Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Laatst bewerkt:
:? Leg s uit ?
Of je wil graag wat extra aandacht van mij :+ of je daagt me ergens toe uit maar ik heb geeeen idee wat de uitdaging is _O-

Kijkt u eens

Ik eigenlijk ook niet, maar zoals wij (jij en ik...) plachten te zeggen. "Voak bun ie te bange"

Dus, MBM, als je nog eens wilt kijken of de pliesie brommers harder kunnen als een Blackbird, ik vertrek zaterdagochtend om half 9 vanaf m'n huis. Dat is het andere IP adres wat ik veel gebruik.... Zie ik je onderweg? :]
Wel onder voorbehoud dat als ik win, je me geen bekeuring geeft, als ik verlies mag je alles innemen, rijbewijs, motor, vrouw. wat heb je er aan als het toch niet sneller is als de pliesie
 
Laatst bewerkt:

En daarvoor post je in verschillende topic's dat ik een uitdaging niet aan ga ? *D _O-

Ik sla zelden een uitdaging af ;)







Maar even over deze uitdaging. Wat is sneller, politiemotor of BB ?

Ik weet het antwoord al, dus die uitdaging hoef ik niet aan te gaan ;)
Ik vind het wel grappig trouwens dat je mij daarvoor uitdaagt. Enig idee wat ik voor werkzaamheden ik verricht voor mijn salaris ?
 
Als niet BB-rijder maar kennelijk wel als - meer dan welkome - deelnemer aan dit forum vraag je je af waarom een onderwerp over banden niet in het "banden topic" wordt geplaatst. Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Wanneer ik als BB-rijder i.v.m. een slechte ervaring betreffende vertoond rijgedrag van de achterband - hoog koppel i.c.m. natte omstandigheden - dit ter discussie wil stellen dan doe ik dat primair en specifiek op het forum voor mede BB-rijders. Derhalve hier. Daarnaast, kan diezelfde discussie uiteraard ook in het "banden topic" gevoerd worden. Maar om specifieke BB-informatie te verkrijgen zou ik het niet uitsluitend daar doen.

Nee dat bedoel ik juist niet ik haak meer in waarom het niet in DIT topic (= het bb topic) mag. ;)
 
Nee dat bedoel ik juist niet ik haak meer in waarom het niet in DIT topic (= het bb topic) mag. ;)
Als ik je goed begrijp mag iemand die een BB heeft, geen vragen stellen in dit BB-topic over de banden op zijn BB. Ik vind dat dit wel mag, zelfs raadzaam bedoelde ik duidelijk te maken, om daar juist specifieke reacties van BB-gebruikers op te krijgen. Of bedoel jij dat uiteindelijk ook?
 
Het
Als ik je goed begrijp mag iemand die een BB heeft, geen vragen stellen in dit BB-topic over de banden op zijn BB. Ik vind dat dit wel mag, zelfs raadzaam bedoelde ik duidelijk te maken, om daar juist specifieke reacties van BB-gebruikers op te krijgen. Of bedoel jij dat uiteindelijk ook?

Bijna goed, ik vind niks raars in de vraag over de banden, en waarom geen directe vraag aan iemand sbb in dit geval in een topic...

Zelfs een vraag aan iemand hier het gaat moet toch kunnen??
 
Laatst bewerkt:
Ja, klopt. Beide full time :P
Maar dan snap je dat ik niet uit hoef te proberen welke moor sneller is :) Dat wint de BB.

Daarna komt het op rijtechniek aan en is de berijder belangrijk.
Dan ben je dus gewoon aan t zeggen dat ik je beter niet uitdaag omdat jij beter kunt rijden... :+
In dat geval, weet jij wel wat ik full time doe voor m'n salaris? *O*
 
Dan ben je dus gewoon aan t zeggen dat ik je beter niet uitdaag omdat jij beter kunt rijden... :+
In dat geval, weet jij wel wat ik full time doe voor m'n salaris? *O*

Nee, dat zeg ik niet, zeker niet. Ik ken je niet, misschien heeft Rossie vroeger wel les van je gehad, weet ik veel :?

Ik heb werkelijk geen idee wat jij doet voor je salaris. Als je homepage een indicatie is, dan is het iets wat ik saai en suf vind.
Of ik ben niet slim genoeg om t te snappen, dat kan ook.






Aanwezig zijn :+
En zelfs daar probeer ik onderuit te komen als ik een kans zie *D :+
 
Laatst bewerkt:
HetBijna goed, ik vind niks raars in de vraag over de banden, en waarom geen directe vraag aan iemand sbb in dit geval in een topic...

Zelfs een vraag aan iemand hier het gaat moet toch kunnen??
Zulke teksten kan ik geen touw aan vast knopen. Met name de tweede zin lijkt wel of deze met Google Translate is gegenereerd. In ieder geval een geschikt moment om deze zinloze discussie te beëindigen. En eventuele toekomstige vragen over de banden van de BB en het rijgedrag daarvan, kunnen hier gerust geplaatst worden. Het mag.
 
Zulke teksten kan ik geen touw aan vast knopen. Met name de tweede zin lijkt wel of deze met Google Translate is gegenereerd. In ieder geval een geschikt moment om deze zinloze discussie te beëindigen. En eventuele toekomstige vragen over de banden van de BB en het rijgedrag daarvan, kunnen hier gerust geplaatst worden. Het mag.

Wen er maar alvast aan....op een smartphone typen duurt langer en vergeet je soms een woord of er verandert soms een letter. HIER moest in dit geval HOE zijn.

Nu wel helemaal duidelijk???
 
Nee, dat zeg ik niet, zeker niet. Ik ken je niet, misschien heeft Rossie vroeger wel les van je gehad, weet ik veel :?

Ik heb werkelijk geen idee wat jij doet voor je salaris. Als je homepage een indicatie is, dan is het iets wat ik saai en suf vind.
Of ik ben niet slim genoeg om t te snappen, dat kan ook.En zelfs daar probeer ik onderuit te komen als ik een kans zie *D :+

Dat heeft elke agent toch, als je ze nodig hebt zijn ze er niet :X :X



:+ :+ :+
Was meer richting chillion :+

Maar blij dat je toegeeft dat je er graag onderuit komt bij dat aanwezig zijn :9 :9 :9
 
Ik heb hier een blackbird zadel liggen.
Opnieuw bekleed met zwart kunstleer en een grijze bies.
De vulling is voor 1.5cm hoger gemaakt tegen het naar voren schuiven.

720.jpg

Hij kost 75euro.
Proef zitten in het altijd gezellige purmerend is natuurlijk mogelijk.
Iemand interesse?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan