Yamaha BT 1100 Project

195/45R17 👍 is een achtervelg toch?

ja het is een achter velg. welk merk band hebben jullie gebruikt JFJ?

Goodyear eagle F1 maar er zijn er meer. Goodyear is niet de goedkoopste maar wel goed en mooi. En stukken goedkoper en duurzamer dan een motor slof ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel eens een motorband met 1 lepel en mijn handen op een velg gelegd maar is dit ook met een autoband te doen?
er zitten niet direct motor zaken die mij zullen helpen denk ik. ( heb nog niet geïnformeerd)
 
ik heb wel eens een motorband met 1 lepel en mijn handen op een velg gelegd maar is dit ook met een autoband te doen?
er zitten niet direct motor zaken die mij zullen helpen denk ik. ( heb nog niet geïnformeerd)


De normale bandenboer wel hoor. Je moet het ff de plaatselijke van op de hoek vragen, waarmee je ook in de kroeg zit bier te drinken. Dat soort bandenboeren hebben we nog wel aan onze kant van de IJssel ;)
 
Laatst bewerkt:
afgelopen weekend een tweede voorvork kunnen score. deze ga ik voorzien van een naloopverkleiner. De schets platen zijn bijna klaar. nu nog een aantal busjes draaien.

gaat goed met een plexiglas mal
full
 
ja das een goeie. ik hoop dat ik ze achter de schetspaat direct op de plaat kan monteren. maar dat moet ik nog even verder bekijken als ik het wiel met de remschijven heb gemonteerd. of is er een andere reden waarom jij een brace hebt gemaakt
 
Goodyear eagle F1 maar er zijn er meer. Goodyear is niet de goedkoopste maar wel goed en mooi. En stukken goedkoper en duurzamer dan een motor slof ;)

jullie weten wel waar deze band van gemaakt is toch? :+

er gaan er 365 in om precies te zijn 8-)
 
Tijd voor bot komend weekend? Dan kan je het ff bekijken. Is ingenieuzer dan het lijkt.
 
heb al vaker gedacht om naar de bot te komen. maar tot op heden niet van gekomen. heb ongeveer maar 1 vrij weekend in de maand vandaar. maar wellicht zaterdag ochtend.
 
ben je eigenlijk verplicht om een spatbord te hebben. en verlichting op het span,de verlichting komt er maar ik ben benieuwd of dat verplicht is
 
Verlichting op het span lijkt mij ook wel wenselijk voor je eigen veiligheid en die van de eventuele passagier(-s).

De verlichting hoeft dan weer niet persé op het spatbord.
 
ja was een beste klus. de basis is een industrie hekje. eigenlijk twee. met 3m hydrauliek pijp. je moet weten dat ik geen lasser ben en eigenlijk ook geen constructie werker. maar je kunt je mooi vermaken met een kilo of 50 oud ijzer😂 nu nog voorzien van een bodem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan