooie rit (159km) over de Veluwe. Een flets zonnetje liet zich soms zien en het bleef droog! Zelfs de temp. was prima vanmiddag. De Koude Nov.rit was dus gewoon Nov.rit geworden. Goed weer voor een motor-toer! :]

Het enige waar je erg voor moest oppassen was blad , naalden en andere rommel op vooral de boswegen. Posbank en bij Gortel/ Vierhouten vooral op het spoor van de auto's blijven rijden. Verder behoedzaam gassen en remmen! '( Net voor het donker weer in Ede.
 
Laatst bewerkt:
Na een koude periode en afgelopen dagen veel meer regen dan wenselijk was het vanmiddag (woensdag) ineens droog. Veel kansen voor een mooi ritje zijn er niet meer. Vanmiddag vrij, dus direct mijn kans gepakt. De Koude Novemberrit van MC de Kraats die ik zaterdag door slecht weer niet ben gaan rijden, stond nog in mijn Zumo. Een mooie rit (159km) over de Veluwe. Een flets zonnetje liet zich soms zien en het bleef droog! Zelfs de temp. was prima vanmiddag. De Koude Nov.rit was dus gewoon Nov.rit geworden. Goed weer voor een motor-toer! :]

Het enige waar je erg voor moest oppassen was blad , naalden en andere rommel op vooral de boswegen. Posbank en bij Gortel/ Vierhouten vooral op het spoor van de auto's blijven rijden. Verder behoedzaam gassen en remmen! '( Net voor het donker weer in Ede.

Lekker!! Ik denk dat jij comfortabeler gereden heb dan ik afgelopen zaterdag. Ik heb de motor ook weer gebruikt voor woon-werkverkeer. Met omweg welteverstaan (wageningen is té dichtbij :+ )

Komende dagen ook goed te doen qua temperatuur. Ff om de regenzone's heenrijden. Zondag ff niet (stormkans) en volgende week weer temperaturen in de dubbele cijfers :]
 
Ik zag je inderdaad rijden bij het zielenhuis vanochtend! Lekker tussen de buien door :]

Ha! Voor het eerst gespot! *O*

Ik zit elke keer te hopen op een spot in het spotterstopic, maar nee... -O- Kennelijk rijden de meeste MF-ers in het westen rond :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan