Honda SH150i deel2

Helemaal mee eens maar 120 vind ik prima als top en dat is puur om gewoon een beetje mee te kunnen als ik een keer de snelweg op ga.

Pendelen heb ik absoluut geen last van maar ik kan me niet voorstellen dat het door het ruitje zou komen.

Ik ben blij als ik 110 op de teller haal en erg me vooral aan die toerentalbegrenzer en vraag met af of ik met een beter rollen setje een hogere top haal. Optrekken maakt me gaan bal uit, kom van een 1300cc naked die ik zo onder me vandaan trok dus dat heb ik wel gehad.
 
Ok, nou heb i.i.g. bij MDi een ruitje besteld en nu nog maar eens kijken voor een nieuw rollen setje en riem.

Wat is voor een SH150 van 2006 een mooi setje om het beestje een wat hogere top te geven??
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds heel erg blij met mn ruitje en met de winterslofjes!

Wie rijdt er trouwens de winter door met de SH?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de SH voor de winter....

Weinig zin om mijn Pan bloot te stellen aan die pekelzooi, de SH spuit je zo schoon.

Daarbij is ie lekker licht, een 325 Kg zware Pan houd je niet als ie gaat glijden.
 
Hoe vaak was jij je SH dan BenFJR?

Scooters staan er om bekend dat ze snel roesten en met die kappen overal heb je daar niet echt snel zicht op
 
Nooit, als er pekel op zit spoel ik dat eraf met koud water.

Verder houd ik hem bij met een sopje en een doekje, noem ik niet echt wassen.

Scooters roesten niet sneller dan motoren, je ziet het alleen minder snel waardoor het ongemerkt erger wordt;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hiervoor een paar Vespa snorretjes gehad en dat was verschrikkelijk! Ik was daar natuurlijk ook niet zo zuinig op als op mn Tuono maar tjonge jonge zeg wat een roest bakken...

Hoewel ik de SH eigenlijk alleen maar voor WW verkeer heb gekocht ben ik op een of andere manier dan wel weer zuinig op dat gekke ding.
 
Ja Vespa, dan noem je ook wat.....f*cking duur maar kwaliteit, ho maar.

Honda staat voor kwaliteit, neem dat maar van me aan, neemt niet weg dat je ze ook gewoon moet bijhouden en onderhouden.

Ik ben zelf misschien een beetje te truttig en sta bij het minst vuiltje al te poetsen.
 
Goedemorgen, ik ben geïnteresseerd in de aanschaf van een Honda SH150i uit 2014. Hij staat bij MP Rotterdam. Momenteel is de zaak gesloten ivm brand in een nabijgelegen loods dus kijken/rijden is niet mogelijk. De plannen zijn, als we er financieel uitkomen bij inruil, om de Aprilia Scarabeo 300 (nieuw gekocht in 2009) in te leveren. Misschien eerst particulier verkopen is ook een mogelijkheid want ik denk dat ik er dan meer voor krijg. Reden voor downsizen is dat ik de scooter niet meer gebruik voor lange woon/werkafstanden maar alleen voor ritjes in de buurt zoals winkel/sportschool. Bestaat de mogelijkheid eigenlijk nog om de motorscooter op dit forum te koop aan te bieden? Edit: motor staat te koop op het forum.

sube
 
Laatst bewerkt:
Ik zou hem zeker particulier verkopen, wat een zaak als MP voor jouw inruiler teruggeeft, daar word je niet vrolijk van!

De SH die jij bedoelt heb ik zien staan, voor de brand uiteraard, toen zag ie er erg goed uit!

Voor zover ik weet kun je hier nog gewoon je fiets te koop aanbieden hoor.
 
Ik zou hem zeker particulier verkopen, wat een zaak als MP voor jouw inruiler teruggeeft, daar word je niet vrolijk van!

De SH die jij bedoelt heb ik zien staan, voor de brand uiteraard, toen zag ie er erg goed uit!

Okee ga ik doen. Wow heb je de scooter al zien staan, dat is mooi dan. Hopelijk heeft hij niet teveel water/rookschade opgelopen en kan ik hem binnenkort eens bekijken. De combi wit-zwart vind ik erg mooi maar die topkoffer zou ik er gelijk afhalen (toch niet nodig).

Wordt vervolgd :)
 
Ja, staat er volgens mij al ff hoor.

Die kleurencombi is inderdaad erg mooi ja, ben benieuwd wanneer MP zijn verkoopactiviteiten weer kan hervatten.
 
Ja, staat er volgens mij al ff hoor.

Die kleurencombi is inderdaad erg mooi ja, ben benieuwd wanneer MP zijn verkoopactiviteiten weer kan hervatten.

Voor dit soort scooters is in Nederland amper markt door de strenge rijbewijs-regels. In Azië en ook italie zie je niks anders rijden als 125-150 cc motorscooters.

ben ook benieuwd wanneer ik even kan kijken, mooi dat hij er al een tijdje staat dan krijg ik misschien nog wat van de prijs af.

gr
 
Volgens mij zijn ze redelijk populair, heb de mijne nu een week of 6, stond te koop bij particulier voor weinig (hij is van 2013 met toen 2300 op de klok).

Ik was de eerste die meteen een bericht stuurde, daarna volgde een tsunami aan mails en belletjes:-)

Wat ik ervoor heb betaald kreeg hij ook als inruil, bleek later...toen hadden wij al de prijs afgesproken.

Mag mezelf dus mazzelaar noemen:-)

MP kennende hoef je niet te rekenen op voordeel....
 
Hoi Allen,

Moeders gaat voor een groot scherm op haar SH150i model 2016.

Iemand een tip welk aftermarket groot scherm OK is of misschien nog iemand die een groot scherm in de aanbieding heeft ?

Misschien ook nog iemand die zijn handkappen verkoopt ?
 
Beste SH150 wensen voor 2017 ! en vele km`s met een smile *D

Toch besloten voor dit hoge scherm te gaan.

Wederom een Puig en weer via MDI.
Kost €85 euro en helaas alleen in helder / doorzichtig te leveren.

Kijken wat moeders hier van vind ;)
 
Ook de beste wensen voor 2017! Ik heb zelf een Sh150 van 2014 en nu na 29000 km is er een stadslichtje stuk gegaan. Weet iemand welk lampje er weer in moet, dan kan ik die alvast bestellen en dan overgaan tot vervanging.. Dan hoeft het plastic er maar eenmaal af. En uiteraard vervang ik beide lampjes (links en rechts).
 
Terug
Bovenaan Onderaan