5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

Wie eindig volgen jullie het hoogst .

  • # 13 Jasper

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 25 Jorel

    Stemmen: 1 4,3%
  • # 61 Ernst

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 71 Thomas

    Stemmen: 0 0,0%
  • # 99 Bo

    Stemmen: 21 91,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Zag er raar uit, net of hij niet kon opstaan en begon daarom wild te zwaaien :/
 
Walid p16 na een bewogen race.
Race 2 wordt nog spannend voor de titelstrijders!
 
Oeps, dat begint fijn voor Lorenzo Dalla Porta bij de CEV Valencia...

Hij is wel van start gegaan vanuit de pitsstraat, maar ging in de tweede bocht onderuit en nam Walid Soppe mee in zijn val.

Extragratis livestream voor deze regenachtige zondag:

Cxsp6ZNWQAAciMf.jpg

Cxsp7x3W8AAKi86.jpg

Cxsp9RyWEAApXH8.jpg

CxsqKhSXUAAHT94.jpg

CxsqAkmWIAARbt9.jpg
 
Laatst bewerkt:
En Walid lag er in de 2e bocht al weer af na een aanrijding met die zelfde Dalla Porta. Volgens mij kan het DRT beter op zoek gaan naar een andere rijder. Bijvoorbeeld Faber, Buis.
 
Walid ligt er te vaak af idd, maar deze crash kon ie echt niet zoveel aan doen! Hopen dat ie volgend jaar in de Rookies er vaker op blijft zitten en zn talent laat zien.
 
Nu heeft Walid een jumpstart dus weer een verloren wedstrijd. Ik wil niet bijgelovig doen maar dat nr 13 brengt hem niet veel goeds.
 
Jumpstart, 10 plaatsen verloren, Ride-trough genegeerd en dus een zwarte vlag...

Kop op jongen, je hebt talent zat maar de knop moet om voor het volgende seizoen!
 
Op de site van Rtv Drenthe staat dat de samenwerking tussen Walid Soppe en Barry Veneman niet echt goed verliep.
 
Soppe en Dutch Racing Team uit elkaar:
Soppe eindigt laatste race voor DRT met zwarte vlag - Walid Racing 13
Zat er een beetje aan te komen. Walid geen punten gehaald en erg veel eraf gegaan. Te weinig progressie. Ben benieuwd met welk talent ze nu willen gaan rijden?!
Dat was inderdaad te verwachten, helaas. Interessant dat het CIV genoemd wordt. Hopelijk vindt hij een plaats waar ze zijn karakter kunnen begeleiden en in consistentie en focus kunnen ombuigen. Want snelheid heeft hij wel.
 
Wat is Soppe zijn doel voor de komende jaren eigenlijk? Moto3 Grand Prix kun je wel uit je hoofd zetten als je in een heel seizoen CEV letterlijk nul punten haalt, met hetzelfde team waar Bendsneyder 33 (2014) en 93 (2015) punten mee haalde. Ook in de RBRC schiet hij als coureur echt tekort - acht nulscores, drie keer in de top tien, geen enkel podiumresultaat. Da's slechter dan het seizoen ervoor zelfs.

Oneerlijk of niet, Bo maakt wat dat betreft vergelijken wel heel makkelijk. Hij is dé lat: als je doet wat hij deed, dan maak je kans op een mooie Moto3-carrière. Als je het niet weet te evenaren, gaat het heel lastig worden. :X
 
Alle coureurs, op Walid na, hebben uitstekend gepresenteerd bij het DRT. Dus daar kan het niet aan liggen. Barry Veneman lijkt mij een goede coach.
 
Wat is Soppe zijn doel voor de komende jaren eigenlijk? Moto3 Grand Prix kun je wel uit je hoofd zetten als je in een heel seizoen CEV letterlijk nul punten haalt, met hetzelfde team waar Bendsneyder 33 (2014) en 93 (2015) punten mee haalde. Ook in de RBRC schiet hij als coureur echt tekort - acht nulscores, drie keer in de top tien, geen enkel podiumresultaat. Da's slechter dan het seizoen ervoor zelfs.

Oneerlijk of niet, Bo maakt wat dat betreft vergelijken wel heel makkelijk. Hij is dé lat: als je doet wat hij deed, dan maak je kans op een mooie Moto3-carrière. Als je het niet weet te evenaren, gaat het heel lastig worden. :X

Denk dat soppe zich gewoon moet blijven toeleggen op zn toekomst als pizzabakker !
Kansen gekregen , dit jaar absoluut laten zien hoe het niet moet dus tijd voor een ander talent op die fiets !( faber )
 
Het lijkt mij ook een moeilijk te coachen mannetje...
Zag je ook wel met het interview van RTV Drenthe in aanloop naar de TT.


Door dat interview weet ik dat er vele mensen een soort van "hekel "aan dhr Soppe gekregen hebben.. zo arrogant en dan zo ondermaats presteren !
 
Door dat interview weet ik dat er vele mensen een soort van "hekel "aan dhr Soppe gekregen hebben.. zo arrogant en dan zo ondermaats presteren !

"hekel" is een groot woord.
Weet je als je grote bek hebt prima.
Maar dan moet je wel waar maken.
Wat ik lees qua prestaties van Soppe in zowel RBR en Spaans open, is het allemaal teleurstellend te noemen.
Ook tijdens de TT geen podium.
7 crashes en 6 finishes tijdens RBR.
Tja wat moet je er mee?
 
"hekel" is een groot woord.
Weet je als je grote bek hebt prima.
Maar dan moet je wel waar maken.
Wat ik lees qua prestaties van Soppe in zowel RBR en Spaans open, is het allemaal teleurstellend te noemen.
Ook tijdens de TT geen podium.
7 crashes en 6 finishes tijdens RBR.
Tja wat moet je er mee?
Vandaar ook de aanhalingstekens ;) Kon het juiste woord er niet voor vinden maar ik denk dat het zo wel duidelijk is toch ? Hij is er in ieder geval bij velen niet echt geliefder door geworden :')
 
Arrogant vind ik ook niet echt het juiste woord. Hij komt een beetje over of hij er niet zoveel interesse in heeft. Misschien wel wat verlegenheid. Maar het lijkt me een moeilijk mannetje om mee te werken. Zal zich toch moeten aanpassen bij een eventueel ander team en uit een ander vaatje moeten tappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan