Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wat anders en niet echt Kawa gerelateerd.

Rob heeft nog steeds het idee dat hij zijn oude Z1-B weer terug heeft.......... 8-)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idee :? is dit jaar nog na lang speuren bevestigd :Y had ik al gemeld trouwens mag allen geen bron vermelden :X heeft betrokkene ook heel wat tijd en moeite gekost :t
Is nu ook met pensioen en heeft mij de bevestiging toen pas gegeven.

Heb ik waarschijnlijk over heen gelezen en je hebt het me ook nooit verteld.......... :N

Dus die van jou was al een keer van jouw.

Maar vond dat verhaal van vandaag ook wel heel apart.

Had de motorfiets een 30 jaar geleden verkocht en staat nu bij ons...........
 
Ooit een Oostenrijkse XS gekocht met zo'n mooi boekwerkje erbij. De man van de RDW werd er helemaal lyrisch van... Die XS had vier eigenaren gehad, allemaal met dezelfde achternaam en op hetzelfde adres... :)

Ja Mathh, dat kan gebeuren.........

De eigenaar van de CB750 heeft ´m ook diverse malen "afgemeld" en toch weer aangemeld.

Je hebt hier de mogelijkheid een een voertuig af te melden, dat houdt in dat je het voertuig niet meer gebruikt of verkocht hebt. Als je deze toch weer zelf gaat gebruiken, ook al is dat 10 jaar later of een jaar later moet je ´m weer aanmelden en dat wordt in dat boekje vermeld.

Je kan dus altijd zien wie de vorige eigenaar is of wie de vorige eigenaren waren.

Papieren worden uitgerijkt, wordt vermeld, papieren worden ingeleverd, wordt vermeld.

Alles wordt "bijgehouden" omdat een voertuig geen eigen kenteken heeft zoals in Nederland.

Vandaar dat ik hier mijn persoonlijke kenteken kan hebben _O-
full
 
Heb ik waarschijnlijk over heen gelezen en je hebt het me ook nooit verteld.......... :N

Dus die van jou was al een keer van jouw.

Maar vond dat verhaal van vandaag ook wel heel apart.

Had de motorfiets een 30 jaar geleden verkocht en staat nu bij ons...........


Zal de ijle lucht bij jullie _O- zijn moet ergens in deel 7 staan, en zeker gebeld of gemaild.
Was er namelijk nog al wijs mee het te weten.
 
Laatst bewerkt:
Ja Mathh, dat kan gebeuren.........

De eigenaar van de CB750 heeft ´m ook diverse malen "afgemeld" en toch weer aangemeld.

Je hebt hier de mogelijkheid een een voertuig af te melden, dat houdt in dat je het voertuig niet meer gebruikt of verkocht hebt. Als je deze toch weer zelf gaat gebruiken, ook al is dat 10 jaar later of een jaar later moet je ´m weer aanmelden en dat wordt in dat boekje vermeld.

Je kan dus altijd zien wie de vorige eigenaar is of wie de vorige eigenaren waren.

Papieren worden uitgerijkt, wordt vermeld, papieren worden ingeleverd, wordt vermeld.

Alles wordt "bijgehouden" omdat een voertuig geen eigen kenteken heeft zoals in Nederland.

Vandaar dat ik hier mijn persoonlijke kenteken kan hebben _O-
[afbeelding]

was nooit afgemeld. Verkoper vertelde: Was van vader op zoon, naar broer en nog een broer en toen diens zoon. Stond al jaren in een parkeergarage terwijl alles doorliep. Toen de garage gesloopt werd moest ie ineens weg ..
 
Laatst bewerkt:
Voor je agenda.....

za 17- zo 18 december (Alltimers is aanwezig)
Central Classics
De oldtimerbeurs voor motoren, bromfietsen en onderdelen
in 't hart van Nederland
Expo Houten, Meidoornkade 24, 3992 AE Houten
Entree € 10,00, parkeren gratis
Za 10.00 - 17.00 uur, zo 10.00 - 16.00 uur
www.centralclassics.nl
 
Vandaag maar uit verveling maar een Kawasaki H2R besteld, had nog een paar centjes over........ En is binnenkort leverbaar. Vanaf half December komt hij binnen 3-5 dagen deze kant op.

Ben benieuwd :Y

full
 
Oh oh, wat doe jij nou?

Een zwa :X piet op een motorfiets......... :?

Als Sylvana (of weet ik hoe dat mens heet) dat ziet B|
Kom op mannen ZWARTE PIET wel gewoon bij z'n naam noemen anders lijk je er nog aan toe te geven ook , aan die personen welke een kinderfeest om zeep proberen te helpen. :(
 
Neem ik graag de rol van zwarte Piet op mij, dan komt best wel in Oostenrijk aan............
 
Kom op mannen ZWARTE PIET wel gewoon bij z'n naam noemen anders lijk je er nog aan toe te geven ook , aan die personen welke een kinderfeest om zeep proberen te helpen. :(


Ik geef er zeker niet aan toe maar heb begrepen hoe gevoelig dat bij jullie in Nederland ligt.
Ik geloof er al een paar jaar niet meer in maar vind het wel heel zielig dat een minderheid een kinderfeestje om zeep kan helpen :(

Overigens Sinterklaas hebben wij hier ook alleen zijn de zwarte pieten hier een soort zwarte duivels........
Zie het verschil niet echt :?
 
Sjors en Sjimmie worden waarschijnlijk eerdaags ook verboden boeken in NL.........

Laten ze zich maar eens wat drukker maken over ander misstanden in NL :+

Nu maar weer naar de Kawa´s :Y

Zwarte Pieten Kawa´s _O-

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan