Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag er gelukkig ook op bieden. Maar dan wel alleen hoger dan de vraagprijs.
 
Veel geld, maar als het echt allemaal 100% origineel is wat je niet vaak meer tegen komt moet je er voor betalen.
Of er veel Nederlanders toe bereid zijn?hoeft er maar een te wezen natuurlijk.
Hij ziet er keurig uit.
 
Laatst bewerkt:
Even wat anders en niet echt Kawa gerelateerd.

Rob heeft nog steeds het idee dat hij zijn oude Z1-B weer terug heeft..........

Komt vandaag een klant bij ons in de zaak en loopt door de werkplaats op doortocht naar zijn motorfiets die klaar stond om afgehaald te worden.
Kijkt naar een motorfiets waar ik voor mijn baas mee bezig was, een CB750-K2, en zegt:" zoéén heb ik ook ooit gehad".

Ik denk nog, ja ja misschien iets vergelijkbaars.............

Man heeft z´n motorfiets bekeken en gaat nog bij de zaak naar binnen voor een kop koffie. Staat te kletsen met mijn baas en vraagt ´m wel bouwjaar die fiets is.
"Oh dan moet ik even kijken in de papieren" (je kan hier dus in de papieren alles nakijken, datum eerste tenaamstelling, eerste eigenaar maar ook de tweede en derde etc.)

Komt even later terug bij de klant met de mededeling dat de motorfiets de eerste keer aangemeld is in 1972 op de naam van die en die.

Ahah, is de reactie van de klant en dan was ik de tweede eigenaar!

Hij had de motorfiets ooit van zijn toenmalige baas gekocht en was tweede eigenaar, zo staat het ook in de papieren _O-

Wel heel toevallig, maar zo kan het gaan :+
 
Even wat anders en niet echt Kawa gerelateerd.

Rob heeft nog steeds het idee dat hij zijn oude Z1-B weer terug heeft..........

Komt vandaag een klant bij ons in de zaak en loopt door de werkplaats op doortocht naar zijn motorfiets die klaar stond om afgehaald te worden.
Kijkt naar een motorfiets waar ik voor mijn baas mee bezig was, een CB750-K2, en zegt:" zoéén heb ik ook ooit gehad".

Ik denk nog, ja ja misschien iets vergelijkbaars.............

Man heeft z´n motorfiets bekeken en gaat nog bij de zaak naar binnen voor een kop koffie. Staat te kletsen met mijn baas en vraagt ´m wel bouwjaar die fiets is.
"Oh dan moet ik even kijken in de papieren" (je kan hier dus in de papieren alles nakijken, datum eerste tenaamstelling, eerste eigenaar maar ook de tweede en derde etc.)

Komt even later terug bij de klant met de mededeling dat de motorfiets de eerste keer aangemeld is in 1972 op de naam van die en die.

Ahah, is de reactie van de klant en dan was ik de tweede eigenaar!

Hij had de motorfiets ooit van zijn toenmalige baas gekocht en was tweede eigenaar, zo staat het ook in de papieren _O-

Ooit een Oostenrijkse XS gekocht met zo'n mooi boekwerkje erbij. De man van de RDW werd er helemaal lyrisch van... Die XS had vier eigenaren gehad, allemaal met dezelfde achternaam en op hetzelfde adres... :)
 
Even wat anders en niet echt Kawa gerelateerd.

Rob heeft nog steeds het idee dat hij zijn oude Z1-B weer terug heeft.......... 8-)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idee :? is dit jaar nog na lang speuren bevestigd :Y had ik al gemeld trouwens mag allen geen bron vermelden :X heeft betrokkene ook heel wat tijd en moeite gekost :t
Is nu ook met pensioen en heeft mij de bevestiging toen pas gegeven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan