Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze kan het allicht proberen :P
Ik zou het gelijk op aanranding gooien })
 
Laatst bewerkt:
Adviesprijs is €99,95

En het is een kwalitatief prutsding. No way TW Steel kwaliteit.
Ik kan het weten want heb hm gehad. En meteen weer retour gestuurd.

TW Steel is sowieso niet heel beste kwali :) doet gewoon z'n werk maar niet erg krasbestendig.. heb een TW22 en een TW71 diver maar beide zitten in no time vol met krassen
 
TW Steel is sowieso niet heel beste kwali :) doet gewoon z'n werk maar niet erg krasbestendig.. heb een TW22 en een TW71 diver maar beide zitten in no time vol met krassen
Heb de TW926 al weer een tijdje met nu 1 kras, maar dat komt door mij eigen lompigheid '(
 
Heb de TW926 al weer een tijdje met nu 1 kras, maar dat komt door mij eigen lompigheid '(

Dan heb je meteen een van de mooiste. Vind die in ieder geval een stuk mooier dan het klokje dat vandaag via ibood te koop is. Maar het vergelijken van de verschillende klokjes in de prijsklasse van E 90,- tot E 500,- lijkt mij geen eerlijke vergelijking. Ja het is allemaal hetzelfde merk, dat hebben ze allemaal gemeen :)
 
Dit horloge heeft 'n veel beter uurwerk.

full
 
Ik heb zelf een TW905. Prima klokje, geen krassen na 2j gebruik. Wel inderdaad een goedkoop uurwerk voor het geld (400,- retail). Maarja, dat zie je aan de buitenkant er niet aan af. Echte liefhebbers zullen wat dat betreft niet snel iets bij TW steel kopen (al weet ik niet zo veel van hun top end range), maar het is dan ook meer een mode-item.
 
Zitten die Miyota uurwerken in inderdaad. Japans. Opzich prima uurwerken, maar meer dan 100-150 euro moet je er eigenlijk niet voor willen betalen :+

Mooi dit. Zullen we anders dit topic het 'Incidenteel over Rossi topic' noemen? _O- _O-
 
Wat ik al zei; De personen die die klokjes kopen zijn geen horloge-fanaten en het zal aan hun reet roesten dat het uurwerk zelf 30,- waard is. Mijzelf inclusief.

Voor Yamaha tikt de tijd ook.. Ik begreep dat Rossi niet tevreden was over de voortgang van de M1.

(mooi bruggetje) :+
 
Oké als we dan toch over klokkies bezig zijn, deze kost 11 miljoen Dollar, is hij dat waard tuurlijk niet maar ja zeldzaamheid kent blijkbaar zijn prijs zullen we dan maar zeggen......

Bloomberg - Are you a robot?

640x-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maarreh Rossi was lekker bezig gisteren :} Maverick was helemaal knap!
Als Rossi nog wat extra motivatie nodig heeft dan heeft hij die nu wel gevonden denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan